Ze Kink 02.10.2008 20:12:18 | |
---|
Potikan alla valo, joka sanoo MID. Ni. Mitään väliähän sillä ei ole, mutta varmaan voisivat fiksata sen samalla, kun tutkisivat mikä tuossa reverb -jutussa mättää. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Point 02.10.2008 22:43:55 | |
---|
Kyllä olen vakavasti tuota Pod X3 Liveä harkinnut ja sellaisen varmaan ostankin, syvällisten testaussessioiden jälkeen tietysti. Thomannia selaillessani huomasin, että myyvät Pod Xt Pro:ta kalliimmalla hinnalla kuin X3 Pro:ota.. Mistäköhän moinen mahtaa sitten johtua? Eihän se kyllä huono asia ole, missään nimessä:) |
Mebrick 02.10.2008 22:56:33 | |
---|
Kiitti Exhausted hyvästä informaatiosta! Pitäis kyllä joskus päästä leikkimään tuommosella.. |
Twinkle 03.10.2008 01:06:20 | |
---|
Potikan alla valo, joka sanoo MID. Juu, aloin miettiä että mitä minun podista puuttuu ja onko siinä nyt sitten joku taustavalo-nappula mikä on jäänyt huomaamatta mut tosiaan, livessä tommoisia saattaa olla kun itse omistan vain munuaismallin. |
Exhausted 03.10.2008 03:35:41 | |
---|
Mikä siinä on vaikeeta ? Itse ohjelmoin käden käänteessä itse laitteesta ja vielä nopeammin gearboxilla. Onhan se helppoa kun osaa, mutta aluksi on kyllä varmasti hukassa käyttöliittymän kanssa. Itsellä on myös vielä paljon hakemista X3 Liven uusien ominaisuuksien kanssa. |
DaKiller 03.10.2008 21:37:48 | |
---|
Onhan se helppoa kun osaa, mutta aluksi on kyllä varmasti hukassa käyttöliittymän kanssa. Itsellä on myös vielä paljon hakemista X3 Liven uusien ominaisuuksien kanssa. No siis, näin. Itselle nämä multiefektihärpäkkeet eivät ole ennestään tuttuja, joten pihalla ollaan kuin lumiukko. Sen vuoksi tuo säätämisen aloittamisen kynnys on kohtuuttoman korkea. |
Christeraser 04.10.2008 11:40:56 | |
---|
http://www.myspace.com/quelltheskies |
Ze Kink 08.10.2008 01:07:14 | |
---|
Eli siis mihin tuo kannattaisi viedä huoltoon? Haluaisin tuon toimimaan täysin ennen kuin Tiny Terror lähtee kiertoon. Ei tuo verb -juttu siis muuten haittaa, mutta kun säätäisin saundeja mieluummin koneelta kuin kyykkisin jatkuvasti lattialla pyörittelemässä nappuloita. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
teukka 08.10.2008 08:21:00 | |
---|
Ota T-kauppaan yhteyttä, voi hoitua nopeastikin! Eli tuolla kuten muíllakin tuotteilla on 3 v takuu voi olla että kun vian kuvailet saat uuden laitteen tilalle. Tai voi myös olla että T-kauppa pystyy järjestämään huollon suomessakin. Periaate kuitenkin on se että jos/kun suomessa on maahantuoja kullekin tuotteelle ei takuut kuulu heille.Ai miksi? Koska maahantuoja nettikaupoissa on kuluttaja itse. Ei siis kuulu muille joten yhteys myyjään.Myyjä vastaa takuista ja uskon että hoituu parhaiten niin. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Ze Kink 08.10.2008 10:27:46 (muokattu 08.10.2008 10:44:43) | |
---|
Ota T-kauppaan yhteyttä, voi hoitua nopeastikin! Eli tuolla kuten muíllakin tuotteilla on 3 v takuu voi olla että kun vian kuvailet saat uuden laitteen tilalle. Tai voi myös olla että T-kauppa pystyy järjestämään huollon suomessakin. Periaate kuitenkin on se että jos/kun suomessa on maahantuoja kullekin tuotteelle ei takuut kuulu heille.Ai miksi? Koska maahantuoja nettikaupoissa on kuluttaja itse. Ei siis kuulu muille joten yhteys myyjään.Myyjä vastaa takuista ja uskon että hoituu parhaiten niin. Hm, taidanpa tehdä siis näin. Kiitoksia vinkistä! E: Sinnepä lähti sposti. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Pelsi 08.10.2008 11:55:36 | |
---|
