AngusYoung 12.10.2008 00:06:54 | |
---|
Toivottavasti tuli oikealle alueelle. Eli. Itse olen saanut kuulla mielipiteitä ja saan silloin tällöin tappouhkauksia koska tukkani nähtävästi ylittää tuon hoppareiden asettaman standardipituuden. Kysympä vaan; mikä siinä toisten haukkumisessa niin hauskaa on? Viime viikolla tuli joku 35v. aikuinen mies haukkumaan minua (17v.) vitun rumaksi reuhkaletiksi. Meillä oli varmaan painoeroakin semmoiset 50 kiloa, eli taisi saada ko. herra aivan valtavat moraaliboostit, kun tuli minulle ulkonäöstäni avautumaan. Viimeiset kärsivällisyyden rippeet meni kun joku noin parikymppinen tyyliherra tuli pinkissä paidassaan ja blondatussa hyppyritukassaan haukkumaan minua vitun homoksi. Itse en ole kenellekään koskaan avautunut, eikä tuli mieleenkään, mutta mikä tässä on, kun etenkin tälle lökäpöksykansalle näyttää olevan niin välttämätöntä jakaa omat mielipiteensä? Kysyn siis. Miksi? "Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni." |
JPQ 12.10.2008 00:15:03 | |
---|
Yksi syy on se osa ei uskalla olla omia itsejään ja haukutaan heti jos joku on. |
Ozzyneito 12.10.2008 00:45:30 | |
---|
Oijee. Taas hevari itkee kuinka hopparit kiusaa -tredi. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
AngusYoung 12.10.2008 01:01:30 | |
---|
Oijee. Taas hevari itkee kuinka hopparit kiusaa -tredi. En oo hevari, mut muuten meni kyllä oikein. "Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni." |
JPQ 12.10.2008 01:24:37 | |
---|
En oo hevari, mut muuten meni kyllä oikein. Enpä minäkään vaikka heviäkin kuuntelen. |
Gandhi 12.10.2008 10:21:39 (muokattu 12.10.2008 10:22:18) | |
---|
Otsikoksi "Ihmisten ahdasmielisyys" ja sitten syytellään pinkkipaitasia jätkiä homorinnastuksin, lökäpöksyjä muuten vain yleistäen ja ties mitä. 17 vuotta, maailma myllertää ympärillä ja identiteetti kovasti etsinnän alla, mutta kyllä se siitä. Alle kirjoitus. |
tsugaru 12.10.2008 11:13:35 | |
---|
siirretty koulukiusaamispuolelta: Tällainen suhtautumistapa on aika tyypillinen: eskarilaispoikaa kiusataan, koska hänellä on punaiset! sisätossut. Kun asiasta kysytään avustajilta tai opettajalta, he kuittaavat sen sillä että "nämähän ovat niitä vilkkaiden poikien juttuja". Vilkkaiden poikien, niinpä niin. Toisaalta, millaisesa kodissa kasvaa näitä tosimiehiä, jotka eivät tunnusta punaista väriä? hah. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
AngusYoung 12.10.2008 11:50:45 (muokattu 12.10.2008 11:54:32) | |
---|
Otsikoksi "Ihmisten ahdasmielisyys" ja sitten syytellään pinkkipaitasia jätkiä homorinnastuksin, lökäpöksyjä muuten vain yleistäen ja ties mitä. 17 vuotta, maailma myllertää ympärillä ja identiteetti kovasti etsinnän alla, mutta kyllä se siitä. Älä ny hei. Jos mä oon muutaman kerran jossain ketjussa rölöttäny, nii ei se tarkota että kannattais heti kääntyä mua vastaan. "Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni." |
Wahi 12.10.2008 12:03:29 | |
---|
Mitä vittua? Missä jengi oikeen asuu, ikinä en ole kuullut kenellekään kavereista mitään tommosta sanottavan :D Shine on you crazy diamond |
Kukkis 77 12.10.2008 12:47:54 | |
---|
