Umas 11.10.2008 19:49:00 | |
---|
Pistäs sitten heti kommenttia ja kerro, että vastasiko odotuksia. :) Niin ja tietenkin liityt Diezel-huoneeseen hetimiten! Kyllä tässä tultiin reeneistä hymysuin. Mahtava peli sopii mulle ku nenä päähän. Kiitos vaan tonäisystä oikeeseen suuntaan! Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |
Aloittelijatuke 11.10.2008 21:17:43 (muokattu 11.10.2008 21:19:00) | |
---|
Tilasin tuossa thomannilta se Harley benton HBCG45 akustisen kitaran, d'addarion ja Gipsonin kielet ja Dunlopin plekuja 1mm ja 1,14mm. Pakkohan se kitara oli ostaa ku oli niin älyttömän halapa. :) Mutta luulisi olevan hintansa väärti ku ei maksanu ku 39€ :D |
Antti1 11.10.2008 23:22:09 | |
---|
Kyllä tässä tultiin reeneistä hymysuin. Mahtava peli sopii mulle ku nenä päähän. Kiitos vaan tonäisystä oikeeseen suuntaan! Eipä mitään. Yritän parhaani mukaan saada hyvästä soundista pitäviä "omaan leiriin". :) Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Mutta luulisi olevan hintansa väärti ku ei maksanu ku 39€ :D No voi olla hyvinkin, tai sitten voi olla olematta. Pahimmassa tapauksessa se on about käyttökelvoton, jolloin mun mielestä 39 euroa kasasta jätepuuta, vaneria ja metalliromua on aika paljon. Mutta toivotaan, että on edes välttävä soittopeli, jolloin rahalle saapi vastinetta. Halpiksissa testausmahdollisuus on aika olennaista, juuri siksikin, että yksi kappale voi olla täysin jätettä, seuraava taas helmi hintaluokassaan. JuSu
|
Wolfie 12.10.2008 09:21:06 | |
---|
Ei täysin taida kuulua kitarakamaosastolle, mutta hankin vihdoin ja viimein cd-levyille hyllykön. Kun saisi vielä kasattua mokoman... Muovipalikoita liian tiiviillä mitoituksilla ja kehotuksena on käyttää vasaraa asennushommissa... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Twinkle 12.10.2008 10:46:32 | |
---|
No voi olla hyvinkin, tai sitten voi olla olematta. Toi kyseinen harlikka on ainakin kokeilemieni perusteella semmoista kamaa että takuulla on hintansa väärti. Ei se paketista vedettynä tietenkään, normaalit säätötoimenpiteet sille pitää tehä kyllä mutta kyllä siinä kitaraa on 39 euron edestä enemmän kuin tarpeeksi. |
Aloittelijatuke 12.10.2008 12:48:37 (muokattu 12.10.2008 12:49:30) | |
---|
Joo tuollahan oli se kyseinen kitara keskustelun aiheena ja puhuivat että tallaa pitää madaltaa. Mutta mulla on sellainen ongelma että en tiedä mistä sitä pitää viilata/hioa. Eli hiotaanko sitä siitä talla luusta vai?.. Eli kertokaa miten sitä pitää ja kannatta säätää alussa ku mulle semmonen kerta on tulossa.. |
nikander 12.10.2008 13:28:00 | |
---|
Posti toi uudelta mantereelta Randall XTC-moduuliin. Pian nähdään onko siitä mihinkään vai vaatiiko modausta.... miksi opetella bendaamaan kun voi käyttää kampea? |
javia 12.10.2008 13:38:10 | |
---|
Ostimpa vara straton itselleni. Rockinger five-minute kitsin straton (käytetty). Ei hemmetti, täytyy kyllä sanoa että nämä on kyllä todella laadukkaita soittimia. Rauta ja muu hardware on laadukasta (mm. gotohia yms) , puut vieläkin laadukkaampia ja todella hyvin soivia. Kaula on 60 tyylinen mutta aikas tuhti, joka on vaan loistava asia.. Mikit on ok, standart fenkun tasoa, mutta mulla ne menee vaihtoon. Ajattelin Leosoundin Redhouse settiä kokeilla, ei ainakaan kalliita ole. Mutta kaiken kaikkiaan en voi muutakun suositella jos stratoa tai teleä on etsimässä.. http://rockinger.com/index.php?cat=WG02Man With Bad Tone Laughs Alone! |
tommium 13.10.2008 09:48:56 | |
---|
Monet on täällä hehkuttanut Elixirin kieliä joten lauantaina tuli haettua 9-setti Charveliin ja täytyy kyllä sanoa että kuulostaa ja tuntuu todella hyviltä kieliltä vaikka hinta olikin suolainen. |
JeeVes 13.10.2008 12:32:29 | |
---|
Meninpä ostamaan Epiphone Sheraton 2:sen. Vuosimallia 96, älyttömän hyvässä kunnossa. Nyt vaan pistetään skitta Liljeströmmin pajalle säädettäväks ja modattavaks. Ajatuksen ois myydä ja vaihtaa kaikki kultaset osat chromisiks, täysin ulkonäkö syistä. Ehkä säästän nää mikit, soundi on ihan miellyttävä. "Its time for love revolution" |
morgga 13.10.2008 14:31:25 | |
---|
Tänään saapui Dean Razorback V vihreillä koristeluilla, loistava peli kaikenkaikkiaan! Nyt saa taas elää minimibudjetilla 3kk.. mutta tätä tää on. BASOJYTÄM |
PappaSF 13.10.2008 18:46:37 | |
---|
Kävin tänään varaamassa itelleni uuden kitaran, vielä ei ole entuudestaan ollu meikällä ns. jazz-kitaraa mutta jatkossa on jos vaan saan tahtoni läpi ;-D Mitä kitaraa käpistelin niin viimeistely oli hemmetin hienoa, soitettavuus erinomainen ja soundi oli ainakin mun korviini todella nätti. Kitara on Ibanez Artcore sarjan AF125-AMB Kuva kyseisesta mallista linkissä alla http://www.guitarvillage.co.uk/product-detail_huge.asp?id=6335 |
Nazareth 13.10.2008 18:55:50 | |
---|
Tilasin tuossa thomannilta se Harley benton HBCG45 akustisen kitaran, d'addarion ja Gipsonin kielet ja Dunlopin plekuja 1mm ja 1,14mm. Pakkohan se kitara oli ostaa ku oli niin älyttömän halapa. :) Mutta luulisi olevan hintansa väärti ku ei maksanu ku 39€ :D Mä ostin kerra ton kitaran kans. Tällä hetkellä treenailen sillä lähinnä slidesoittoa, jossa se toimii hyvin. Kielet oli liian korkealla mun makuun enkä osannu säätää. "Helman alta tupsu vilkkuu, go-go-rytmi soi." - Irwin Goodman |
Aloittelijatuke 13.10.2008 18:57:41 | |
---|
mullaki on semmonen ongelma tulossa koska en ole koskaan säätänyt kitaraa. Mutta luulis olevan tollanen tallan hionta aika helppoa. :D |
Nazareth 13.10.2008 18:59:17 | |
---|
mullaki on semmonen ongelma tulossa koska en ole koskaan säätänyt kitaraa. Mutta luulis olevan tollanen tallan hionta aika helppoa. :D Pitää vissiin suht tasasesti hioa. Sellanen tarpeeks pitkä palikka täynnä hiomapaperia millä saa kerralla koko tallan leveydeltä hiottua, luulisin. "Helman alta tupsu vilkkuu, go-go-rytmi soi." - Irwin Goodman |
Aloittelijatuke 13.10.2008 19:20:00 | |
---|
Pitää kokeilla ku kitara tulee :-) |
Krice 13.10.2008 19:21:09 | |
---|
Godin SD Leaftop saapui. Redlinen yksi EMG81 tuntui vähän karulta, joten ajattelin ostaa hieman samanlaisen kitaran, jossa olisi enemmän mikkejä ja kampi. Kaulahan tässä on oikeastaan ihan samaa mallia kuin Redlinessä, paitsi vaahteraotelauta ja karheampi pinta. Tämä oli huomattavasti onnistuneempi hankinta kuin Warlock... http://www.godinguitars.com/godinsdp.htm |
Shakata 13.10.2008 19:35:44 | |
---|
Kävin tänään varaamassa itelleni uuden kitaran, vielä ei ole entuudestaan ollu meikällä ns. jazz-kitaraa mutta jatkossa on jos vaan saan tahtoni läpi ;-D Kitara on Ibanez Artcore sarjan AF125-AMB Siisti peli! Tuota kitaraa olen itsekin tuumaillut Jazz-kitaraksi, mutta en ole vielä päätöstäni lukkoon lyönyt. Ibanezin Salama-logo ja 22-nauhaa ei oikeen iske... Kertoilehan kokemuksia, kun keppi saapuu! Paljonko muuten kustansi/mistä tilasit? Kalamies #? |
PappaSF 13.10.2008 22:26:01 | |
---|
Siisti peli! Tuota kitaraa olen itsekin tuumaillut Jazz-kitaraksi, mutta en ole vielä päätöstäni lukkoon lyönyt. Ibanezin Salama-logo ja 22-nauhaa ei oikeen iske... Kertoilehan kokemuksia, kun keppi saapuu! Paljonko muuten kustansi/mistä tilasit? Levytukku Oy:stä tuon varasin, tällä haavaa hinta siinä 750-760 pinnassa (ovh tais olla n. 890 paikkeilla). Poikkeuksellisesti hinta ei näköjään ole halvempi kuin thomanilla jossa on hinta aika sama muutaman euron heitolla. Jos vielä saisi tingattua muutama kymmen euroa niin ois ihan kiva. Itse en noita kitaroita nettiliikkeistä osta kun haluan aina testata ja kun yksilöitä nuo ovat ja pieniä eroja voi aina olla niin tietää mitä saa kun pääsee ennen ostopäätöstä testaamaan, tuo minkä varasin oli kyllä kaikin puolin hyvä kitara, istui käteen hyvin, sointi nätti ja viimeistely oli todella hyvää. Laitan tietoa lisää kun saan tuon kotia tuotua. Testasin myös Ibanezin halvempia malleja ja aika hyviä nekin olivat, mutta tuo oli niihin verrattuna kuitenkin parempi, paremmat mikit, jotka soundillisesti skaalautuvat paremmin. |