Ainut vika mitä oon havainnut X3 livessä on toi aikaisemminkin ketjussa mainitsemani playbackin random mykistyminen usb:in kautta. Eli jos koneelta pistää podin kautta taustan soimaan se saattaa vaan mykistyä yhtäkkiä, enkä oo vieläkään saanu ratkaisua ongelmaan. Onneksi sen taustan voi kuunnella vaikka kuulokkeilla joten hätä ei ole niin paha, mutta onhan toi silti vittumainen homma. Tämä on kyllä ihmeellistä, semminkin kun mitään loogista selitystä ko. mykistymiselle ei ole. Laitteen boottaus auttaa, mutta käyhän se nauhoittamassa vituttamaan kun 13 nuottia/sek-swååpit menee loppumetreillä reisille. Tai siis... |
Lennu 08.10.2008 13:13:30 | |
---|
Tai siis... 18 nuottia sekunnissa. Isojussi on se puu, se iso puu. |
Ota T-kauppaan yhteyttä, voi hoitua nopeastikin! Eli tuolla kuten muíllakin tuotteilla on 3 v takuu voi olla että kun vian kuvailet saat uuden laitteen tilalle. Tai voi myös olla että T-kauppa pystyy järjestämään huollon suomessakin.. Joidenkin ja myös itseni mielestä Thomanin takuu kysymykset eivät ole itsestään selvyyksiä. COVS jäsen nro 6 |
Ze Kink 08.10.2008 19:23:04 | |
---|
Tuli T-kaupasta spostia että UPS ottaa yhteyttä ja hakee tuon sitten pois. Spostin mukaan ei ilmeisesti pidä maksaa posteja eikä mitään. Toivottavasti saadaan fiksattua! "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
teukka 08.10.2008 20:44:15 | |
---|
Ei tarvi maksaa mitään. Ja paras tapa se on tuonne lähettää, voi joskus kestää tai sitten ei mutta tuo tapa ei maksa mitään ja lopulta tulee kuntoon tavalla tai toisella. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Ukko 08.10.2008 21:44:11 | |
---|
Ei tarvi maksaa mitään. Ja paras tapa se on tuonne lähettää, voi joskus kestää tai sitten ei mutta tuo tapa ei maksa mitään ja lopulta tulee kuntoon tavalla tai toisella. Joopa joo. Uskossa on kiva elää. COVS jäsen nro 6 |
teukka 08.10.2008 21:56:13 | |
---|
On se ny kumma? Jos laitteessa on takuu se vaan lähetetään takaisin myyjälle eikä johonkin muuhun kioskiin jolla ei ole mitään tekemistä koko laitteen kanssa. Takuuasiat voi olla monesti nihkeitä hoidettavia, missä vaan, Suomessakin. Mitä sun mielestä pitäisi tehdä? There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Christeraser 08.10.2008 22:20:14 (muokattu 08.10.2008 22:20:40) | |
---|
Joopa joo. Uskossa on kiva elää. Aikoinaan kahdesta tilaamastamme Bugerasta pamahti toinen heti virrat päälle laittaessa. Yhteys T-kauppaan, sähköpostiin tuli UPSilta tulostettavat laput, ne paketin kylkeen ja heitin UPSin terminaaliin joka oli lähellä sen verran lähellä etten tilannut noutoa. Viikko tästä ja oli uusi vahvistin kotona. Enkä maksanut mitään. Uskosta ja hänessä elämisestä en mitään tiedä, I don't swing that way. http://www.myspace.com/quelltheskies |
Ukko 09.10.2008 15:36:32 | |
---|
Aikoinaan kahdesta tilaamastamme Bugerasta pamahti toinen heti virrat päälle laittaessa. Yhteys T-kauppaan, sähköpostiin tuli UPSilta tulostettavat laput, ne paketin kylkeen ja heitin UPSin terminaaliin joka oli lähellä sen verran lähellä etten tilannut noutoa. Viikko tästä ja oli uusi vahvistin kotona.. Mulla pamahti Linen XT live. Lähetin Thomanille ja vastineeksi tuli jotain selittelyjä että olen itse sen rikkonut ???? Ja korjaus maksaa, kas kummaa, saman mitä olisi maksanut ko. lafkasta uuden vastaavan vermeen hankinta. Siis itse rikkonut kun kone meni vaan yhtäkkiä mykäksi. Ei näinollen kauheesti vakuuta Thomanin takuut. Enkä ole ainoa jolta löytyy vastaavanlaisia kokemuksia. COVS jäsen nro 6 |
teukka 09.10.2008 17:50:50 | |
---|
Joo, tuo on hanurista.Pakko myöntää. Toisinkin on käynyt. Ihan arvaillen tuota heidän kommenttia kysyisin että onko laitetta mahdollista käyttää esim väärällä liian isolla muuntajalla jolla saa poltettua vaikka mitä vai onko tuossa ihan vaan suora verkkojohto? Jos on muuntaja on varmasti tapauksia joissa laite on "poltettu". There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |