Mä luulen (toivon ainakin), ettei täällä kukaan jätä antamatta pisteitä kellekään sen takia, että "sää et oo kiva". Luotan, että muusikko voi arvioida toisen muusikon suoritusta ihan puhtaasti musiikillisin perustein vailla tarvetta takertua esim. soittajan persoonaan tai muuhun epärelevanttiin. Kääntäen: jos tällä kertaa ei pisteisiin suorastan huku, kannattaa yrittää ensi kerralla kovemmin - tehdä vaikka vähän töitä sen eteen, että onnistuisi paremmin. Eri juttu toki se, kuinka vakavasti nämä skabat kannattaa ylipäätään ottaa, varsinkin jos leikin kestämisessä on vaikeuksia leikkiin ryhdyttyään. No Jucciz hyvä oonko kaikki skabat vetänyt niin paskasti ettet ole voinut antaa pisteitä....toki siitäkään ei ole kyse...maailmassa pitäisi olla vaan hiukan oikeudenmukaisuutta....taisin saada kerran pisteet kun arvioit sooloni peitsamoksi...no kiitos siitä....tähän ikään en siis ole muuta oppinut kuin olemaan peitsamon kaltainen kitaristi... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
BigPapa 10.10.2008 21:10:19 | |
---|
Tää jättää nyt nää skabat teidän suomen eliittikitaristien haltuun, toivottavasti teillä on monta kivaa skabaa keskenänne..... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
J.Hollström 10.10.2008 21:20:24 | |
---|
Mun puolest kans kaikki jotka ei anna mulle bojoja voi haistaa pitkän pukin pilun. Jucciz varsinkin. ;o) |
BigPapa 10.10.2008 21:21:43 | |
---|
Mun puolest kans kaikki jotka ei anna mulle bojoja voi haistaa pitkän pukin pilun. Jucciz varsinkin. ;o) Tää jättää nyt nää skabat teidän suomen eliittikitaristien haltuun, toivottavasti teillä on monta kivaa skabaa keskenänne..... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
jtalvi 10.10.2008 21:31:04 (muokattu 10.10.2008 21:32:04) | |
---|
Toivois kyllä vähän rennompaa otetta. Eihän nää skabat nyt niin vakava asia ole. Välillä toisten soolot vaan kuulostaa taustoihin paremmin sopivilta ja ne saa enemmän pisteitä. Jokaisella varmaan on omat motiivinsa osallistua. Itselläni ne on lähinnä monipuolinen treeni ja itsekritiikillä leikkiminen. Hauskaa yhteisöllistä soittelua, se kait olisi tavoite, ei virtuaaliglooria. |
J.Hollström 10.10.2008 21:32:27 | |
---|
Tää jättää nyt nää skabat teidän suomen eliittikitaristien haltuun, toivottavasti teillä on monta kivaa skabaa keskenänne..... Jaa, ettäkö eliittiä ihan? Minä en pidä itseäni yhtään minään, edes kitaristina. Mulla on kaikissa bändeissäni mua 100 x paremmat kitaristit, eikä ne näissä skaboissa heilu. En nyt tarkoita etteikö täällä nyt pyörisi hyviäkin kitaristeja, mutta en minä nyt pidä tätä foorumia minään suomalaisen kitarismin mittaristona. |
BigPapa 10.10.2008 21:34:14 | |
---|
Toivois kyllä vähän rennompaa otetta. Eihän nää skabat nyt niin vakava asia ole. Välillä toisten soolot vaan kuulostaa taustoihin paremmin sopivilta ja ne saa enemmän pisteitä. Jokaisella varmaan on omat motiivinsa osallistua. Itselläni ne on lähinnä monipuolinen treeni ja itsekritiikillä leikkiminen. Hauskaa yhteisöllistä soittelua, se kait olisi tavoite, ei virtuaaliglooria. Mullon vaan tää elämä koulusurmaajan isänä, yritän soittaa sen minkä pystyn... mut kaikilla muilla on paremmat kamat, paremmat skebat, paremmat soundit...mä oon vaan niin paska kitaranomistaja.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
jtalvi 10.10.2008 21:40:33 (muokattu 10.10.2008 21:44:09) | |
---|
mut kaikilla muilla on paremmat kamat, paremmat skebat, paremmat soundit Tältä aina välillä tuntuu, mutta sun osalta se ei ainakaan pidä paikkaansa ja soittokin kulkee. Eikö nää skabahommelit vois olla se positiivinen asia, jossa muiden hyvät vedot ja hyvät soundit on positiivinen asia... En kirjoittele tämän enempää tästä... Voimia! |
BigPapa 10.10.2008 21:44:02 (muokattu 10.10.2008 21:44:33) | |
---|
