Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 559 60 61 62 6390 91 92 93 94
timppa67
06.09.2008 13:43:14
Ostin tässä hiljattain American vintageseries 75" Jazz Basson kun jossain sanottiin siinä olevan loistava släppisoundi... Bullshittiä, tumpumpaa soundia saa hakea.. ei mitään jakoa Thumbille... no joo.. eri vehkeitä nämä toki on mutta kyllä Warre rulettaa... sain niinikään Faijalta Warwick Rockbass Corvette 5 nauhattoman joka hänelle oli vissiin "heräteostos".. hyvä peli sekin vaikka halpis-sarjaa edustaakin.. tommosta tuskin olis itse hankkinut, aika mageekin vielä loimutoppeineen..
ossip
07.10.2008 09:32:11
Huomenna liityn joukkoon Terminator-kaapin voimin. Onko porukoilla juurikaan kokemusta kyseisestä kaapista? Ei taida olla ihan niitä yleisimpiä malleja, mahdetaanko edes valmistaa enää?

Mutta aika vaikuttava laitos kyllä munsta. Kaapin elementit siis 2x15" + 2x10", mielestäni aika optimaalinen yhdistelmä. Ja tehonkestoa muikeat 600w.
TommiW.
07.10.2008 09:36:43
Huomenna liityn joukkoon Terminator-kaapin voimin. Onko porukoilla juurikaan kokemusta kyseisestä kaapista? Ei taida olla ihan niitä yleisimpiä malleja, mahdetaanko edes valmistaa enää?

Mutta aika vaikuttava laitos kyllä munsta. Kaapin elementit siis 2x15" + 2x10", mielestäni aika optimaalinen yhdistelmä. Ja tehonkestoa muikeat 600w.

Kerran kokeilleena voin sanoa, että rasittava roudata, mutta ihan mahtava ainakin rokkikeikoilla.
"Runojen selittäminen kannattaa. Se on kuin puhuisi sorakumpareelle, että siirrypäs siitä vähän hätäisesti infrastruktuurin käyttöön." -A.W. Yrjänä
Ze Kink
08.10.2008 14:01:38 (muokattu 08.10.2008 14:02:00)
Corvette STD 5-kielistä ollaan kovasti kauppaamassa mulle tuon BTB:n tilalle, pari kysymystä:
-Mites nuo tuon Corveten mikit?
-Paljonko kannattaa maksaa?
-Kuinka B-kieli pelaa, entä jos virittää vielä alaspäin? Skaalahan on vain 34" tuossa.
-Tuossa on vain 3 potikkaa, eli ilmeisesti kyseessä on passiivi? Eli onko ne potikat 2x volume ja tone?
-Haluaisikohan joku myydä mulle tuon sijaan $$ mallin halvalla? ;D

E: Kyseinen basso on muuten vuosimallia -97.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Johannes_t
08.10.2008 14:17:26

Corvette STD 5-kielistä ollaan kovasti kauppaamassa mulle tuon BTB:n tilalle, pari kysymystä:
-Mites nuo tuon Corveten mikit?
-Paljonko kannattaa maksaa?
-Kuinka B-kieli pelaa, entä jos virittää vielä alaspäin? Skaalahan on vain 34" tuossa.
-Tuossa on vain 3 potikkaa, eli ilmeisesti kyseessä on passiivi? Eli onko ne potikat 2x volume ja tone?
-Haluaisikohan joku myydä mulle tuon sijaan $$ mallin halvalla? ;D

E: Kyseinen basso on muuten vuosimallia -97.

97 on vielä sitä wanhempaa ja parempaa vuosikertaa, wenge-kaulainen siis. Mikit ovat todnäk MEC:t ja soundi murisee warwickmaisesti. Saattaa olla passiivi, tai aktiivi etusella vo/bass/treble, ei voi arvata.

Se mitä tuosta kannattaa maksaa riippuu mikeistä/elektroniikasta, kunnosta yms.
Ze Kink
08.10.2008 15:04:38
97 on vielä sitä wanhempaa ja parempaa vuosikertaa, wenge-kaulainen siis. Mikit ovat todnäk MEC:t ja soundi murisee warwickmaisesti. Saattaa olla passiivi, tai aktiivi etusella vo/bass/treble, ei voi arvata.

Se mitä tuosta kannattaa maksaa riippuu mikeistä/elektroniikasta, kunnosta yms.

No sanotaan että kunto on hyvä ja tuo on passiivi (en ainakaan nähnyt patteriluukkua takana). Paljonko se olisi silloin?
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Johannes_t
08.10.2008 15:13:17

No sanotaan että kunto on hyvä ja tuo on passiivi (en ainakaan nähnyt patteriluukkua takana). Paljonko se olisi silloin?

Mitä se siitä pyytää? ;) Tommonen on uutena 800-900e, perus matematiikalla joku 500-600e vois olla ok, wenge-kaulaisesta pyytäisin enemmän, mutta ehkä jollekin muulle se on se ja sama.
Ze Kink
08.10.2008 15:17:20
Mitä se siitä pyytää? ;) Tommonen on uutena 800-900e, perus matematiikalla joku 500-600e vois olla ok, wenge-kaulaisesta pyytäisin enemmän, mutta ehkä jollekin muulle se on se ja sama.

Ei vielä sanonut pahemmin, jotain selitti siitä että noiden hinnat pyörivät käytettynä jossain 800e paikkeilla, joka ei minusta kyllä pidä ollenkaan paikkaansa, mitä noita olen torilla vähän sivusilmällä katsellut.
Johannes_t
08.10.2008 15:41:55

Mikä btw. siinä wengessä on parempaa kuin ovangkolikolikolissa?

