moderndrummer88 06.10.2008 13:59:10 | |
---|
Niin varmaan. Jenkeistähän ei luultavasti löydy huippuvetäjiä, jotka olisivat vielä mukaviakin. HOHO No sano mikä Kennyn soitossa nostaa hänet monen perusrumpalin yläpuolelle? "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
markkuliini 06.10.2008 14:14:26 | |
---|
No sano mikä Kennyn soitossa nostaa hänet monen perusrumpalin yläpuolelle? Kyky soittaa todella tarkasti klikin päälle, kuitenkin rouhealla soundilla, ja ei liian kliinisella rock-fraseerauksella. Myös kuulemma studiossa ei tarvitse käyttää paljoa aikaa ja hinkata, vaan tarvittava soitto tulee parin ensimmäisen oton aikana. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Roberto 06.10.2008 15:47:20 | |
---|
Olen seurannut hänen soittoa jo pitkään, enkä todellakaan ymmärrä miksi mies on niin kovin suosittu? Mielestäni monet täälläkin foorumilla soittaisi paremmin kuin hän. Kuulemma treenaa kovasti ja pitää klinikkoja, mutta itse en näe kummoisia tuloksia. http://www.youtube.com/watch?v=_mxRX72wpGM Olet yössä. Herää. |
moderndrummer88 06.10.2008 16:12:47 | |
---|
Kyky soittaa todella tarkasti klikin päälle, kuitenkin rouhealla soundilla, ja ei liian kliinisella rock-fraseerauksella. Myös kuulemma studiossa ei tarvitse käyttää paljoa aikaa ja hinkata, vaan tarvittava soitto tulee parin ensimmäisen oton aikana. Niin siis tätä tarkoitinkin sillä jämäkällä perussoitolla. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
passe 06.10.2008 17:40:06 | |
---|
Kyky soittaa todella tarkasti klikin päälle, kuitenkin rouhealla soundilla, ja ei liian kliinisella rock-fraseerauksella. Myös kuulemma studiossa ei tarvitse käyttää paljoa aikaa ja hinkata, vaan tarvittava soitto tulee parin ensimmäisen oton aikana. Näin! Se tosiasia mikä meiltä rumpaleilta usein unohtuu, on että sitähän ne monet tuottajat ja muu musiikkiväki juuri haluavatkin. Ei sitä "kuuletko kuinka täydellisesti virittämäni lattiatomi soi pitkään ja kauniisti, vieläpä ilman demppausta. Se on ikään kuin harmoniassa koko universumin kanssa, enimmäkseen kertakaikkisen fantastisen lyöntitekniikkani ansiosta. Tässä toverit, ollaan yhtä rumpujumalien kanssa...". Menikö ratusen verran karrikoinniksi? Sometimes more is more |
xxx 06.10.2008 19:51:46 | |
---|
|
DrmBug 06.10.2008 19:57:54 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Nolte 06.10.2008 20:15:49 (muokattu 06.10.2008 20:19:27) | |
---|
On se sikäli hienoa, että mies vetää tunteella sitkeästi ja eikä anna haparoinnin häiritä http://www.youtube.com/watch?v=wlxO0Xd0Vmw Itse en vain saa mitään fiiliksiä Äh, nämä nyt ovat jotain pakkopullaklinikoita tai mitä ikinä, ja muutenkin sooloilut ovat vain muita soittajia varten. Oikeasti niillä ei tee oikein mitään. Reippaasti suurin osa sooloista on turhaa kakkaa, ei musiikkia. Niin tuokin. Mitä enemmän on ikää tullut, ja niitä musiikinkuunteluvuosia, niin sitä vähemmän soolot puhuttelevat. Soiton soljuvuudesta, svengistä, ja siitä, että se sopii asiayhteyteen en sitä vastoin saa tarpeekseni millään. Ei minulla mitään erityistä syytä ole Aronoffia puolustella, mutta sanottakoon se, että se soittaa musaa ja biisejä. Hyvin. Ja kun sillä selvästikin on runsaasti avuja hoidella niin studio, kuin livehommelitkin, niin miksi pitää kaivella tikulla paskaa? Kyllä sitä joka paikasta löytyy, kun tarpeeksi kaivetaan. meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 06.10.2008 20:53:00 | |
---|
Eihän se kyllä sooloilla osaa... Ei oikein hyvältä näytä :-) Kaikki levytetyt raidat, jotka olen kuullut, toimivat hyvin. Mellencampin levyillä esimerkiksi on oikein hyviä juttuja. Olikos Kennyllä klassisen lyömäsoittajan koulutus? Oli, jos muistan oikein... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Olikos Kennyllä klassisen lyömäsoittajan koulutus? Oli, jos muistan oikein... Jep, näin muistan itsekin lukeneeni. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
jazzmies 06.10.2008 21:52:02 | |
---|
Ei minulla mitään erityistä syytä ole Aronoffia puolustella, mutta sanottakoon se, että se soittaa musaa ja biisejä. Hyvin. Samoilla linjoilla. Paska rumpali, mutta hyvä muusikko (= hyvä rumpali rokki-poppi-kamassa). Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
- Kailis 2008 - |
MK73 06.10.2008 22:24:34 | |
---|
Hyvä. Kerrankin jostakin sessioässästä saatiin aikaiseksi keskustelua, joka ei ole pelkkää yletöntä kehumista minun(kaan) osalta ;-) Aronoff on kiistatta huippuammattilainen, työmyyrä, jonka ansiolista on vakuuttava. Beatti sillä rokkaa tanakasti, mutta ei svengaa minun makuuni parhaalla mahdollisella tavalla. Sellainen tietty jäntevyysaspekti puuttuu. Ja tuo soolonumero oli ehkäpä noloin näkemäni rumpu-show. Pisteet Aronoffille kuitenkin siitä, että hän kuulemma laittaa rumpuoppilaansa kuuntelemaan Steely Danin Deacon blues -biisiä (Bernard Purdie) opettaessaan heille komppisoittoa :-) |
Nolte 06.10.2008 22:41:06 (muokattu 06.10.2008 22:41:19) | |
---|
Samoilla linjoilla. Paska rumpali, mutta hyvä muusikko (= hyvä rumpali rokki-poppi-kamassa). Höhö, nyt laitoit vähän omaa tulkintaa. En tainnut mainita Kennyä paskaksi rumpaliksi... :) Joo, pointti ymmärretty. meiän bändin paras rumpali |
moottorisaha 07.10.2008 04:29:31 | |
---|
Nykii kuin kalkkuna. http://www.youtube.com/watch?v=rdJieF0_DsM |
Mikael 07.10.2008 17:11:40 | |
---|
Samoilla linjoilla. Paska rumpali, mutta hyvä muusikko (= hyvä rumpali rokki-poppi-kamassa). Hehe. Täs kyl kiteytyy jotain sekä oleellista että snadisti sairasta liian pitkälle menneestä opistomuusikkopuuhastelusta. Inhimillisyys on hyve. |
Epämuusikko 08.10.2008 12:41:04 | |
---|
Hehe. Täs kyl kiteytyy jotain sekä oleellista että snadisti sairasta liian pitkälle menneestä opistomuusikkopuuhastelusta. EIKÖ TAITU? :) R.I.P Oksanen |
Mikael 08.10.2008 13:13:12 | |
---|
EIKÖ TAITU? :) TAXI!... Next! Inhimillisyys on hyve. |
J.Newkid 08.10.2008 13:32:38 | |
---|
Fogertyn livelevyllä ainaki toimii ku hirvi! Backbeat mies paikallaan, i like Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
jazzmies 08.10.2008 14:58:46 | |
---|
opistomuusikkopuuhastelusta. Hyvä termi. Saanko käyttää? Ammattinimike: opistomuusikkopuuhastelija, ei vois paremmin kuvastaa mua:) Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
- Kailis 2008 - |
Mikael 08.10.2008 16:21:36 | |
---|
Hyvä termi. Saanko käyttää? Ammattinimike: opistomuusikkopuuhastelija, ei vois paremmin kuvastaa mua:) Feel free. Tostahan saa ihan kelpo käyntikortinkin! Inhimillisyys on hyve. |