Kuha 05.10.2008 21:29:42 | |
---|
Jahas, masteri taktikoi mulle vetovuoron. Yritän keksiä jostain taustan. |
blues guitar 05.10.2008 21:47:48 | |
---|
Jahas, masteri taktikoi mulle vetovuoron. Yritän keksiä jostain taustan. Vaikka olisikin taktikoinut, ei sillä olisi ollut merkitystä. - jos sama kilpailija voittaa 2 kertaa peräkkäin, toiseksi sijoittunut saa päättää seuraavan taustan.) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Funkyshiva 05.10.2008 22:14:30 | |
---|
Kiitos ja kumarrus arvosteluista (sekä nega- & positiivisista), pisteestä ja kossuvissystä. Noita mun saundivalintoja haluan vähän puolustella. Mun pohjat on southern-rockissa ja jos pitäis särö- ja kliinit esikuvasaundit hakea raakasti muutama pändi nimeämällä niin ne olisivat: Särö : Molly Hatchet (No guts, no glory) ja Blackfoot (FlyinHigh) Kliinit: Eagles, Poco ja Flying Burrito Brothers. ...Joten ne autenttisimmat roots saundit: Kingit, SRV, Muddy Waters sun muut ei oo edes tähtäimessä. ...tosin mun esiinloihtimat saundit on vaan oman puukorvaisuuden takia kaukana vielä esikuvistaan. ;) Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
MaQ 05.10.2008 22:45:47 (muokattu 05.10.2008 23:00:21) | |
---|
Nyt jäin sitten ilman nollakerhon runsasta juomatarjoilua, täytyy tyytyä pisteeseen ja kossuvishyyn. Tosi jännä saundi, millä duunattu? Itse asiassa en alunperin ollut edes osallistumassa skabaan. Hommasin edellisenä iltana Gearbox plugarin sonariin ku spämmäsivät line6 selta tarjouksen merkeissä. Leikin siinä sitten tovin reampaten ja olin tuollasen tallentanut testin vuoksi. Huomasin sitten vartti yli ku osallistuminen oli jo loppunut että yks lisää niin tulis 2 pojoa lisää jakoon ja tuo kötöstyksen sitten nakkasin mukaan :) Ja arvatenkin en edes muista mitä siinä oli tungettu mukaan ja kun en sitä tallentanut niin ei voi vakoilla jälkeenpäinkään. Edit: olikin näköjään tallessa. 1964 Blackface Lux + 1x12 Blackface lux kaappi Delay + kaikua + kompuraa + stompissa Screamer ja fassel wahi päällä Näillä eväillä, melkonen soppa :) |
Forest 05.10.2008 22:49:24 | |
---|
Onpas mielenkiintoista keskustelua käyty täällä sillä aikaa kun olin poissa netin ulottuvilta. Roots on iloisinta ja elämänmyönteisimpää musaa mitä maa päällään kantaa. Kyllä on munkin mielestä elämänmyönteistä http://www.youtube.com/watch?v=758j0IWuhY0 ja soittamisen ilo suorastaan pursuaa.. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
blues guitar 07.10.2008 21:59:48 (muokattu 07.10.2008 22:01:12) | |
---|
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
rattledad 07.10.2008 22:31:22 | |
---|
|
Manetti 08.10.2008 12:52:01 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=lCorn6moJMY&feature=related |
kiippariippa 08.10.2008 14:42:24 | |
---|
kiitoksia Kuhalle linkin korjauksesta |
Forest 08.10.2008 14:46:59 | |
---|
"If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
MaQ 08.10.2008 15:26:06 | |
---|
|
SikaSilu 08.10.2008 16:59:12 | |
---|
"Watch my back" sano kyttyräselkä... |
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
liljam 08.10.2008 23:33:29 | |
---|
ei muuta ku eteenpäin |
krk 09.10.2008 09:09:47 (muokattu 09.10.2008 09:20:44) | |
---|
46-tausta on taattua Baby Bluesia. Jo tähän mennessä se on hersytellyt soittajiemme sormista ainakin teemoja "I Can't Quit You Baby" ja "Is You Is Or Is You Ain't My Baby". :-) |
Illu 09.10.2008 23:18:44 (muokattu 09.10.2008 23:52:56) | |
---|
Illu: Lähtee oudosti Eiks lähdekin... Oisko vire ongelma? Ei ollu. Edit: Tai siis no, yritys oli kuulosta hieman "oudolle", mutta taisi mennä taas epävireisyyden puolelle. |
MaQ 09.10.2008 23:29:12 | |
---|
Toivon kovasti ettei kukaan vedä herneitä nenään kommenteista. Kirjotin sitä mukaa ku panin raitaa soimaan. Vaikka koitin niin ylilyönti todennäköisyys on mahdollinen ku noin nopeassa tahdissa vetää 18 rallia putkeen ja koittaa löytää jotain sanottavaa jokaisesta. Korvani on mun ja niille en mitään voi, jos se soi alavireisesti niin se soi. |
Illu 09.10.2008 23:37:39 | |
---|
Toivon kovasti ettei kukaan vedä herneitä nenään kommenteista. Kirjotin sitä mukaa ku panin raitaa soimaan. Vaikka koitin niin ylilyönti todennäköisyys on mahdollinen ku noin nopeassa tahdissa vetää 18 rallia putkeen ja koittaa löytää jotain sanottavaa jokaisesta. Juu, kommentit ovat aina tervetulleita. Kiitos vaivannäöstä ja viitseliäisyydestä. Korvani on mun ja niille en mitään voi, jos se soi alavireisesti niin se soi. Hyvä jos on nuottikorvaa suotu, mulle ei ole. Mutta soittelen silti, koska se on kivaa. |
MaQ 09.10.2008 23:58:35 | |
---|
Ihan ok sä soitat tuossa. Bendeihin tarkuutta niin avot. Epävireisyys johtuu osin siitäkin ku et malta venyttää sinne minne pitäs. Oisko sulla huono ilta ku noin kärkkäästi kommentoit :) Negatiivinen en halua olla ja se kait nyt käy ilmi tuosta kommentistakin. |
Illu 10.10.2008 00:33:12 | |
---|
Ihan ok sä soitat tuossa. Bendeihin tarkuutta niin avot. Epävireisyys johtuu osin siitäkin ku et malta venyttää sinne minne pitäs. Vähän paksu kielisetti kiinni ja puhti pois sormista vähäisen soittamisen takia on varmaan myös osasyynä. Oisko sulla huono ilta ku noin kärkkäästi kommentoit :) Mulla on vähän muutenkin hankaluuksia kommunikoinnin suhteen. Tarkoitus ei ollut olla mitenkään ärhäkkä, eikä muutenkaan. Negatiivinen en halua olla ja se kait nyt käy ilmi tuosta kommentistakin. Hieno homma, että viitsit kommentoida kaikki soolot. Nämä skabat on ainakin mulle oikeastaan ainoa tilaisuus saada palautetta soittamisesta. Bändihommat kun ei oikein etene ajanpuutteen takia, eikä oikein ole ketään sellaista tuttuakaan jota viitsisi vaivata, joten teihin on turvautuminen ;) |