Aihe: Tanssimuusikoiden ikähaitari?
1 2 3 4 5 6 7 8
Pavis
05.10.2008 00:20:01
28vee, tuli kesällä.
pekkajau
05.10.2008 00:33:55
Nähty on sekä nousu että tuho.
pekkajau
05.10.2008 00:42:48
Aika vähän tarvii laulaa tänä päivänä Stevie Wonderin biiseihin stemmoja nykyään?
paice60
06.10.2008 18:18:54
Aika vähän tarvii laulaa tänä päivänä Stevie Wonderin biiseihin stemmoja nykyään?

Haluatko toisen vai kolmannen äänen ylöspäin, kyllä tulee.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen 7?
pava
08.10.2008 00:46:55
Uskaltaisinpa melkein jopa inttää että" väärin muistat tuon summan". Nolla pois tuosta niin ollaan realistisessa " eka keikan palkassa".
Mitä sitä inttämään, en nähnyt sinua paikalla, vain intätkö sen takia ettei kukaan muu saisi/saa parempaa palkkaa kuin sinä. Mutta älä ole huolissasi jos oisit likenut ajatuksella niin huomaisit etten maininnut kuikamonta jäsentä oli bändissä, kauanko soitimme ja mikä parasta en kirjoittanut "keikkapalkkioni! vaan kirjoitin KEIKKAPALKKIO...eikö niin....taidat olla niitä "beeserwaisereita" joita näillä sivustoilla asuu...valitettavasti..muuten lukihäiriö ei ole oma vika!!!!!!!!!
pava
08.10.2008 01:11:06
Näin on. Perusduunarin tuntipalkka lienee tuolloin ollut 3mk - 4mk haarukassa.
No eihän se nyt ihan noin ole. Ensinnäkään en ole koskaan ollut perusduunari,eikä musta ole sellais koskaan tullutkaan. Eli et todellakaan tiedä mun keikkapalkkioita.
Vastsin jo Besserwaiseri koski-paavolle. älä sinä erehdy myöskään vetämään stereotypioita asiasta josta et tiedä mitään. varsinkaan keikkapalkkioista, koska kautta aikojen on ollut halpasoittajia ja haitari kulkee 5_-10000_ välillä...samoin kateellisia paskanjauhajia...syksyä ja hitaita liikeitä sullekkin...
leprechaun
10.10.2008 02:06:04

BARON:
Edit: Itse asiassa oonhan mä humpansoittajana nuori, ekan keikan tein yli viiskymppisenä (aloitin iässä, jossa jotkut lopettelee)
Olin kesällä nuorille lupaaville jazzmuusikoille tarkoitetulla leirillä, lupaavasta en tiedä, mutta jazzmuusikkona vielä nuorempi!

Jumankavita meinas tulla tavara housuihin kun luin tuon! "...lupaaville nuorille jazzmuusikoille..." herran jestas, sulla on asennetta!

Eka keikka oli joskus varmaan -67 tai -68. Hieno alku päättyi kait joskus 70-luvun puolella Natsalla kun rumpalimme sattuneesta syystä kaatui rumpuineen kaikkialle lavalle. Muutaman vuoden päästä taas jatkettiin mutta monipuolistaen musaa. Selvästi yli viisikymppinen minäkin ja tutkin mahdollisuutta jollekin ihme-eläkkeelle pääsyyn jolloin musahommiin ehtisi paneutua kybällä, niin, just niin kun Baronkin.
Soittoharjoittelu tapahtuu tällä hetkellä keikoilla ajanpuutteen takia, olisi kiva edes tunti viikossa harjoitella jotain muulloinkin.

Mielenkiintoinen asia on se että kaikkea musahommaa on tehty alle parikymppisten ja siitä vanhempien soittajien ja laulajien kanssa eikä ikäkysymys ole koskaan ikinä lainkaan ollenkaan haitannut mitenkään. Olen pistänyt sen musiikin piikkiin. Laji vaan on semmoinen.
Josta tuli mieleen että viiteentoista vuoteen kaivan särölaitteen esille kun nyt on päätetty sitten ottaa ohjelmistoon Green Dayta. Muutama ihan hyvä biisihän niillä on joskin punkbändiksi luokittelu ei mielestäni oikein päde niihin jos vertaa vaikka Sex Pistolsiin tai Clashiin.
Odotankin toiveekkaana bändin hyväksymistä nykynaskien suosikkibändin Tokyo Hotelin parin biisin ottamisesta ohjelmistoon.
Asiaa täytyy pohjustaa lukuisilla pullakahveilla ja maanitteluilla.
Ukko
11.10.2008 18:54:49

Haluatko toisen vai kolmannen äänen ylöspäin, kyllä tulee.....

jotain sinnepäin.
COVS jäsen nro 6
Rokkimamma75
12.10.2008 23:42:21
Hoho, appiukkokin on saapunut geimehin, hellöy vaan!;D

Mutta onpas kuulkaa mielenkiintoista lukea, arvon soittorosvoseni, tätä ikäpolitiikkaa - monessa kohdassa loksahti taas suu auki kun oli kuvitellut ikiä ihan toisenlaiseksi: Okabassia pidin nuorempana, Häläppääjää paaaaaaaaaaljon vanhempana, Riffinkin ajattelin ihan nöösipojaksi (mut se johtuu siitä kun se on niin siloposkinen kaunispoika...) ja monta muutakin arvausta meni ihan reisille. Hauskaa.

Ilman sen suurempia matemaattisia lahjoja nimimerkistäkin voidaan päätellä meikäläisen ikähanuri (tai hanurin ikä) - tuo 75 on siis syntymävuosi, EI ikä. Eli 33 tuli keväällä, ekan tanssikeikan oon soittanu itseasiassa ihan OMB:na Technicsin U90:lla v-88 ja eka bändikeikka (jos poisluetaan koulun bändiprojektit) tais olla kesällä -91. Nyt jo 5 vuotta pois kuvioista muuten kuin ihan satunnaisesti, tungen bändien keikoille kännipäissäni laulamaan stemmoja ja hengaileen hamosessa ja korkkareissa... ;)
Viinaa voi olla ilman hauskaakin.
Nestori4
14.10.2008 19:30:30
61v.tuli täyteen nyt syksyllä.
Eka keikka bändissä noin 15v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)