Ja millälailla nämä -9x warret eroavat -0x warreista, jos ne kerta ovat parempia?

90-luvun Warwickit tuntuvat ja kuulostavat jämäkämmiltä, en tiedä kuinka suuri osuus tuosta on wenge-kaulan ansiota ja kuinka paljon huolellisemman tms. työn.

Wenge-kaulat on Warwickeissa huomattavasti sirompia kuin vaahtera tai ovangkol vastaavat.
Ze Kink
08.10.2008 16:17:04
Passiivihan se oli. Paljonko kannattaisi siis tarjota? 550e? Vähemmän? Enemmän?
pekezu
08.10.2008 16:27:03 (muokattu 08.10.2008 16:27:21)

Passiivihan se oli. Paljonko kannattaisi siis tarjota? 550e? Vähemmän? Enemmän?

Kokeile aluksi vaikka hintaan 500e. Kaupanteossa ei kande paljastaa heti miten paljon on varaa maksaa ;). Jos tarjoaa 550e niin pyydä vaikka postikulut samaan hintaan sitten. Toki hyvästä pelistä kannattaa maksaakin. Kohteliaasti vaan etenee niin ei pitäisi kenenkään loukkaantua.
"Ei mielipiteit välttämättä tarvii perustella, riittää kun on vaan jotain mieltä!!!1!" -Tuntematon teini IRC-Galleriasta
Ze Kink
08.10.2008 19:47:34
Kokeile aluksi vaikka hintaan 500e. Kaupanteossa ei kande paljastaa heti miten paljon on varaa maksaa ;). Jos tarjoaa 550e niin pyydä vaikka postikulut samaan hintaan sitten. Toki hyvästä pelistä kannattaa maksaakin. Kohteliaasti vaan etenee niin ei pitäisi kenenkään loukkaantua.

Jees, kiitoksia vinkeistä. Ibanez lähti juuri uuteen kotiin, joten pitää nyt pitää silmät auki. Ja mulle saa edelleen tarjota sopivan hintaista $$ -mallia ;)
ossip
08.10.2008 22:34:15
Juu tänään tosiaan sain tuon Terminator-kaapin. Aika vaikuttava laitos. Kokoa ja painoa on kyllä melkoisesti.

Renkaat kaipaisivat kyllä vaihtoa, vähän heikot ja yksi kokonaan rikki. Voikos tohon pohjaan ihan huoletta ruuvailla uudet renkaat, vai pitääkö siinä ottaa jotain erityistä huomioon?
pekezu
08.10.2008 22:36:42

90-luvun Warwickit tuntuvat ja kuulostavat jämäkämmiltä, en tiedä kuinka suuri osuus tuosta on wenge-kaulan ansiota ja kuinka paljon huolellisemman tms. työn.

Wenge-kaulat on Warwickeissa huomattavasti sirompia kuin vaahtera tai ovangkol vastaavat.

Arvon toveri. Tuhosit juuri elämäni. Mulla tuli hirveä gassi hommata warwicki wengekaulalla. Kiitos tästä. Tuo kukkia haudalle kun kuolen stressiin ja gassin aiheuttamaan vatsahaavaan nuorena. Aamen.
"Ei mielipiteit välttämättä tarvii perustella, riittää kun on vaan jotain mieltä!!!1!" -Tuntematon teini IRC-Galleriasta
Johannes_t
09.10.2008 08:36:18

Arvon toveri. Tuhosit juuri elämäni. Mulla tuli hirveä gassi hommata warwicki wengekaulalla. Kiitos tästä. Tuo kukkia haudalle kun kuolen stressiin ja gassin aiheuttamaan vatsahaavaan nuorena. Aamen.

Ei niissä NIIIIIN dramaattista eroa ole, että voisi jommankumman olevan selkeästi parempi. Erilaisia ne ovat kyllä, meikä on varmaan vaan niin tottunut noihin vanhempiin, etten pääsee näiden uusien kanssa samoihin pheeliksiin. Tähänkin kyllä löytyy poikkeuksia ;)
Antti K.
09.10.2008 09:01:16
Ei niissä NIIIIIN dramaattista eroa ole, että voisi jommankumman olevan selkeästi parempi. Erilaisia ne ovat kyllä, meikä on varmaan vaan niin tottunut noihin vanhempiin, etten pääsee näiden uusien kanssa samoihin pheeliksiin. Tähänkin kyllä löytyy poikkeuksia ;)

Off-topic: Sama mulla noiden musarin bassojen kanssa.
pekezu
09.10.2008 14:49:44

On kuitenkin. Koitat vaan huijata mua taas, ketku :)

Eivaan, mulla nyt on ollu muutenkin gassi hommata toinen warre, sit noita wengekaulaisia tuntuu pyörivän aika-ajoin torilla. Tarvinnee ottaa hirveä laina.
Johannes_t
09.10.2008 15:02:00

On kuitenkin. Koitat vaan huijata mua taas, ketku :)

Huijjaaminen on tuhmaa, ei niin saa tehdä ;) Mulla oli aikanaan nelikielinen 90-luvun Corvette FNA jonka vaihdon viiskieliseen FNA Jazzmaniin, väärä liike. Jazzman oli kaikin puolin loistava soitin, mutta en saanut siitä samanlasia kiksejä kuin oldskool-FNAsta.

Sittemmin vaihdoin koko kaluston Laklandiin ja elämä hymyilee taas.
kkaarre
16.10.2008 08:29:33
Tyhmä? kysymys:

Onko tämä sitä vahaa millä Warwickin pintaa pitäs vahailla:
http://www.thomann.de/fi/warwick_beewax.htm
Ressi se on pienikin ressi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)