Aihe: Last.fm
1 2 3 4 534 35 36 37 3867 68 69 70 71
Niklodeus
07.10.2008 20:35:39 (muokattu 07.10.2008 20:39:30)

Help -> Diagnostics -> oikeimman puoleisessa välilehdessä on kohta iPod Scrobbling

Ei hlvtti kun olen ettinyt tätä kauan jollain ihme ohjelmilla ja näillä. Ja nyt sain näin yksinkertaisesti! Kiitos! + Onko tässä muuten joku aikaraja minkä jälkeen ei enään laske, tuli vain n. 350 kuuntelua vaikka olen aivan reippaasti kuunnellut enemmän (?) Väliäpä tuolla kuitenkaan.
Wanna-be tr0lli.
Ozzyneito
07.10.2008 20:39:56

Ei hlvtti kun olen ettinyt tätä kauan jollain ihme ohjelmilla ja näillä. Ja nyt sain näin yksinkertaisesti! Kiitos! + Onko tässä muuten joku aikaraja minkä jälkeen ei enään laske, tuli vain n. 350 kuuntelua vaikka olen aivan reippaasti kuunnellut enemmän (?) Väliäpä tuolla kuitenkaan.

Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. : D
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
MrQ
08.10.2008 06:03:48
anteeksi daijuilu.
mut mut mut
miten lastfm:n saa toimimaan winampilla? ennoo vinkulla riehunut oikeasti sitten vuoden 2003 kotioloissa joten tuota. :D
ruuvimeisseli
08.10.2008 11:13:46

anteeksi daijuilu.
mut mut mut
miten lastfm:n saa toimimaan winampilla? ennoo vinkulla riehunut oikeasti sitten vuoden 2003 kotioloissa joten tuota. :D

http://www.last.fm/download

Asennat tuon. Ohjelma pyörii taustalla ja heittää last.fm:ään sen mitä winampissa kuuntelet. Pitää vaan olla Windows XP tai Vista.

Tai sitten vaihtoehtoisesti käytät winamp-pluginia, mutta mä en itse ainakaan enää löytänyt sitä mistään.
You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava.
Karnow
08.10.2008 18:00:57 (muokattu 08.10.2008 18:02:56)

http://www.last.fm/download

Asennat tuon. Ohjelma pyörii taustalla ja heittää last.fm:ään sen mitä winampissa kuuntelet. Pitää vaan olla Windows XP tai Vista.

Tai sitten vaihtoehtoisesti käytät winamp-pluginia, mutta mä en itse ainakaan enää löytänyt sitä mistään.

Last.fm-clientin asennusohjelma tsekkaa automaagisesti mitä playereita koneella on ja hakee niihin tarvittavat pluginit. Tunnistaa ainakin Windows Media Playerin, WinAmpin ja iTunesin.

WMP:ssä cd:itä kuunnellessa plugari vaan toimii vähän vammaisesti, last.fm ei nimittäin jaksa odottaa että WMP ehtisi hakea netistä levyn tiedot -> ensimmäinen raita tunnistautuu aina tyyliin tuntematon esittäjä - ei nimeä tms. Pitää klikkailla stop/play ennen kuin skulaa oikein :)

e: vanhemmille käyttiksille/muille playereille löytyy plugareita osoitteesta http://build.last.fm/category/Scrobblers
Niin pysyvät nämä kolme: kuutamo, kaiho ja katkeruus. Mutta suurin niistä on kuutamo.
loituma
09.10.2008 21:49:30
Onkos muilla last.fm nyt vähän sekasin. Itellä näkyy libraryssa artisteja joista en ole koskaan kuullut, saatika kuunnellut (Kreuziger 97, Bach-Karl-Heinz Passin (flute), Walter Heinz Bernstein (harpsichord) yms.). Ja siis libraryssa ei ole mitään artistia jota olen kuunnellut. Onko muilla normaali?
valtse
09.10.2008 21:53:03
Onkos muilla last.fm nyt vähän sekasin. Itellä näkyy libraryssa artisteja joista en ole koskaan kuullut, saatika kuunnellut (Kreuziger 97, Bach-Karl-Heinz Passin (flute), Walter Heinz Bernstein (harpsichord) yms.). Ja siis libraryssa ei ole mitään artistia jota olen kuunnellut. Onko muilla normaali?

Joo tällä hetkellä library puuttuu kokonaan, loved tracksit kadonnu ja listat näkyy pelkästään viimeisen viikon ajalta. Tässä parin viikon aikana on useamman kerrankin ollut vähän sekaisin välillä. En tiedä mistä sitten johtuu.
Life is a clay urn on the mantle.
Rauniotorni
09.10.2008 21:53:13 (muokattu 09.10.2008 21:55:48)

Sama, lukee myös että Hollowman92 hasnt added any music to his Library yet.
Night is so beautiful (we need her as much as we need Day).
Hipelius
09.10.2008 21:58:09
HOHO! Mun top tracks for last 7 days:

1 Tiromancino - per me è importante(1) 520
2 Bon Jovi - Blaze Of Glory - 321
3 Tori Amos - Lust 175
4 John Miles - Music was my first love 171
5 Lost Highway - Hierate Mich (Edit) - Rammstein 130
6 Millencolin - Shake me 122
7 Mike Zee - A Night On The Bald Mountain ,Mussorgsky 114
8 The Beatles - Live At The BBC (Disc 2) - I Feel Fine 101
9 Delirium Are -We Finished 98
10 Bogdan Raczynski - My Love I Love Track 14 86
11 Beat Classic - B+ - B-Beat Classic (Vocal) 85
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend
loituma
09.10.2008 22:00:52
HOHO! Mun top tracks for last 7 days:

1 Tiromancino - per me è importante(1) 520
2 Bon Jovi - Blaze Of Glory - 321
3 Tori Amos - Lust 175
4 John Miles - Music was my first love 171
5 Lost Highway - Hierate Mich (Edit) - Rammstein 130
6 Millencolin - Shake me 122
7 Mike Zee - A Night On The Bald Mountain ,Mussorgsky 114
8 The Beatles - Live At The BBC (Disc 2) - I Feel Fine 101
9 Delirium Are -We Finished 98
10 Bogdan Raczynski - My Love I Love Track 14 86
11 Beat Classic - B+ - B-Beat Classic (Vocal) 85

Joo, mullakin näytti että ykkösenä olis: Bad Religion - Spirit Shine. Mutta nyt tais tulla takasin tuo library.
Hipelius
09.10.2008 22:01:46
Joo, mullakin näytti että ykkösenä olis: Bad Religion - Spirit Shine. Mutta nyt tais tulla takasin tuo library.

Joo, nyt toimii taas.
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend
Ziggy Bubba
09.10.2008 23:22:17

Löysin tuolta mun profiilista mielenkiintoisen tilaston, kuunnelluimmat levyt. Saiskohan ton jotenkin etusivulle esille...? Vaikka kuunnelluimpien biisien tilalle.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Ozzyneito
10.10.2008 09:36:27

Löysin tuolta mun profiilista mielenkiintoisen tilaston, kuunnelluimmat levyt. Saiskohan ton jotenkin etusivulle esille...? Vaikka kuunnelluimpien biisien tilalle.

Ainakin joskus tossa oli semmonen ongelma, etteivät läheskään kaikki levyt olleet tietokannassa.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
juikkipuikki
10.10.2008 10:54:22

Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
Mohla
10.10.2008 12:13:09

Ainakin joskus tossa oli semmonen ongelma, etteivät läheskään kaikki levyt olleet tietokannassa.

Toinen ongelma on se, että tilasto syntyy kuitenkin biisimäärän perusteella. Eli jos on kuunnellut vaikka kokonaisuudessaan Megadethin Rust In Peacen 10 kertaa, ja RATMin Liven vain 6 kertaa, niin tuo RATMin levy menee edelle, vaikka sitä on kuunneltu harvemmin. Rust in Piecellä on siis 8 raitaa, ja RATMin livellä 16 raitaa.

Systeemiä, joka korjais ton vian on varmaan vaan aika vaikea/mahdoton) rakentaa, joten tuskin ihan heti tulee korjausta...
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
reos
10.10.2008 12:37:46
Toinen ongelma on se, että tilasto syntyy kuitenkin biisimäärän perusteella. Eli jos on kuunnellut vaikka kokonaisuudessaan Megadethin Rust In Peacen 10 kertaa, ja RATMin Liven vain 6 kertaa, niin tuo RATMin levy menee edelle, vaikka sitä on kuunneltu harvemmin. Rust in Piecellä on siis 8 raitaa, ja RATMin livellä 16 raitaa.