Kysympä vaan; mikä siinä toisten haukkumisessa niin hauskaa on? Viime viikolla tuli joku 35v. aikuinen mies haukkumaan minua (17v.) vitun rumaksi reuhkaletiksi. Meillä oli varmaan painoeroakin semmoiset 50 kiloa, eli taisi saada ko. herra aivan valtavat moraaliboostit, kun tuli minulle ulkonäöstäni avautumaan. Viimeiset kärsivällisyyden rippeet meni kun joku noin parikymppinen tyyliherra tuli pinkissä paidassaan ja blondatussa hyppyritukassaan haukkumaan minua vitun homoksi. Jos meikälle tulee joku pinkki hinthaabeli aukomaan naamaansa ulkonäöstäni niin osaan kyllä vittuilla takaisin. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Sergei Fallinen 12.10.2008 13:15:32 | |
---|
Vittuile takasin paremmin niin ne pitää sua kovana tai ainakin ihan ok jätkänä. Semmosta elämä nyt vaan joskus on. |
Sergei Fallinen 12.10.2008 13:16:30 | |
---|
Enpä minäkään vaikka heviäkin kuuntelen. joo mulla on ihan sama juttu, mäkin kuuntelen heviä, mutten ole hevari, eikä kukaan kysynyt multakaan. |
Nidhöggr 12.10.2008 14:41:02 | |
---|
Osta stiletti ja opettele kierrepotku. Auttaa monissa tilanteissa. "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
No semmosta se elämä on. Vähän kyllä omaankin silmääni tuosta pisti tuo lökäpöksyistä yleistäen puhuminen ja hassuhauskan homojutun väliin vääntäminen. Varsinkin kun tröödissä on kyse ilmeisesti ihmisten ahdasmielisyydestä pukeutumisen suhteen. Ei minua kiinnosta, miten muut pukeutuvat. Jotkut näyttävät enemmän tai vähemmän hassuilta omaan silmääni, mutta paskaakos siitä avautumaan, joko henkilöille itselleen tai netissä. Peace bro, vai miten se meni. It's fast, it's fucking metal fuck |
Lesko 12.10.2008 19:46:01 | |
---|
Osta stiletti ja opettele kierrepotku. Auttaa monissa tilanteissa. Tämä! :D Tai sitten vaan vittuilee takaisin ja ottaa turpaansa, tai nielee idioottien verbaalisen ylivoiman! |
gasser 13.10.2008 06:02:19 | |
---|
Kandee vittuilla itse aina ekana ja pitää mielessä, että kovin jätkä on se, kuka aloittaa tappelun. Muut on urpoja nössöjä ja sietävätkin saada vähän pataan ja tulla haukutuiksi. -?- |
lapio 13.10.2008 15:33:43 | |
---|
Jaa, enpä ole ottanu tuollaisesta itse pahasti nokkiini. Kyllä silloin tällöin joltain urpoilta kuulee tuollaista läppää. Eikä tuollaisesta osaa suuttua, kun suhtautuu niin, että ämpyilijä yleensä tekee itsestään tuollaisella käytöksellä pellen. Ohittaa olankohautuksella tai vitsailemalla jotain takaisin. Yleisimmin kuultuja: "Pitäiskö leikata tukka?" "Tää on hei miesten vessa!" (ei rockorientoituneiden ravintoloiden vessoissa känniääliöiden vakioheitto pitkähiuksiselle) Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
tsugaru 14.10.2008 15:57:18 | |
---|
hah! Muistuipa mieleen muuan tapaus. Socikseen tuli kerran hyvin tyylikkään turkki-daamin kanssa herrasmiesmäinen henkilö, joka oli pukeutunut 70-luvun kanariankeltaiseen toppapukuun. Näky oli niin häkellyttävä, että sai osakseen naureskelua ja tirskahtelua pöydistä. Tämmöisiä piristäviä asioita kaipaa pöndellä. Kuten näkymää isohattuisesta mammasta. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
Mursukanta 14.10.2008 23:16:20 | |
---|
Hyvä vinkki: Muuttakaa pois landelta. |
lapio 15.10.2008 08:43:37 (muokattu 15.10.2008 08:43:55) | |
---|
Hyvä vinkki: Muuttakaa pois landelta. Tiiätkös sain ihan maailman mahtavimmassa suurkaupungissa Helsingissä kuulla tuon "pitäiskö leikata tukka" kommentin viimeksi. Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |