Pizzitaxi on mielestäni yksi vaikuttavimmista biiseistä kautta aikojen. Sisu-levy iskee muutenkin kyllä, muut eivät niin kovaa.. Edit: no joo, siis en Jazzlantiksen ja Sisun lisäksi ole muuta kuullutkaan. Minkäslainen tuo Kudos-levy on? Lainasin pari päivää sitten kirjastosta Kudoksen. Itse kun arvostan vain 100% täydellisyyttä musiikkia kuunnellessani, niin sanoisin että 12 kappaleesta 7 on pirun hyviä, jos joku muukin kuin minä hankkii levyjä tällaisten perusteella. No vähän vakavammin, varmaan kestää vähän aikaa, ennen kuin ne muut 5 kappaletta aukeavat. Töykeiden parhaita biisejä tähän mennessä siinä on, ehdotomasti. "High Standardsin" tilasin (ei vielä saapunut lähikylän pikku levykauppaan...) pelkästään Starmanin videon ja sen tiedon perusteella että siinä soitetaan Paranoid... Hah! Trio Töykeät: ellei se musiikki olisi niin iloista, niin tulisi depression kun ei itse osaa soittaa niin hyvin. :D Mutta kuten Hra Rantala sanoo, että kun parhaansa tekee, niin se on kympin arvoinen suoritus. Joten ei meidän surkimustenkaan kannata sitä niin surra. Täällä voit muokata tietojasi. |