Systeemiä, joka korjais ton vian on varmaan vaan aika vaikea/mahdoton) rakentaa, joten tuskin ihan heti tulee korjausta...

Lisäks kaikki levyt ei näy tuossa listauksessa, mistä lie johtuu. Toiseksi joku voisi jaksaa alkaa nillittää kans siitä että tuo laskee biisien mukaan kuuntelun määrän. Ehkä oikeammin olisi ajallisesti, tiedä sitten totuutta. Varmaan joku koodannutkin jonkun härvelin tuohon tarkoitukseen, mutta eipä jaksa valittaa.

Kivat sivut on ja radiosta kuulee paljon hyvää oudompaakin kamaa välillä, kiitos siitä.
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Punisher
10.10.2008 12:39:08

Vielä tätäkin vittumaisempi ongelma on minusta kuitenkin se, että jos kuuntelen vaikka Green Carnationin "Light of Day, Day of Darkness" -biisin (60 minuuttia ja 6 sekuntia) ja luukutan 60 minuutin ajan Napalm Deathin "You Suffer" -biisiä (0 minuuttia ja 3 sekuntia), niin samassa ajassa olen tienannut yhden pojon Green Carnationille ja 1200 pojoa Napalm Deathille. Olen vain huomannut, että ajoittaisista doom-puuskistani ei näy pihaustakaan Last.fm-listoilla, kun kappaleet huitelevat järjestään yli 20 minuuttia. Iltapäivässä nykäisee muutaman levyn (~ 25 kappaletta) Esotericia tai vastaavasti vaikka Rotten Soundin koko diskografian (~ 150 kappaletta). Minuuttipohjainen scrobblaus olisi siis hyvä vaihtoehto minusta tähän, mutta sitä voi olla mahdollisesti vaikeampi järjestää.
Abysmalia - täyspitkä "Portals to Psychotic Inertia" saatavilla The Groundista hintaan 8e!
valtse
10.10.2008 12:55:07
Vielä tätäkin vittumaisempi ongelma on minusta kuitenkin se, että jos kuuntelen vaikka Green Carnationin "Light of Day, Day of Darkness" -biisin (60 minuuttia ja 6 sekuntia) ja luukutan 60 minuutin ajan Napalm Deathin "You Suffer" -biisiä (0 minuuttia ja 3 sekuntia), niin samassa ajassa olen tienannut yhden pojon Green Carnationille ja 1200 pojoa Napalm Deathille. Olen vain huomannut, että ajoittaisista doom-puuskistani ei näy pihaustakaan Last.fm-listoilla, kun kappaleet huitelevat järjestään yli 20 minuuttia. Iltapäivässä nykäisee muutaman levyn (~ 25 kappaletta) Esotericia tai vastaavasti vaikka Rotten Soundin koko diskografian (~ 150 kappaletta). Minuuttipohjainen scrobblaus olisi siis hyvä vaihtoehto minusta tähän, mutta sitä voi olla mahdollisesti vaikeampi järjestää.

Biisinhän pitää olla vähintään 30 sekuntia pitkä, että se scrobblautuu. Eli tuo Napalm Death-vertaus nyt vähän ontuu, mutta pointti on kuitenkin hyvä. Noita jonkinlaisia minuuttipohjaisia listoja löytyy ulkopuolisten koodaamana, mutta olishan se ihan virallinen versiokin mukava.
Life is a clay urn on the mantle.
Henkka370
10.10.2008 17:36:10 (muokattu 10.10.2008 17:37:10)
Biisinhän pitää olla vähintään 30 sekuntia pitkä, että se scrobblautuu. Eli tuo Napalm Death-vertaus nyt vähän ontuu, mutta pointti on kuitenkin hyvä. Noita jonkinlaisia minuuttipohjaisia listoja löytyy ulkopuolisten koodaamana, mutta olishan se ihan virallinen versiokin mukava.

Ja vaikka biisin pituus olisi 7125670123057tuntia niin 4 minuutin kuuntelu riittää siihen, että se scrobblautuu

E: BTW napal deathin you sufferin pituus on noin 1.3sek, ei 3sek
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)