Demostudio 08.10.2008 12:08:43 | |
---|
|
helevetin kovaa. laulu parasta! tässä bändini biisejä:
http://www.myspace.com/lycaonofficial |
spinningthingintheceiling 15.10.2008 15:28:07 | |
---|
Joo laulu oli kyl pirun hyvä! Ei sattuis As I lay Dying oleen jotain innotusta musaas...jos olen väärässä ja vihaat kyseistä bändiä, niin mä en sit sanonu mitn eikä toi edes kuulosta siltä.öhöh. |
Torikulli 15.10.2008 20:56:46 | |
---|
Jätäävän hyvä ja just sellasta musiikkia mitä ite tykkään kuunnellta. hyvä, keep going! |
Bobana 16.10.2008 00:53:24 | |
---|
Aivan liian perus. Ei. * 5 * Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Diablero 20.10.2008 00:40:11 (muokattu 20.10.2008 00:41:13) | |
---|
Älkää nyt oikeesti haudatko niitä muita soittimia älkääkä varsinkaan laulua aina niiden kitaroiden alle, vaikka se jotenkin kuuluisikin "genreen" Oikeesti tässäkin toimis esim. laulu ihan loistavasti, mutta se on piilossa kitaroiden alla. Rummutkin on jossain siellä pimeessä takanurkassa. Vaikka ne nyt oliskin jotkut softalla kasatut tai trigatut, niin ei ne siitä muutu aidommiksi tai paremmiksi sillä että kitarat tuuttaa kaiken päälle. Mutta siis muuten, täähän on vitun tiukkaa menoa EDIT: ja missä on basisti? |
Scars80 20.10.2008 12:27:03 | |
---|
Hemmetin kovaa mättöä!!! Ja sitten toistellaan edellisten kommentteja: Skitat pienemmälle perskeles! Laulua esiin kun se kerta vedetään noinkin tyylillä. Rummutkin tulee sieltä jostain naapurin seinän takaa dempattuna -.- Ja se basisti vissin tehnyt samat kuin eräässä allekirjoittaneen punkpoppoossa muinoin? Jäi kaljalle kun me muut alettiin vetää settiä keikalla xD Noi mainitut asiat kuntoon ja jumaleissön jo toimii!!!! -Ugh! Olen puhunut.- |
okvi 20.10.2008 15:49:52 | |
---|
Kiitti palautteesta. Miksailtii ja väänneltii biisiä joka suuntaan ja tasot on mitä on. Basso jouduttii jättää hiljaselle todella sairaan soundin vuoksi. Kitarat ehkä equtettii vähä turhan pintaan... myös muutama muu tekele löytyy kotisivulta www.nothingleft.fi Tyylillisesti melko saman henkisiä. |