Aihe: Noloimmat tunnustukset diggailun takia
1 2 3 4
loosah
10.10.2008 00:23:59
Eksyin taas menneisyyden poluille youtuben ansiosta ja rupesin diggailemaan nuoruuden idoleita. Jotain kautta eksyin sitten van halenin "live without net"-tallenteen pariin ja tuli mieleen se, että ala-asteella vaadin mutsia ostamaan mulle vaaleanpunaiset sihvonki-pöksyt, koska eddie van halenillakin oli.. Se sitten osti.. Niillä sitten vetelin koulussa jumppatunneilla jne. Ei fuk.. Jengi ei välttämättä kattonu hyvällä, vaikka ite kuvittelin olevani suomen coolein jamppa..

http://www.youtube.com/watch?v=HZTYYusUl6M

Toinen vastaava juttu oli, kun pyysin mutsia kähertämään hiukset, koska poisonin jne bändeillä oli tosi iso tukka. En vaan tienny konsteja, joilla sen tukan sai pysymään koko päivän siinä valtavassa asennossa. Loppu päivästä letti sitten näyttikin aina lässähtäneeltä hattaralta. Luulin silti olevani suomen siistein tyyppi..

Mitä typerää oot tehny diggailun takia?
GIGO
SirElwood
10.10.2008 00:29:40

Aloittanu musiikkiharrastuksen.
Flow
10.10.2008 12:13:26
Kai se noloin on nuo farkkutakin selkämyksessä olleet bändimainokset.
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Milkop
10.10.2008 12:16:47

Hankkinut kaappiin melkoisen nipun enemmän ja vähemmän harvinaisia Metallica-paitoja. Tosin kyllähän noita kehtaa melkein pitää vieläkin, joten ei kai se niin typerä veto sitten ollutkaan...
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
t-termiitti
10.10.2008 22:02:08

Reilun vaahtosammuttimen kokoisena löysin maasta Dingo-rintanapin... Otin sen talteen.
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
obiwan
10.10.2008 23:17:29
Teipattiin ala-asteella rumpujen kalvot samalla tavalla ku Green Dayn Basket case-videossa. Ei ne silti saundannu samalta:(
Topa-
10.10.2008 23:23:27
Kasvatin ruman, pitkän letin.
jazzmies
10.10.2008 23:25:10
Aloin käyttää Ziljiania koska Neil Peartillakin oli. Ja vaihdoin Sabianiin, vaikka Peartkin vaihtoi.
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. - Kailis 2008 -
Silvio Dante
11.10.2008 01:24:40
Hankkinut kaappiin melkoisen nipun enemmän ja vähemmän harvinaisia Metallica-paitoja. Tosin kyllähän noita kehtaa melkein pitää vieläkin, joten ei kai se niin typerä veto sitten ollutkaan...

Mullakin oli Ride The Lightning t-paita, ihan keikalta ostin...
Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!"
ModernClassic
11.10.2008 01:32:28
Vaihdoin Gretchit Pearliin,itken vieläkin..(tämä tapahtui 80-luvun alkupuolella).
Oo juu viddu vauw au kalmasto?kamast oko? -Kailis-
Aleksi-serkku
11.10.2008 08:32:08
Kasvatin otsatukan, kun Bruce Dickinsonillakin oli. Leikkasin tukan pois, kun Henry Rollinsillakaan ei ollut.
Kuuluisa simultaani-isku leukaan kahdelle hengelle.
vtiainen
11.10.2008 13:39:39
Diggailen ajoittain vanhoista europop "bändeistä" kuten E-rotic, toybox, jnejne. Eiköhän siinä oo tarpeeks.. Mutta aivan loistavaa kamaa niillä on ;)
sub zero
11.10.2008 15:10:02
en keksiny iteltäni mitään oikein. no rupesin itkee joskus 13-vuotiaana kun sain selville, et oldfield oli tehny poppia (kuuntelin islands levyä).

mun eksä oli 9-vuotiaana menny parturiin samantha foxin kuvan kanssa ja sanonu niille, et mulle tämmönen samanlainen
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale .... he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen.
Eero Laine
11.10.2008 18:50:35
Kai se noloin on nuo farkkutakin selkämyksessä olleet bändimainokset.

Oon muuten taas nähnyt joillakin nuorilla veijareilla farkkuliivejä (farkkutakki, joista hihat revitty pois) täynnä kasaripumppujen logoja. Jollain tyypillä tämä oli yhdistetty vielä pitkään permikseen ja verkkareihin. Toivottavasti ei tule muotiin...
Ahokkis
11.10.2008 19:32:17
Kuuntelin michael jackonia ja halusin tiikerinpennun kun thrillerin levynkannessakin oli. En saanut.:(
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
Markley
12.10.2008 01:24:34 (muokattu 12.10.2008 01:24:53)
Käytin Steve Vain keikalla sinilinssisiä aurinkolaseja, ku näin että Steve käytti sellasia G3:n Live In Denverissä. Vittu että näytin varmaan aasilta.
Araminta
12.10.2008 02:23:49
Mulla oli ekaluokalla skottiruutua farkkujen lahkeissa ja tietenkin myös skottiruutukaulahuivi. Jonkun mielestä tuo olisi varmaan noloa mutta toisaalta olen aika ylpeäkin tuosta. ;)

Tokaluokalla sitten aloin diivailla, että BCR on ihan paskaa enkä voi sellaista enää kuunnella ollenkaan. Se oli vähän noloa elvistelyä se.
"Emily tries but misunderstands"
Closure
12.10.2008 02:25:18
Varastin rahaa äidin lompakosta ja omasta possupankistani jotta saisin Backstreet Boysien levyn.
Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila
loosah
12.10.2008 02:31:17
Hioin aikoinaan myös ibanezin yhdestä skebasta maalit vex ja sitten maalasin sen öljyväreilä sotkuseks, jotta se näyttäisi steve vain JEM:iltä... Eipä näyttänyt ei.

Toisaalta ihan hauskan näköinen kitara on nykyään..heh
GIGO
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)