japela 07.10.2008 10:09:49 | |
---|
Moi! Onko kellään kokemusta Taylorin 114CE kitarasta? Tai osaako kukaan sano onko alle 1000€ Taylorin ostaminen "järkevää" ylipäätänsä kun haetaan kotikäyttöön tulevaa "kohtuullisen hyvää" akustista. Osaako joku suositella saundillisesti vastaavaa max 1000€ akustista peliä? Avusta etukäteen kiittäen, t.Japela |
Mulla kävi studiolla tässä muutama päivä sitten äänitettävänä Yamaha LL-16 ja se oli kyllä todella hyvän kuuloinen kitara. T-kaupassa 666€ ja ainakin mun mielestä hintaisekseen erittäin laadukkaan kuuloinen ja "kalliimman oloinen" peli Inhimillisyys on hyve. |
japela 08.10.2008 15:29:51 | |
---|
Kiitos vihjeestä, tämä työpäivä onkin mennyt nettissä kyseitä peliä ihmetellessä ja "kuunnellessa" ja nyt matka jatkuu F:ään sitä livenä testaamaan......katsotaan sitten miten käy:) |
Mikael 08.10.2008 16:24:32 (muokattu 08.10.2008 16:29:50) | |
---|
Kiitos vihjeestä, tämä työpäivä onkin mennyt nettissä kyseitä peliä ihmetellessä ja "kuunnellessa" ja nyt matka jatkuu F:ään sitä livenä testaamaan......katsotaan sitten miten käy:) F-kaupassa aika paljon kalliimpi, mut aika moni musaliike tulee nykyään ihan kysymällä t-kaupan hintoihin vastaan. F-kauppahan myy paljon kouluille ja muille yhteisöille jolloin korkeat listahinnat tuottavat varmaan ihan hyvin :D Mä tässä taannoin kiertelin stadin akkaritarjontaa testaamassa ja vahvasti jäi sellanen tunnelma et tossa alle 800€ hintaluokassa Yamaha on aika ylivoimainen. Lähempänä tonnia ainakin ite testaisin sit vielä noi Martinin 15-sarjalaiset (00-15/000-15/D-15) Kitarapajalla. Inhimillisyys on hyve. |
japela 10.10.2008 13:37:39 | |
---|
Testattu on ja hyvältähän se kuulosti ja tuntui juuri siltä mitä olen hakemassa, ainoa mikä vähän häiritsi oli kielten korkeus, mutta sehän varmaankin on korjattavissa tallan säädöillä, täytynee kysyä tekeekö ne sen samaan hintaa vai täytyy kilauttaa K. Oesch:lle.....F:llä olikin akkarit tarjouksessa ja hinnat oli Yamahoissa samat kuin T-kaupan normi hinnat:) täytynee huomenna käydä ajan kanssa uudelleen testaamassa kun siltä löytyi myös Jumbo versio kyseisestä mallista joten se on nyt valinnan paikka jonpi kumpi lähtee huomenna matkaan.... |
Mikael 10.10.2008 18:45:02 | |
---|
Testattu on ja hyvältähän se kuulosti ja tuntui juuri siltä mitä olen hakemassa, ainoa mikä vähän häiritsi oli kielten korkeus, mutta sehän varmaankin on korjattavissa tallan säädöillä, täytynee kysyä tekeekö ne sen samaan hintaa vai täytyy kilauttaa K. Oesch:lle.....F:llä olikin akkarit tarjouksessa ja hinnat oli Yamahoissa samat kuin T-kaupan normi hinnat:) täytynee huomenna käydä ajan kanssa uudelleen testaamassa kun siltä löytyi myös Jumbo versio kyseisestä mallista joten se on nyt valinnan paikka jonpi kumpi lähtee huomenna matkaan.... Luulis että ton hintaisen soittimen sais säätöihin ilman lisäveloitusta... Inhimillisyys on hyve. |