Jaava 08.10.2008 16:57:57 | |
---|
Pitäiskin jaksaa tutkiskella et kuinhan on päivityksen kanssa jos on jo sekä Music Prodution- että DV-toolkitit hallussa. Päivittyykö automaattisesti ilman välirahaa tohon total-settiin..? ...tuskin :D Kysypä digiltä ja kerro meille muillekin protoolskäyttäjille. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Fonisoul_ 08.10.2008 21:46:10 | |
---|
Toi on kyl aivan MAHTAVAA että kohta LE:hen saa 128 audioraitaa Complete Production Toolkit päivityksellä! No joo olishan se, mutta ei tuolla hinnalla... Onneksi on edes se 48 mono/stereo vakiona. Soul with a capital "S"...
|
Jorpe 08.10.2008 21:56:11 | |
---|
No joo olishan se, mutta ei tuolla hinnalla... Onneksi on edes se 48 mono/stereo vakiona. No sitä hintaa en tosiaan tutkinut. Paljonko oli? |
Fonisoul_ 08.10.2008 22:04:17 | |
---|
Sama paketti mistä mainitsin edellisellä sivulla: Edit: 7.1-tuen mahdollistavasta paketista saa näköjään maksaa 1600€, eli taidan sittenkin vielä harkita sitä Logicia. Löytyy esim tuolta: http://www.dv247.com/invt/58167/Soul with a capital "S"...
|
tinde 09.10.2008 08:06:39 | |
---|
taidan sittenkin vielä harkita sitä Logicia OT: kuinkas moni on vakavissaan harkinnut siirtymistä Logiciin ProToolsista? |
theguru_ 09.10.2008 08:42:27 | |
---|
Omistan molemmat. I switched my output cables around and now when
I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset? |
Daunt 09.10.2008 15:40:40 | |
---|
Mitäs veikkaatte, kuinkahan kauan menee, että isommatkin studiot ovat päivittäneet uuteen versioon? Kaksi vuotta? Tämä tietysti sillä varauksella, että isompia bugeja ei löydy. |
Jaava 09.10.2008 16:17:26 | |
---|
Mitäs veikkaatte, kuinkahan kauan menee, että isommatkin studiot ovat päivittäneet uuteen versioon? Kaksi vuotta? Tämä tietysti sillä varauksella, että isompia bugeja ei löydy. Pahimpien bugien korjauksessa menee varmaan pari kuukautta. Sen jälkeen studiot pikku hiljaa päivittää softansa. Ei siinä varmaan vuotta enempää mene, että suurin osa on siirtynyt kasiin. Olettaen, että mitään hirveän suurta luotettavuus ongelmaa ei ilmene. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
tinde 09.10.2008 17:08:55 | |
---|
Omistan molemmat OK, mietin vaan tässä että kuinka moni olisi valmis siirtymään kokonaan / pääsääntöisesti Logicin puolelle PT:n parista. Onko ominaisuuksissa enää oikeasti niin paljon eroja, että olisi syytä käyttää jompaa kumpaa, vai onnistuuko saman lopputuloksen saavuttaminen kummalla tahansa sovelluksella? Ja onko käyttömukavuus enemmän opittujen helpompien työskentelytapojen ansiota, vai onko sovelluksilla vielä jotain oikeaakin eroa? Itse puuhastelen Steinberg / PC ympäristössä, mutta olisi mielenkiintoista tietää missä mennään mäkkipuolella. |
Fonisoul_ 09.10.2008 17:30:32 | |
---|
OK, mietin vaan tässä että kuinka moni olisi valmis siirtymään kokonaan / pääsääntöisesti Logicin puolelle PT:n parista. Onko ominaisuuksissa enää oikeasti niin paljon eroja, että olisi syytä käyttää jompaa kumpaa, vai onnistuuko saman lopputuloksen saavuttaminen kummalla tahansa sovelluksella? Ja onko käyttömukavuus enemmän opittujen helpompien työskentelytapojen ansiota, vai onko sovelluksilla vielä jotain oikeaakin eroa? Itse puuhastelen Steinberg / PC ympäristössä, mutta olisi mielenkiintoista tietää missä mennään mäkkipuolella. Sanoisin että softan molemmilla pärjää oikein hyvin (ainakin jos nuo PT8:n lupaukset pitää paikkansa) melkein mitä tahansa tekeekin. Ja tosiaankin usein ratkaisee lähinnä se kumpaa on tottunut käyttämään. Logicin käyttöön kannustaa se että kaikki äänikortit kelpaa, eikä lisäominaisuuksista (kuten se surround) tarvitse maksaa järjetöntä lisähintaa vaan softa on jo itsessään halpa. Näyttää siltä että mulle olis nyt tulossa Logic ton PT7:n rinnalle, katotaan nyt opinko tykkäämään siitä niin paljon että ei tarvi PT:tä edes päivittää enää.. Soul with a capital "S"...
Ostetaan Logic 8! |
Jaava 09.10.2008 22:11:55 | |
---|
OK, mietin vaan tässä että kuinka moni olisi valmis siirtymään kokonaan / pääsääntöisesti Logicin puolelle PT:n parista. Onko ominaisuuksissa enää oikeasti niin paljon eroja, että olisi syytä käyttää jompaa kumpaa, vai onnistuuko saman lopputuloksen saavuttaminen kummalla tahansa sovelluksella? Ja onko käyttömukavuus enemmän opittujen helpompien työskentelytapojen ansiota, vai onko sovelluksilla vielä jotain oikeaakin eroa? Itse puuhastelen Steinberg / PC ympäristössä, mutta olisi mielenkiintoista tietää missä mennään mäkkipuolella. Itse olen pc-puolella PT/Cubase ympäristössä. Tähän asti olen käyttänyt protaria, jos projekti on ollut pelkkää audiota ja cubasea, jos projektissa on ollut useampia midielementtejä. En nyt sitten tiedä, miten ton uusimman päivityksen kanssa käy. Protari on ehkä vähän eri tavalla kätevä ja helppo ja nopea, kuin cubase. Varmaan mä jatkan molempien käyttöä. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Säätäjä 10.10.2008 11:47:00 | |
---|
Onks kellään tietoa "import session data" -ominaisuudesta, onko kasin LE -versiossa mahdollista importata esim. plugariasetukset toisesta sessiosta? |
Jaava 10.10.2008 17:24:49 | |
---|
Onks kellään tietoa "import session data" -ominaisuudesta, onko kasin LE -versiossa mahdollista importata esim. plugariasetukset toisesta sessiosta? Kyllä toi seiskastakin löytyy. Miksi olisivat kasista poistaneet? ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Säätäjä 10.10.2008 18:59:01 | |
---|
Millä seiskan LE -versiolla pystyt importamaan esmes plugari-, pannaus- ja volumeasetuksia? Jos mahdollista niin multa mennyt kyllä täysin ohi. |
Jaava 10.10.2008 21:19:07 (muokattu 10.10.2008 21:27:50) | |
---|
Millä seiskan LE -versiolla pystyt importamaan esmes plugari-, pannaus- ja volumeasetuksia? Jos mahdollista niin multa mennyt kyllä täysin ohi. Myönnettäköön, etten kyllä itseasiassa tiedä, koska en ole kyseistä ominaisuutta tarvinnut, ja olen verrattain uusi protoolsmaailmassa, mutta ainakin siellä on vaihtoehto "import session data" ja kai sillä voi importata mitä tahansa dataa, mitä sessiosta on niissä kansioissa olemassa. Tämä siis versiossa 7.4. Joku joka tietää voi kertoa. Edit: en siis tosiaan tiedä tuon ominaisuuden toiminnasta protarissa suunnilleen mitään, joten anteeksi, jos olen aiheuttanut turhaa toivoa. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Säätäjä 11.10.2008 02:13:32 | |
---|
joo "import session data" löytyy kyllä, mut noit mun em. juttui ei oo kyl näkyny le:ssä ainakaan mulla |
joo "import session data" löytyy kyllä, mut noit mun em. juttui ei oo kyl näkyny le:ssä ainakaan mulla Olet oikeassa. Ei näy plugareita tuolla. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Jaava 11.10.2008 13:12:33 | |
---|
Uusi videon pätkä scott churchilta. Tällä kertaa käsittelyssä uudet midiominaisuudet. Ihan onnistuneelta näyttää. http://www.protoolsblog.com/''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Säätäjä 11.10.2008 13:47:51 | |
---|
onks kukaan täällä keksinyt mitään järkevää kikkaa millä noi plugariasetukset etc sais haettua kiertotietä? itse väännän pienemmät projektit samaan sessioon jolloin ongelmia ei ole, mutta toisinaan on tietysti helpompi jos kaikki biisit olis omissa sessioissaan. |
Mikael 11.10.2008 14:30:41 | |
---|
onks kukaan täällä keksinyt mitään järkevää kikkaa millä noi plugariasetukset etc sais haettua kiertotietä? itse väännän pienemmät projektit samaan sessioon jolloin ongelmia ei ole, mutta toisinaan on tietysti helpompi jos kaikki biisit olis omissa sessioissaan. Mulla on kyl sellainen käsitys et kun importtaat raidat jostain sessiosta niin plugarit ja kaikki muukin tulee kyllä messissä... en vaan nyt oo tuullssin ääressä joten ei pysty kokeilemaan. Inhimillisyys on hyve. |