Painajaismainen 05.10.2008 00:10:53 | |
---|
Your musical compatibility with Painajaismainen is SUPER. Kuuntelet hyvää musiikkia. Tuossa on oma rohviili: http://www.last.fm/user/Kersu Hohoh! Oletko minä? "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Henkka370 05.10.2008 11:46:25 | |
---|
Oisko aika lopettaa tää sivulta 26 alkanut "Your musical compatibility with randomjäbä is VERY HTPERSUPER" leikkiminen? |
Niklodeus 05.10.2008 11:48:37 (muokattu 05.10.2008 11:49:02) | |
---|
Your musical compatibility with Kersu is Medium Music you have in common includes Metallica, Mokoma, Pantera, Stone and Diablo. Ei olis aika lopettaa. Wanna-be tr0lli. |
Milkop 05.10.2008 11:56:38 | |
---|
Oisko aika lopettaa tää sivulta 26 alkanut "Your musical compatibility with randomjäbä is VERY HTPERSUPER" leikkiminen? Olis kyllä. Perustakaa joku Last.fm vertailuhuone tämmöiselle soopalle. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
dipshit 05.10.2008 13:18:14 | |
---|
Joo todellakin olis aika lopettaa tuo tai sitten pistää koko threadi lukkoon, ei tälläistä mopopoikien välistä spämmäilyä jaksa katsella. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Ali 05.10.2008 14:51:49 | |
---|
Tuntuu siltä että valtaosa on metalli-immeisiä. Mistäs moinen? Koski hevi medal on ainoota oikeeta musaa ja räppi ja tekno on perseestä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Painajaismainen 05.10.2008 15:34:57 | |
---|
Joo todellakin olis aika lopettaa tuo tai sitten pistää koko threadi lukkoon, ei tälläistä mopopoikien välistä spämmäilyä jaksa katsella. Ei mul oo mopoo, oon hippi. Juum, kannatan tämän rölötyksen lopettamista. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Niklodeus 06.10.2008 18:03:20 | |
---|
Koski hevi medal on ainoota oikeeta musaa ja räppi ja tekno on perseestä. Ohh Jesus Christ, Amen to that. Wanna-be tr0lli. |
dipshit 06.10.2008 18:38:17 | |
---|
Ohh Jesus Christ, Amen to that. :::::::DDDDDDDDD ei vittu tän äijän on pakko olla joku todella nerokas trolli "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
valtse 06.10.2008 18:43:18 | |
---|
Ohh Jesus Christ, Amen to that. Ootko mun hevikaveri? /,,/ /,,/ Life is a clay urn on the mantle. |
Hipelius 06.10.2008 19:13:33 | |
---|
:::::::DDDDDDDDD ei vittu tän äijän on pakko olla joku todella nerokas trolli Tiedä siitä nerokkaasta, mutta trolli ainakin. "Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |
Niklodeus 07.10.2008 16:17:41 (muokattu 07.10.2008 16:22:57) | |
---|
:::::::DDDDDDDDD ei vittu tän äijän on pakko olla joku todella nerokas trolli Kato mun allekirjoitus. Oot muuten mun idoli, aina latelemassa viisauksia. Osaat jopa melkein aloittaa lauseen isolla kirjaimella. Wanna-be tr0lli. |
Planetist 07.10.2008 17:11:39 | |
---|
Kato mun allekirjoitus. Oot muuten mun idoli, aina latelemassa viisauksia. Osaat jopa melkein aloittaa lauseen isolla kirjaimella. Siinähän oli monta isoa kirjainta. |
dipshit 07.10.2008 17:22:02 | |
---|
Kato mun allekirjoitus. Oot muuten mun idoli, aina latelemassa viisauksia. Osaat jopa melkein aloittaa lauseen isolla kirjaimella. Mä.. olen sanaton. Jos oot läpällä niin ylistän sua. Varmaan yksikään trolli internetin historiassa ei ole onnistunut olemaan yhtä ärsyttävä ja naurettava. Jos taas sitten oletkin ihan oma itsesi.. no, siinä tapauksessa otan osaa :) "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Kato mun allekirjoitus. Oot muuten mun idoli, aina latelemassa viisauksia. Osaat jopa melkein aloittaa lauseen isolla kirjaimella. Eiks ton perusteella vois antaa sulle banaania samantien? Siis jos kerta tarkoitus on olla trolli... Nyt on vihdoin alkanut tottua tähän uuteen last.fm:ään, ja tää on oikeestaan aika jees. Vielä kun tottuis tohon uuteen facebookkiin. Esim. aiemmin kätevä "what I am listening" on vaan kadonnu jonnekin. Ennen sai noi last.fm kuuntelut kätevästi näkyviin, nyt en löydä sitä ees omasta profiilistani mistään :( Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Niklodeus 07.10.2008 19:48:14 | |
---|
Kerran olen tainnut jo kysyä, mutta millä ohjelmalla/tavalla te saatte Ipodin kuuntelut Last.Fm:ään ? Wanna-be tr0lli. |
Ozzyneito 07.10.2008 19:56:59 | |
---|
Kerran olen tainnut jo kysyä, mutta millä ohjelmalla/tavalla te saatte Ipodin kuuntelut Last.Fm:ään ? iSproggleria käytin minä, mutta nyt se päätti alkaa kusemaan tuon iTunes 8:n päivityksen jälkeen, jollioin löysin tuolta last.fm:n omasta roskasta scrobblaus-osaston, joka on diagnosticsin alla lähinnä hämmentävästi. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Sam Hotman 07.10.2008 20:02:07 | |
---|
Jos taas sitten oletkin ihan oma itsesi.. no, siinä tapauksessa otan osaa :) Tämä on valitettava totuus. Eipä tuolta jätkältä löydy kuin pilluheinää korvien välistä. Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Niklodeus 07.10.2008 20:05:24 | |
---|
iSproggleria käytin minä, mutta nyt se päätti alkaa kusemaan tuon iTunes 8:n päivityksen jälkeen, jollioin löysin tuolta last.fm:n omasta roskasta scrobblaus-osaston, joka on diagnosticsin alla lähinnä hämmentävästi. Kerrotko vähän tarkemmin, en löydä tuota. Wanna-be tr0lli. |
Ozzyneito 07.10.2008 20:24:44 | |
---|
Kerrotko vähän tarkemmin, en löydä tuota. Help -> Diagnostics -> oikeimman puoleisessa välilehdessä on kohta iPod Scrobbling "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |