Aihe: Pro Tools 8
1 2 3
Säätäjä
11.10.2008 14:52:56
Mulla on kyl sellainen käsitys et kun importtaat raidat jostain sessiosta niin plugarit ja kaikki muukin tulee kyllä messissä... en vaan nyt oo tuullssin ääressä joten ei pysty kokeilemaan.

joo näin se kyl toimii. vähän vaan hankalaa jos on helvetisti biisejä, ja on miksannut yhden jonka haluis muidenkin biisien lähtökohdaksi. siinä sitten importtaa joka biisin siihen yhteen miksattuun sessioon. palaa aikaa paljon verrattuna siihen et sais suoraan plugariasetukset samannimisille raidoille suoraan. itse en oo ainakaan mopotoolsissa keksinyt mitään nopeempaa tapaa tehdä toi.
Täytäthän mun silmälasini. Mun studio
Mikael
11.10.2008 15:23:50

joo näin se kyl toimii. vähän vaan hankalaa jos on helvetisti biisejä, ja on miksannut yhden jonka haluis muidenkin biisien lähtökohdaksi. siinä sitten importtaa joka biisin siihen yhteen miksattuun sessioon. palaa aikaa paljon verrattuna siihen et sais suoraan plugariasetukset samannimisille raidoille suoraan. itse en oo ainakaan mopotoolsissa keksinyt mitään nopeempaa tapaa tehdä toi.

Noin mäkin oon tehnyt. Importannut raidat, siirrellyt plugarit ja poistanut sit ylimääräiset raidat. Ei siihen nyt niin hirveän kauaa per biisi mene, mut totta et olis nopeempaa/mukavampaa jos vois importoida tosiaan vaan plugariasetukset samannimisille raidoille. Mitens muissa softissa on tämä asia hoidettu?
Inhimillisyys on hyve.
Säätäjä
11.10.2008 18:11:41
en tiedä muista softista mutta hoodeetuulssissa mm. plugari-, volume- ja pannausasetukset saa importattua tosi kivasti, samannimiset raidat se ehdottaa automaattisesti vastaaviksi ja tarvittaessa voi kohdistaa vastaavat raidat vaikka kaikki uudestaan jos nimet eri tms. taas näitä digin aivovammoja ADC:n lisäksi mitä jätetty pois LE-versiosta. luulis noin perushommien olevan ilman muuta kevyimmässäkin versiossa mukana, hoho. ei kyl pelkästään noista ominaisuuksista viittis maksaa kymppitonnia. muita ominaisuuksia en välttämättä hoodeessa niin kaipaa.
Täytäthän mun silmälasini. Mun studio
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)