Aihe: 1 vuosi kannuttelua takana..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Jupi57
07.10.2008 11:53:56
Ja muistattehan; liikenteessä on aina muutama rokkipoliisi. Ratsia oli punk-bändi.
Plussa

Joo, niin oli ja hyvä punk-bändi olikin.
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =52&t=154461&o=600&#end
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
hollmi-5
07.10.2008 12:37:57
Harmi ettei sitä ole saatavana levyinä, ainoastaan pari Love/Johannan kokoelmaa on tehtynnä. Oli muuten ensimmäinen "maailmanluokan" bändi, jonka näin livenä. Mika 10 v...

Meillä oli Rudi-orkesterissa Lukkarisen Rudi basistina. kertoili Ratsiasta kivoja juttuja...
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
07.10.2008 13:47:32

Jumankaut Mika, sä oot ollut siinä. Repect. Eikös Repa Ransilakin (Reijo Kauppila) ollut siinä joskus? Repa oli mun idoli 80-luvun alussa ja hän soitti veljeni kanssa samassa bändissä Raahessa.

Repa Rantsila on hullu. HULLU! Asustelee ameriikoissa. Umpihullu.
hollmi-5
07.10.2008 14:54:49
Jumankaut Mika, sä oot ollut siinä. Repect. Eikös Repa Ransilakin (Reijo Kauppila) ollut siinä joskus? Repa oli mun idoli 80-luvun alussa ja hän soitti veljeni kanssa samassa bändissä Raahessa.

Repa oli Rudissa ennen minua. Meni sitten Pellen bändiin ja minä Rudiin. Repasta on monta lennokasta juttua hyvässä muistissa.

Repa on reipas jäbä. Nykyisin USA:ssa. Lepakossa oli meillä treenit aikoinaan. Repa oli paikalla. Innostui niin, että pudotti housut nilkkoihin ja laittoi rumpukapulan sojottamaan teidät kyllä mistä :-)

Smackin pojat oli pihalla jo kyselemässä meiltä rokkitupakkaa. Ei ollu tarjota...
Soundit, piuhat ja kajarit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)