Juugeli 13.02.2004 20:26:40 | |
---|
Eli miten se Jumala kaatui? Itse olen lukenut, että oli hotellikämpässään tyttöystävänsä kanssa. Tyttö oli mennyt muistaakseni kylpyyn ja palataessan löysi Jimin tukehtuneena omaan oksennukseensa. Mutta joku aika sitten kuulin kavarilta toisen version. Jimi oli vielä hengissä, kun tyttöystävä löysi hänet ja häntä vietiin sairaalaan. Jimille pistettiin suulle semmonen joku hengitysjuttu, enmä tiedä, ja sen takia Jimi tukehtui, koska oksennus ei päässyt ulos suusta. ?? I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) |
juici 13.02.2004 20:47:30 | |
---|
Minä kuulin sen näin: Jimiä oltiin lähdössä viemään sairaalaan ambulanssilla ja ambulanssikuskit laittoivat Jimi-prana istuma-asentoon, jolloin tämä ei päässyt vapaasti oksentamaan vaan tukehtui oksennukseensa. "And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ! |
Henga 13.02.2004 20:53:49 | |
---|
Itse kuulin väitteen rasistisista ambulanssimiehistä jotka vitkastelivat saapumisessaan tapahtumapaikalle tarkoituksella.. Mutta tarinan opetus taisi olla se, että ei sitten vedetä hemuja ja piriä yhdessä.. R.I.P |
blastoff 13.02.2004 21:08:20 (muokattu 13.02.2004 21:16:28) | |
---|
Minä olen joskus vuosia sitten lukenut Hendrixin kuolemasta kertovan kirjankin, mutta enpä enää muista ihan tarkasti noiden tapahtumien kulkua. Sen verran muistan, että syynä tuolle onnettomuudelle oli Hendrixin tyttöystävän antamat todella vahvat unilääkkeet (+alkoholi), joita Jimi oli ottanut reilusti yli sallitun määrän. Jimi oli vielä hengissä, kun tyttöystävä löysi hänet ja häntä vietiin sairaalaan. Jimille pistettiin suulle semmonen joku hengitysjuttu, enmä tiedä, ja sen takia Jimi tukehtui, koska oksennus ei päässyt ulos suusta. Tämä on mitä ilmeisimmin valhetta, jonka aloitti Hendrixin silloinen tyttöystävä. Hän väitti, että lääkärit olivat ambulanssissa pitäneet Henkkaa pystyasennossa ja että he olivat siten aiheuttaneet tuon tukehtumisen. Tähän liittyi myös jotain epämääräisiä rasismisyytöksiä yms... Tosiasiassa tuo flikka ei ollut edes paikalla, kun ambulanssi saapui hakemaan jo käytännössä kuollutta Hendrixiä. Pitääpä etsiä jostain tuon kirjan nimi. EDIT: Tony Brown - The Final Days of Jimi Hendrix |
poppamies 13.02.2004 22:26:03 (muokattu 14.02.2004 08:16:08) | |
---|
No minä kuulin Eric Burdonin version.... Jimi oli sen tyttökaverin kanssa kahdestaan hotellihuoneessa ja n. kl. 11 aamupäivällä tämä tyttökaveri sitten soitti Eric'ille ja kertoi hysteerisenä ettei hän saanut Jimi'ä hereille. Erkki oli käskenyt tyttöä soittamaan ambulanssin paikalle mutta tyttö oli viivytellyt ja ruvennut ilmeisesti siivoamaan pois huumeita. Oliko tämä tyttö sitten udelleen soittanut Erkille ja silloin tämä oli suuttunut ja vasta silloin oli soitettu ambulanssi. En muista oliko jimi hengissä kun haettiin vaiko ei mutta lääkäri joka oli ollut paikalla vakuutti ettei mitään enään ollut tehtävissä ja jimille laitettiin kelloaika. Kyllä ne huumeet taisivat olla pääsyy kuolemaan sittenkin...ehkäpä tuo tyttöystävä olisi voinut kääntää historiaa mutta se on jossittelua... " Later, the two of them went to a party where Jimi took a so-called "black bomber", a capsule containing amphetamine and a sedative. He also snorted some LSD. At 8:30 PM, they got back to Monika's appartment. There they stayed until 1:45 AM, when Jimi said he had to go to some people's appartment. He did not like them, he said, but he had to go. Alone. So Monika drove him there, and picked him up again at three o'clock. What happened during this hour, and the identity of the people is not known. They went to bed, and Monika awakened at 10:20 AM, the morning of the eighteenth. She failed to wake Jimi, and noticed he had taken nine of her sleeping pills. Vomit was around his mouth and nose. What had happened, was he had drugged himself so much his reflexes was not working. He had then got sick, vomited, and failed to turn around, like a healthy person would instantly have done. The vomit then went back into his throat and was now choking him. But Monika did not know this. She called Eric Burdon, a friend, for advice, because she was afraid to call the ambulance. She feared Jimi would be angry if she got him into a hospital if nothing really was wrong. Eric told her to call an ambulance, and so she did. The ambulance personnel assured her Jimi was going to be alright, and she checked him into St. Mary's Abbot Hospital in Kensington, London under a false name. At 11:25 AM, September 18, 1970, Jimi officially died from inhalation of vomit. The coroners office later stated an "open verdict", meaning the accurate reason for his death was unknown. Referring to an old quote of Jimi; "when I die, there won't be a funeral, but a jam session", a jam session was arranged, to wich both Noel and Mitch attended" "G-strings are for strippers" |
