Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 513 14 15 16 1798 99 100 101 102
J.Hollström
10.10.2008 09:32:55
Aika hurjaa, että se ruotsinsuomalainen(?) Ville putosi jatkosta. Vaikka mies kaikessa hilpeydessään oli kenties joidenkin mielestä hieman rasittava, oli hän laulajana kyllä todella hyvä.

Mun mittareissa hyvä laulaja laulaa nuotilleen. Tämä Ville ei sitä tehnyt, missään vaiheessa.
bedlam
10.10.2008 09:36:38 (muokattu 10.10.2008 09:38:46)

Mun mittareissa hyvä laulaja laulaa nuotilleen. Tämä Ville ei sitä tehnyt, missään vaiheessa.

Lauloi se nuotilleen pariinkin otteeseen. Sitä ihmettelinkin eilen, että miten välillä loistavalta kuulostava laulaja toisessa biisissä monta sävelaskelta väärästä paikasta, eikä saa ollenkaan sointupohjasta kiinni.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
J.Hollström
10.10.2008 09:45:48
Lauloi se nuotilleen pariinkin otteeseen.

Ai jaa. No laulo se sitte kun täällä kerran niin sanotaan.

Mut ne kerrat jota minä tota ohjelmaa katsoin, niin jokaisella kerralla toi kaveri meni nuotin vierestä. Enkä puhu edes niistä jotka kaikki huomasi. Senkin Maroon 5 biisin mitä se kehu että meni "vitun hyvin" se veti mun korvaan kokoajan snadisti pielessä. Ehkä vika oli mun korvassa sitte.
leka
10.10.2008 09:52:52 (muokattu 10.10.2008 09:53:10)
Korva käteen ja paras laulaja voittoon!

Mutku ei tämä ole kilpailu, jossa etsitään parasta laulajaa. Tässä etsitään "idolia".
Vodevil
10.10.2008 10:13:43
Harmi, kun pudottivat Annan. Ihan kiva ääni ja Idolille sopiva ulkonäkö eivät näköjään riittäneet. Surkea juontajakolmikko sekä Jone Ämmä...anteeksi..Ännä hiertävät eniten. Annan takia katselin tähän mennessä edes jonkinlaista kiinnostusta feikaten, mutta tähän se sitten loppui.
Maybe you´ve been brainwashed too.
oizo
10.10.2008 10:21:46
Eikö kukaan ole kiinnittänyt huomiota tuohon toiseen Annaan? Siinäpä vasta näpsäkkä pakkaus ja tuntuu osaavan laulaakin.
sattuuhan näitä
Notefix
10.10.2008 10:30:05

ja yhtäkkiä se saa puolijumalan sävyn kommenteissa tässä keskustelussa, koska hän edustaa rockia.

Ehkä sekin osaltaa näyttää että oli oikein että noi rockjäbät pääsi jatkoon. Jengi tuntuu diggaavan. Ja edellinen voittaja meni hevillä täällä aivan mielettömän hyvin läpi, joten tottakai sitä pidetään yllä.

Sinänsä mua jotenkin on ruvennut vähän ärsyttämään toi Idolsin korostettu tositvmäisyys ja sekava ohjaustyyli. Pitkiä taukoja ja tehtyä dramatiikkaa ja sellaista ihme hivutusta. Jengi on liikaa rooleissa ja kässäri paistaa läpi. Varsinkin kun tämä kuitenkin on vaan ankea Suomen idols, johon ei sitä suurta urheilujuhlan tuntua saa millään.
"Layers of layers of shit!"
kk80
10.10.2008 10:49:55
R-O-C-K. Rock. Hyvä rock-pojat. Rock on ihan parasta. Rock hell yeah! Rock-jäbät jatkoon. Muusikoiden.netissä on rockin ystäviä. Rock on rouheata. Linda voittoon!

Kiva että olet löytäyt itsellesi täksikin kaudeksi kristiinabraskin jota fanittaa.

Komppaan kyllä sen verran, etten itsekkään pidä näistä rock -edustajista jotka kisassa ovat päässeet jatkoon. Eivät vain kuulosta tarpeeksi monipuolisilta laulajilta.

Rock painotteisen musiikin suosiminen on sen sijaan enemmän kuin suotavaa. Kiva jos finaaleissakin kuullaan kiinostavia kappaleita eikä pelkkää poppia tai r'n'b perseenketkutusta. Musiikkityyliä on turha syyttää, rockin kentälle mahtuu läjäkaupalla loistavia laulajia. Se ettei näitä helmiä ole suomen Idolsiin mahtunut on tietty harmi.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Juzzu
10.10.2008 11:58:55
Ei suomen Idols-kisassa mitään Mariah Careyta varmaan etsitäkään.
Ja mitä tulee tasoon, niin vaikuttaa hyvin monet noista nuorista naislaulajistakin paljon Anna Abreuta paremmilta laulajilta. Ei millään pahalla Annaa kohtaa.

Saa nähdä miten skabat on tästä eteenpäin toteutettu. Joku tuossa totesi, ettei laulusuoritusten tarvitsekaan olla yli minuutin pitkiä, siinä ajassa se vaikutus pitäisi kuitenkin ehtiä tekemää. Mä väittäisin, että suomalaiset kyllä haluaisivat kuulla piisit ihan täyspitkinä. Siten annettaisiin mahdollisuus toteuttaa Lapin kesiä sun muita Idols-mittakaavan spektaakkeleja.
Booligan
10.10.2008 12:28:50

Ei suomen Idols-kisassa mitään Mariah Careyta varmaan etsitäkään.

Onneksi =D

mun mielestä nuo tän vuoden jätkät on ollu poikkeuksellisen hyviä, kuin myös jotkut mimmeistä. mutta etenkin jätkät on yllätttäny positiivisesti.
lyriikat=ajanhukkaa kitarasoolojen välissä
Musta Arkipyhä
10.10.2008 12:57:36
Traumoja ei ole.

Sellainen kuva sun jutuista kuitenkin mulle jää.

Muilla kun ei tunnu olevan tarvetta tulla erikseen tilittämään jos eivät jostain musiikinlajista pidä.

Etenkin Wallun laulu, vaikka luonnostaan hyvä äänenväri onkin, on niin täynnä maneeria ja rock-ähinää ja glissandoa, ja yhtäkkiä se saa puolijumalan sävyn kommenteissa tässä keskustelussa, koska hän edustaa rockia.

Eikä saa.Jotkut pitää sen äänestä ja kehuu sitä.That's it - but not shit.

"Palvominen" on omaa kuvitelmaasi.Ja ilmeisesti osa traumaattisen oloista suhtautumistasi rockiin.

Mistä lie jäänyt moinen katkeruus?

Korva käteen ja paras laulaja voittoon!

Toivottavasti oma korvasi erottaa epävireen paremmin kuin viime vuonna Idolsin kohdalla eikä arvostelusi perustu sivuseikkoihin kuten tatuointeihin.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Van Hannes
10.10.2008 14:11:20 (muokattu 10.10.2008 14:12:05)
Harmi, kun pudottivat Annan. Ihan kiva ääni ja Idolille sopiva ulkonäkö eivät näköjään riittäneet. Surkea juontajakolmikko sekä Jone Ämmä...anteeksi..Ännä hiertävät eniten. Annan takia katselin tähän mennessä edes jonkinlaista kiinnostusta feikaten, mutta tähän se sitten loppui.

Ite tykkäsin. Harmi kun ei päässyt jatkoon.
"There Can Be Only One Hannes"
oizo
10.10.2008 14:11:57
Ite tykkäsin. Harmi kun ei päässyt jatkoon.

Pääsihän jatkoon! Minä tarkoitan tätä anna puustjärveä. Se blondi.
sattuuhan näitä
Van Hannes
10.10.2008 14:12:45
Pääsihän jatkoon! Minä tarkoitan tätä anna puustjärveä. Se blondi.

Joo, tajusin liian myöhään että tarkoitit tuota toista. Onhan sekin hyvä.
"There Can Be Only One Hannes"
hjukke
10.10.2008 14:28:37

Yks niistä "rokkijäbistä" on kyllä ruokottoman huono, ihmettelin jo miten pääsi karsinnasta jatkoon.. se lätsäukko, no offence hänelle mutta noista "rokkijäbistä" selkeästi surkein.
Hannu H.
10.10.2008 14:51:03 (muokattu 10.10.2008 14:53:09)

Yks niistä "rokkijäbistä" on kyllä ruokottoman huono, ihmettelin jo miten pääsi karsinnasta jatkoon.. se lätsäukko, no offence hänelle mutta noista "rokkijäbistä" selkeästi surkein.

Joo sen Kallen soundissa on joku mikä mättää eikä se virekään ihan kultaa ollut kaikissa kohdissa.

Mä olin vähän pettyny kun se Anna-Kaisa ei päässy jatkoon. Jotenkin tykkäsin sen meiningistä. Ehkä Patric pelastaa vielä tilanteen?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Meadow
10.10.2008 15:32:35
Joo sen Kallen soundissa on joku mikä mättää eikä se virekään ihan kultaa ollut kaikissa kohdissa.

En voi sille mitään mutta tyyppi kuulostaa siltä että hän epätoivoisesti yrittäisi kuulostaa Hetfieldiltä.
--Tomppa--
10.10.2008 21:50:33
Miusta tuo Pete on kyllä kovin noista finalisteista. Silla käkkäräpää-muijallaki o aikas hyvä ääni munsta.

Sen tukevamman naisen olisivat voineet pudottaa tosin.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
jazzmies
10.10.2008 22:52:10 (muokattu 10.10.2008 22:52:42)
Muilla kun ei tunnu olevan tarvetta tulla erikseen tilittämään jos eivät jostain musiikinlajista pidä.
...
"Palvominen" on omaa kuvitelmaasi.Ja ilmeisesti osa traumaattisen oloista suhtautumistasi rockiin.

Mistä lie jäänyt moinen katkeruus?
...
Toivottavasti oma korvasi erottaa epävireen paremmin kuin viime vuonna Idolsin kohdalla eikä arvostelusi perustu sivuseikkoihin kuten tatuointeihin.

Rockhan on mitä mainiointa musiikkia. Siinä on mm. tosi hyvät sanat. Ei liikaa lauleta rakkaudesta, vaan naisista yms. kiinostavista objekteista, kuten autoista ja etanolivalmisteista.

Rockista pitävät miehet ja naisetkin ovat mitä mukavimpia heppuja ja jippuja. On mustaa vaatetta ja maastokuviota, tatskaa, lehmisaappaita kesähelteellä, porvarirokkareilla HD tai jokun vastaava laite. Mielellään kuitenkin HD, koska siinä on iso ääni, kuten rockissa, ja sillä on kiva häiritä keskiluokkaisia jehuja esikaupunkialueilla. Jonekin näyttää ihka oikealta rockarilta ja hän puhuu varmaankin stadilaisen rockarin tavoin. Varmaan hänellänkin on HD tai vähintään Aprillia piikki.

Rockia on myös mukava kuunnella musiikkikonserteissa, joita ennen kannattaa ottaa ns. olutpohjia 8-12 pll. Vähintään 6 kuitenkin, sillä rockin potkun saa paremmin otettua vastaan hönössä kuten spurgu ottaa vastaan pusun puli-Ilonalta kalakukkokojun vieressä.

Rockissa on myös hyviä musiikkeja, kuten ACDC, Metallica ja Kotiteollisuus. Sanoitukset ovat moninaisia kuten myös soinnut. Usein E, A, G, D C no 3rd, koska terssit ovat homojen hommaa. Voimasoinnut ovat rock. R-O-C-K.

Rockia vedetään mielellään myös vireessä. Anal Cuntin vire on parhaimmillaan Ab, josta tenorisaksofonikin vetäisi mielummin kuin E:stä. Ihmettelen miksi A.C:ssa ei ole saksofonia tai brassisektiota? Varmaankin henkilökemiat olivat esteenä, koska puhaltajat ovat niin itsekkäitä, koska he avaavat saksofonilaukkunsa bassorumpukotelon päällä.

Ja toivotaan että tänä vuonna erotan epävireen paremmin vireestä, koska onhan meillä parempia rocklaulajia kuin popmusiikkilaulajia.
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. - Kailis 2008 -
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)