Tältä aina välillä tuntuu, mutta sun osalta se ei ainakaan pidä paikkaansa. Eikö nää skabahommelit vois olla se positiivinen asia, jossa muiden hyvät vedot ja hyvät kamat on positiivinen asia... En kirjoittele tämän enempää tästä... Voimia! No määkin joskus luulin osaavani soittaa ja rakentaa harmonioita sointukulkujen päälle ja jopa, että osaan oikeesti soittaa, mut vittu kun ei... en mä osaa....täällä on paljon parempia ihan ketä vaan. Mä oon vaan huono...anteeks, että ees osallistuin... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
cbs 10.10.2008 22:08:11 (muokattu 10.10.2008 23:04:27) | |
---|
------------------ Edit: Semmosta vaan. |
BigPapa 10.10.2008 22:10:40 | |
---|
Nyt nyt, Nää sooloskabat on ajan vietettä ja hyvää sellaista. Kertovatko nämä soittajan taidoista? Kyllä ja ei. On täysin eri asia vetää kotona komerossa kuin lavalla katseiden alla. Tää hiplailu koneiden kanssa on hauskaa ja tuo musikaalisuutta esiin tietyllä tavalla, mutta livemeiningin ja ammattimaisuuden kanssa tällä ei -välttämättä- ole yhtäläisyyksiä. Kyllä kaikki täällä pyörivät ymmärtää mikä ero skabojen ja oikeiden kannuksien hankkimisen välillä on. Musta näiden skabojen suola on se, että on porukkaa, jotka opettelee tai osaa vetää kaikenlaista ja sitten on toisia, jotka vetää omaa juttua mihin vaan. Kumpikin homma toimii. Nim. amatööri No, se on hyvä, että osaate vetää, minä en osaa.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
MaQ 10.10.2008 22:12:25 | |
---|
Tämän vaan sanon... Se soitto tulee lopulta sydämmestä ja päästä. Kädet tekee työn mutta ei ne ideat ja bendaukset sormissa synny. Kun elämä on sekasin niin ei se soittokaan kulje. Koita jaksaa ja hakea positiivisia juttuja vaikka musasta joka sulle on kuitenkin se tärkeä juttu. Tai ota irtiotto ja kattele jotain muuta välillä. Aika haavat parantaa ,mutta ei se niitä pois pyyhi. |
BigPapa 10.10.2008 22:20:08 (muokattu 10.10.2008 22:31:12) | |
---|
Tämän vaan sanon... Se soitto tulee lopulta sydämmestä ja päästä. Kädet tekee työn mutta ei ne ideat ja bendaukset sormissa synny. Kun elämä on sekasin niin ei se soittokaan kulje. Koita jaksaa ja hakea positiivisia juttuja vaikka musasta joka sulle on kuitenkin se tärkeä juttu. Tai ota irtiotto ja kattele jotain muuta välillä. Aika haavat parantaa ,mutta ei se niitä pois pyyhi. Sydän, pää on olleet nytkin mukana...on vaan nyt sit niin, että mulla ei ole enää annettavaa näihin skaboihin, ja kyllä minä senkin hyväksyn... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
WanhaWetäjä 10.10.2008 23:11:48 | |
---|
...äänestys jatkuu vielä huomiseen klo 18.... |
Fuzzy Boner 10.10.2008 23:13:15 (muokattu 10.10.2008 23:13:37) | |
---|
Tsemppii bigpapa, muista että älä ota soittoas mukaan mihinkään vertauksiin. Sun soitto tulee susta itestäs ja sillä hyvä. Se on rikkaus.. ja taas sillä hyvä. Piste. |
BigPapa 10.10.2008 23:17:43 (muokattu 10.10.2008 23:19:10) | |
---|
Tsemppii bigpapa, muista että älä ota soittoas mukaan mihinkään vertauksiin. Sun soitto tulee susta itestäs ja sillä hyvä. Se on rikkaus.. ja taas sillä hyvä. Piste. Tänks Fuzzy....ei piäkään vertaa....sielt se jostain kumpuaa.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
BigPapa 10.10.2008 23:48:12 | |
---|
Oon nyt kyä pihalla, kiitos ja anteeksi mikälis sellaista saa enää rtoivoaa Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
blaekie 10.10.2008 23:52:27 (muokattu 10.10.2008 23:53:14) | |
---|
Oon nyt kyä pihalla, kiitos ja anteeksi mikälis sellaista saa enää rtoivoaa kaikki me ollaan aika ajoin pihalla, mut me ei itte aina huomata sitä Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
BigPapa 10.10.2008 23:57:06 (muokattu 10.10.2008 23:57:39) | |
---|
kaikki me ollaan aika ajoin pihalla, mut me ei itte aina huomata sitä 3 nappia päivässä pitää mieen korkiall ja iltanapit 2 kpl ja siihwen vbisdse niin on aika sekabavaa...nno koitan tarpoo jotenkin... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
BigPapa 11.10.2008 00:07:43 (muokattu 11.10.2008 00:08:44) | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,