julkunen 07.10.2008 09:27:21 | |
---|
Voiko sanat kirjoittaa ihan mistä aiheesta vaan, miten vedetään raja sopivuudelle, Onko koulu ampuilut liian kova aihe. Tai kääntäen, mitä ei saa kirjoittaa. |
Mitä ei saa/saisi kirjoittaa: Henkilökohtaisiin loukkauksiin ja herjauksiin perustuvaa tekstiä en tekisi - tai se pitäisi, jos pakoittavaa tarvetta on tehdä niin taiten, ettei se aiheuttaisi juridisia toimenpiteitä kohteen osalta. Toivo Kärki muisitaakseni aikoinaan kehoitti sanoittajia olla pilkkaamatta Jumalaa, Neuvostoliittoa ja Presidenttiä, jos nyt oikein muistan. |
Sergei Fallinen 07.10.2008 16:36:05 | |
---|
ihan mistä vaan, jos vain osaa. |
Johannes kurkunkastaja 07.10.2008 18:32:00 | |
---|
ihan mistä vaan, jos vain osaa. Edelliseen kirjoitukseeni osin viitaten. |
julkunen 09.10.2008 09:06:23 | |
---|
Riemuiten tänään mä heräsin kananmunat paistelin löysin sen kapulan rattaistain jota eilisen päivän hain. Paineet kun poistui mun kaalistain uudelleen sanan löysin turhat höyryt pois aivoistain otan tänään taas ,rantein löysin. Suurenmoista energiaa sisääni voimalla virtaa jos sitä osaisin säädellä se riittäisi ehkä iltaan. |
Johannes kurkunkastaja 09.10.2008 10:12:44 (muokattu 09.10.2008 10:14:11) | |
---|
Eka säkeistön riimit toimivat, sitten menee jo osin puoliriimeiksi. Lahjoja kuitenkin on. Toisen löysin-sanan voisit mm. aivovoimistella uusiksi. :) |
StJerky 09.10.2008 14:55:15 | |
---|
Toisen löysin-sanan voisit mm. aivovoimistella uusiksi. :) ei kai se haittaa, kun sanan merkitys on kuitenkin eri (löysä vs löytää). Minusta ainakin ihan hyvä tuo riimi. |
julkunen 09.10.2008 19:57:00 | |
---|
Kiitos ,ilahduin kovasti lukemastani, ja jatkan. Vellihousuksi väittää tuo, linnaani käskevä kotka. Ojarotaksi joskus mua, kaiken määräävä sotka. Pelkään kuulemma elämää, haaveileva läskipää. Inspiraatio jyskyttää, en välittää vois vähempää. Kerran tuo kotka kamala, oli ajatusteni kohde. Jossain tossa matkalla, häipyi lämpö ja tunteen hohde. Kaikkeahan ei saada voi, lapsikin sen tietää. Ojarottana jatkan HOI, ja petolintua sietää. |