Aihe: SG:n mikit
1
skebajaba
14.02.2004 15:35:41
jos heavyä soittelet niin onhan noi emg:t sillon hyvät mikit.
ja saa ne asennettua juuri tuohon kitaraan, en tiedä sit mimmonen soundi verrattuna lespaan, mut en usko et ois ihan huonotkaan...
-My Ass, your face, what's the difference??!!- hieno lause paidasta.
Kurome
14.02.2004 15:43:48
Coo! Kiitoksia kannustuksesta, jahka mieleeni juolahti vielä tälläinen juttu; kannattaako niitä mikkejä lähteä itse vaihtamaan? Tossa kun on passiivit päällänsä, niin pitäiskö siihen ruumiiseen tehdä jotain modifikaatiota? Olen näet näppärä johtamaan sähköä neuvojen mukaisesti, mutta puuta muokkaan lähinnä moottorisahalla. 9 voltin patteri tuskin kaipaa kahta huonetta ja keittiötä sinne skeban sisään.
skebajaba
14.02.2004 15:47:09
eli siinä ei tartte mielestäni/muistaakseni äskeen kanssa tehä mitään puutöitä...
eli otat vanhat mikit veke ja uudet tilalle ja laitat vaikka sen patterin sinne potikoiden koteloon asustelemaan
-My Ass, your face, what's the difference??!!- hieno lause paidasta.
Dr. Muff
14.02.2004 18:00:23
Kärsiikö saundi huomattaviakin määreitä?

No kyllähän se kärsii. =)

ZW-setti on semmonen kiltti ja sileä. Voimakas ulostulo mutta räyhäkkyys puuttuu. Jotkut tykkää, minä tykkään enemmän heikkotehoisemmista passiiveista. En tarvi suurta ulostuloa kun on sen verta särökkäitä vahvareita.

Kyllä mää noi voisin johonkin kitaraan laitaa, satunnaiseen käyttöön mutta kun ei ole kitaraa noille niin tuolla ovat, nurkassa.
"How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)