Aihe: Morsiamet paniikissa?
1 2
isojussi
12.02.2004 11:57:24
Meille on bänditorin ( http://www.banditori.com/ ) kautta alkanut pukata kovasti hääkeikkakyselyitä 12.6 - 31.7 väliselle ajalle tälle kesälle (itse asiassa elokuun loppun asti).

Onko yleinen ilmiö, että hääpari on noin pahasti vaiheessa?

Itselläni on ton aikavälin lauantait kaikki kiinni ja niin alkaa ymmärtääkseni olla muillakin torilaisilla - onko vielä paljon hääkeikkoja tekeviä soittajia, joilla on työpulaa noille lauantaille?
Osta mut - ma olen kaupan!
Fuzzy Boner
12.02.2004 11:59:47
Meille on bänditorin ( http://www.banditori.com/ ) kautta alkanut pukata kovasti hääkeikkakyselyitä 12.6 - 31.7 väliselle ajalle tälle kesälle (itse asiassa elokuun loppun asti).

Onko yleinen ilmiö, että hääpari on noin pahasti vaiheessa?

Itselläni on ton aikavälin lauantait kaikki kiinni ja niin alkaa ymmärtääkseni olla muillakin torilaisilla - onko vielä paljon hääkeikkoja tekeviä soittajia, joilla on työpulaa noille lauantaille?

COB:tä ei taideta kelpuuttaa
My name is Baron, Fuzzy Baron *kun kääntää töpselin seinässä, tulee äänen tilan tunteeseen tiettyä harsomaisuutta*
v_m_kangas
12.02.2004 12:07:42

Eiköhän tuolta löytyne jos jonkinlaista bändiä asiantuntevien keikkamyyjien kautta:
http://www.huviavain.fi/index2.htm
Humppaa tai soita
isojussi
12.02.2004 12:08:13

:-)

Jos tässä vaiheessa yleensä haluaa bändin häihin, ei kai oo varaa valkata?

Sitäpaitsi hienoltahan toi näyttää. Paha kilpailija Charlie's:ille - ainakin kuvien perusteella..:-)
Osta mut - ma olen kaupan!
Basismi
12.02.2004 12:12:52
Aivan mainiosti ehti omiin häihin pändin hommaamaan kuukautta ennen. Onko hääpändit vähentyneet, vai etsiikö kaikki nykyään jotain ammattimuusikoita?
It's hard to be humble when you're so fucking big!
baron
12.02.2004 12:28:16

Mikä ettei, pistetään vaan musanäyte kehiin.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
pekkajau
12.02.2004 16:39:54
Vanha Vitsi:

-Jos hääkuva otetaan vasta vihkimistä seuraavana päivänä niin...miksi niissä kuvissa morsian aina seisoo sulhon takana ja sulhanen istuu tuolilla morsiammen edessä?
-No sulhanen ei jaksa seistä ja morsian ei pysty istumaan!
baron
12.02.2004 17:05:08

Vanha Vitsi:

-Jos hääkuva otetaan vasta vihkimistä seuraavana päivänä niin...miksi niissä kuvissa morsian aina seisoo sulhon takana ja sulhanen istuu tuolilla morsiammen edessä?
-No sulhanen ei jaksa seistä ja morsian ei pysty istumaan!

Meidän on otettu siten, mutta mistä tiesit?
Neljä Ruuvia
12.02.2004 17:14:47
Meidän on otettu siten, mutta mistä tiesit?

Jos se näin karusti todeten on vaikka ollut hääbändistä. Tiedäthän hävyttömyyden huippu ja niin pois päin :-)
baron
12.02.2004 17:26:02

Jos se näin karusti todeten on vaikka ollut hääbändistä. Tiedäthän hävyttömyyden huippu ja niin pois päin :-)

Meillä oli tilaisuus vain seurakuntasalissa, mutta mistä niistä kanttoriurkureista tietää!
Tankoprinssi
12.02.2004 18:31:18

Kyllä ko. ajankohdan lauantait on meidänkin bändin osalta jo varattu (kaikki häitä), eikä olla ammattilaisia. Tosin tiedän kyllä vielä vapaitakin häihin sopivia bändejä ja kyllä niihin kesähäihin kysellään vielä koko kevään ajan, eli ei ne "matti-myöhäiset" vielä ole liikkeellä. Ja sanoohan vanha viidakon sanontakin, että "hosumalla tulee vain k...pää mukuloita".

Sanonnoista tuli taas mieleen Laihialais isäntä joka seksuaaliaktin jälkeen pillahti itkuun, koska teki niin häijyä, kun joutui omasta pussista antamaan.

Ps. tuolla hää-sivuilla muuten liikkuu myös niin bändin kyselijöitä tarjoajia todella paljon.
Neljä Ruuvia
12.02.2004 19:37:38 (muokattu 13.02.2004 09:02:27)
Tosipro hääkeikkahan hoidetaan niin että joku heinäkuun maanantai soi puhelin että :
-Ois häät ,saatko pändin läjään?
-Joo,no venaas ,soitan pari puhelua,ok?

Sitte soitto jollekkin joka pystyy lurauttaan parit rallit ja ehkä soittaa jotain .
Sitte nukkumaan ja unohtaa koko asian ...

Tiistaina muistaa että ainii pitäs varmaan...

Keskiviikkona joku soittaa että:
-Häävalssi olis se T.Rautavaaran
-Asia selevä
Hetken päästä ,prrrr,luuri käteen
-Haloo,täs on Pirre hei. Te ootte tulos meidän häihin soittaan ,eiks ni?
-Joo
- No se häävalssi olis Sir Elwood J.Karjalaisen Sielun Veljien Rakkauden Haudalla,sä tiiät sen ,eiks je?
-No een,mut otan selvää.Älä huoli ,mee sä vaan naimisiin...
-Joo,kiitti moi

Sit mietitään että mikähän biisi toi on----Ai nii,perkele se basisti,soittoja tutuille:
-No mitä kuuluu,onks lauantaina keikkaa?
- No ei pääse kehuun että ois liiemmin ollu
-No nyt,paa kiinni. Mennään vetään häät.
- Ok,missäs on ?
- Vanajanlinnassa
- Ai paska,se on...vähän kaukan joka paikast paitsi Turengista.
- Nii mut jos ei sul o keikkaa?
-Joo,mut mä olin kyl jo itseasias tolle Sarita-Hanne-Maaretille luvannu että me mentäis yksien sen käsityö tuttavien maalle,niil on ollu kaikkii näyttelyitäki yhessä ,tiiäts?
-Joo,tiiän.Annetaan olla,toisen kerran sit.

Seuraavaksi soitto jollekin muulle.
-Onks keikkaa ens La?
-Ei o,mihin mennään?
-Vanajanlinnaan
- Mennäänkö mun autolla?
-Mennää vaan,saat sit bensat ja nakkirahat...
-joo,ok. Soitellaan Pe siit lähdöstä.
-Joo,moi

Ajatus tuntuu tänään kulkevan .No hoidetaas rumpali tähän samaan syssyyn.
- Onks xxxx ?
- O
-Lähe La hääkeikalle...
-Kuka tulee bassoon?
- yyyy
- Emmä tiä,täs o niin paljo kaikkee on ja tollee,mite sen ny sanois.....
- Lähets vai et?
- emmä ku sen kans oli viimekski nii vittumaista soittaa ku...pälä pälä pälä
-Joo,no mut emmä rupee sitä enää silt peruun.Soitellaan.Moido

Vituttaa tosi paljon,nii paljon ettei muista soittaa enää kellekkään.

Torstaiaamu...

No helvetti soitanki zzzz:lle:
-zzzz
-Lähe La hääkeikalle ?
-Tottakai. Ketäs muita?
-yyyy tulee ja mä ja solisti/kitaristi Jurponen
-Totta munassa,mihin mennään?
-Vanajanlinnaan
- Cool,sehän on ihan tossa vieressä.Päästään ajoissa poiskin.
-Joo,mis asut nykyään?
-Tääl Tervamouhikoskijärvellä. Älä siit välittä.Mä heitän setin tohon autoon ja ajelen sinne kaikes rauhas.Monelt pitää olla?
-Klo 16.00 kamat pystyssä
-Selvä,siistit kuteet vai rokkimeininki?
-Siistit
-Ok,nähään siellä.Moi

Perjantaina sulhanen soittaa että:
-Ootteko koskaan säestäneet taikuria
-Kaikkea on säestetty strippareista alkaen
- Äidin tädin poika on harrastanut vähän temppuja,voitteko hoitaa ?
-Joo hoituu. Ja se häävalssihan oli se Sir Elwood J.Karjalaisen Sielun Veljien Rakkauden Haudalla?
-Mikä??? Eikä ku se on se minkä jo sanoin
-No kun morsio soitti...
-Ai no mä huomenna kerron...
-Ei,älä enää huomenna kerro,se on liian myöhään.
-No joo,mä tänään viel ilmoittelen...

Kaveri ei soita mutta La aamuna se soittaa ja sanoo että:
-Joo,se on se mitä morsian sano ,se CMX:n Kristiina levittää ilosanomaa
-No mä hoidan sen.Nähdään iltapäivällä sit kirkon jälkeen.

Musakauppaan ja ostamaan CMX ja SirElwood ja J.Karjalainen ja Sielun Veljet ja Maija Vilkkumaa levyt
ja niistä arpomaan että mikä se ois se valssi.

Mestoille saavutaan,kaikki ok,Vanajanlinna pro-mesta
Bestman sanoo :
-Onks sulla sittenki hei joku firma ku meil ei ollu käteist nii paljo ja toi Panu haluis tän firman kuluihin...
- Joo no puhutaan siit myöhemmin,ok?
-Ok,se häävalssi ois se Rautavaaran ja se alkais ihan viiden minsan päästä.Vähän ooteltiin teitä jo aikaisemmin.

No joo fiktioo ja osa totta,tuntuuko tutulta ?
baron
12.02.2004 19:46:27

No kerro jo, mikä oli fiktiota, en millään keksinyt?
pekkajau
12.02.2004 19:54:57 (muokattu 12.02.2004 19:56:04)
Yks Viljo, vanhankansan pelimanni meidän kyliltä joka kierteli harjannostajaisissa ym. tilaisuuksissa 60-luvulla turskuttamassa kurttua teki keikat mopedilla ja hanuri seurasi aina tarakalla. Se oli oikein kova mopomies eli sillä oli aina pikkusen sormet mustana ja poplari haisi bensalle. No se löysi yksistä heinähattujameista morsiammen ja meni sen luokse tanssien jälkeen mopolla sulhaseksi. Jätti moponsa seinän viereen ja eikun kamariin ja pukille. Kesken kiivaimman varvin se oli tokaissut:"Ei saatana! Nyt se jäi bensahana auki ja tuluppa kastuu!" Hyppäs siitä oitis pihalle pistämään hanan kiinni. Palasi siitä sitten muina miehinä pikapuoliin lemmentouhua jatkamaan. Jonkin aikaa kun olivat nylkyttäneet oli tyttö kysynyt Viljolta:"No kokkeilitko ies että lähtöökö vielä pyörimään?"
baron
12.02.2004 20:02:57

. Jonkin aikaa kun olivat nylkyttäneet oli tyttö kysynyt Viljolta:"No kokkeilitko ies että lähtöökö vielä pyörimään?"

Ei sun jutuille kukaan pärjää!!
pekkajau
12.02.2004 20:15:41
Ei sun jutuille kukaan pärjää!!

Tärkeintä ei ole se että viihtyy...vaan se että kaverit viihtyy!
vanhami
13.02.2004 08:33:41
Tosipro hääkeikkahan hoidetaan niin että joku heinäkuun maanantai soi puhelin että :
-Ois häät ,saatko pändin läjään?
-Joo,no venaas ,soitan pari puhelua,ok?

Tuntuu helvetin tutulta, aikaa ennen nykyistä vakkaribändiä. Bändin muodosti mä ja ja yks kitaristi basso ja rummut otettiin aina mistä satuttiin saamaan. Välillä tulee vieläkin noita äkkilähtöjä kahden päivän varoitusajalla. Eikä siitä niin kauan ole, kun olin myynyt pikkujoulukeikoille Arvon Herat Kotkaan ja Helsinkiin samalle illalle. Asia selkis alle viikkoa ennen, muutama puhelinsoitto ja niin oli taas täydet setit kasassa.

Mika
baron
13.02.2004 09:05:31

Tuntuu helvetin tutulta, aikaa ennen nykyistä vakkaribändiä. Bändin muodosti mä ja ja yks kitaristi basso ja rummut otettiin aina mistä satuttiin saamaan. Välillä tulee vieläkin noita äkkilähtöjä kahden päivän varoitusajalla. Eikä siitä niin kauan ole, kun olin myynyt pikkujoulukeikoille Arvon Herat Kotkaan ja Helsinkiin samalle illalle. Asia selkis alle viikkoa ennen, muutama puhelinsoitto ja niin oli taas täydet setit kasassa.

Mika

On se hienoa, kun bändi voi revetä kahtia:-)
KBPlayer
13.02.2004 10:55:37
Arvon Herat Kotkaan ja Helsinkiin

Niin herat jäi Kotkaan kun kerma meni Helsinkiin :D
--Tä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)