Zed 13.02.2004 23:31:40 | |
---|
Erään lukemani Hendrixin elämäkerran mukaan kuolinsyy oli unilääkkeiden yliannostus ja alkoholi. Hän oli ottanut punaviinin kanssa kourallisen unilääkkeitä ja menettänyt tajuntansa. Ambulanssimiehet eivät ollet antaneet Jimin kumartua oksentamaan, vaan olivat pitäneet häntä pystyasennossa. Seurauksena oksennukseen tukehtuminen. "Pelkosen Pentti on ... konsulentti-ntti-ntti-ntti-ntti-ntti-ntti-ntti-ARGH!" -Kauko Röyhkä - Sanovat, että olen homo |
kid ego 14.02.2004 04:05:17 | |
---|
Mun teoriani mukaan Jimi kuoli ambulanssin oksennukseen. Wittu fak!! |
Lord of the strings 14.02.2004 10:17:29 | |
---|
Jimi ammuttiin. Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Super-Jari 14.02.2004 10:19:11 | |
---|
Mutta Jimihän laulaa Technicolourissa. Ei se ole kuollu? Grind your kikkeli |
Bilharzia 14.02.2004 10:24:29 | |
---|
Opitaan nyt tästä ettei sekakäyttö kannata. On aika samantekevää miten se kuoli kun on noin monta eri teoriaa liikkeellä. Ambulanssimiehet ja tyttöystävä on ainoot jotka tietää mitä tapahtui ja eikä sellasta saa ihan noin vaan selville.. Yks rock-musiikin kulmakiviä kuoli. Ja se oli traagista. www.LifeofDebauchery.Com |
M.i.k.key 14.02.2004 10:24:32 | |
---|
Mutta Jimihän laulaa Technicolourissa. Ei se ole kuollu? Ei vaan tuossa bändissä on se toinen Jimi, Jimi Sääpallo. (Ootteko kiinnittäneet huomiota!?: Fireflies in the night-t-t-t) My name is Baron, M.i.k.key Baron |
mikko1 14.02.2004 10:56:08 | |
---|
HÄH!? Millon se kuoli!?!?
;) "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
Super-Jari 14.02.2004 11:44:47 | |
---|
Ei vaan tuossa bändissä on se toinen Jimi, Jimi Sääpallo. (Ootteko kiinnittäneet huomiota!?: Fireflies in the night-t-t-t) Really? Grind your kikkeli |
Näin mä oon kuullu sen mennee (tv-dokumentti): Jimi veti purkin saksalaisia unilääkkeitä ja meni iha sekasi niistä sitten saksalainen tyttöystävä soitti ambulanssin ja jimi oli ihan houreessa. ambulanssissa jimi vääntelehti selällään ja oli nousemassa yrjöömään mutta ambulanssimiehet painoi sen takas alas ja se tukehtui yrjöönsä. hoitovirhe siis. Trast miii. ai nou vat aim tuuuin.... |
Zed 14.02.2004 12:22:45 | |
---|
Jimi veti purkin saksalaisia unilääkkeitä ja meni iha sekasi niistä sitten saksalainen tyttöystävä soitti saksalaisen ambulanssin ja saksalainen jimi oli ihan houreessa. saksalaisessa ambulanssissa saksalainen jimi vääntelehti selällään saksalaisittain ja oli nousemassa yrjöömään kuin saksalainen konsanaan mutta saksalaiset ambulanssimiehet painoi sen takas alas ja se tukehtui yrjöönsä. saksalainen hoitovirhe siis. Sori Muskotti, näin tylsää mulla tänään on. Hyö-hyö-hyö "Pelkosen Pentti on ... konsulentti-ntti-ntti-ntti-ntti-ntti-ntti-ntti-ARGH!" -Kauko Röyhkä - Sanovat, että olen homo |
Mimi 14.02.2004 12:26:58 | |
---|
Erään lukemani Hendrixin elämäkerran mukaan kuolinsyy oli unilääkkeiden yliannostus ja alkoholi. Hän oli ottanut punaviinin kanssa kourallisen unilääkkeitä ja menettänyt tajuntansa. Ambulanssimiehet eivät ollet antaneet Jimin kumartua oksentamaan, vaan olivat pitäneet häntä pystyasennossa. Seurauksena oksennukseen tukehtuminen. Jotain tähän tapaan olen minäkin lukenut. Ambulanssimiehistö ei siis antanu Jimin nousta makuulta (niin siis en kyllä ymmärrä että miks hän olis pystyasennossa ollut? siis istuallaan vai mith?) oksentamaan ja tulos oli mikä oli... Jossain luki myös että ambulanssihäiskät ei oo edes tienny että kuka niillä on kyydissä... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
voltasparta 14.02.2004 14:47:41 | |
---|
pirii,barbituraatteja,ja alkoholia. näistä barbituraatit ja alkoholi ovat yhdessä tappava yhdistelmä. jos jimppa ois vetänyt vaikka alkoholin "yliannostuksen" olisi nautittu piri voinut selvittää pään hyvin. mutta ku ne barbituraatit vielä siihen päälle. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Stain 14.02.2004 14:51:52 | |
---|
Mun teoriani mukaan Jimi kuoli ambulanssin oksennukseen. Jaa, ambulanssitkin oksentelevat? Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Lord of the strings 14.02.2004 18:45:14 | |
---|
Mitä vittua?!?!? Ei Jimi voi olla kuollu, se soitti eilen radiossa! Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
voltasparta 14.02.2004 19:14:15 | |
---|
jättäkää jätkä rauhaan. Rest in peace perkele! Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |