xxx 04.10.2008 15:04:57 | |
---|
Olen seurannut hänen soittoa jo pitkään, enkä todellakaan ymmärrä miksi mies on niin kovin suosittu? Mielestäni monet täälläkin foorumilla soittaisi paremmin kuin hän. Kuulemma treenaa kovasti ja pitää klinikkoja, mutta itse en näe kummoisia tuloksia. http://www.youtube.com/watch?v=_mxRX72wpGM |
Nolte 04.10.2008 15:22:56 (muokattu 04.10.2008 15:24:10) | |
---|
No, mutta eikös ukkeli ole enemmänkin rock-rumpali. Itse olen Aronoffia kuullut Mellencampin ja Fogertyn bändeissä, eikä minulla ole ainakaan mitään valittamista. Ei se ehkä mikään groovemachine ole, mutta hoitaa homman kotiin kuitenkin. Kun kattelin Fogertyn livedvd:tä, niin onhan sen soittotyyli hieman huvittavan näköinen irvistyksineen ja vääntelehtimisineen. Näyttää kuin vetäisi jokikisen iskun täysillä, mutta kun kääntää pään pois, niin soitto kuulostaa ikäänkuin normaalimmalta. Toimii enihau. meiän bändin paras rumpali |
MK73 04.10.2008 16:25:21 (muokattu 04.10.2008 16:30:34) | |
---|
Mulla on pari Mellencampin levyä (Human wheels ja Dance naked), joilla Aronoff komppaa mallikkaasti. Olin noiden ilmestymisen aikaan kovastikin innoissani miehen soitosta. Sittemmin on alkanut kuitenkin häiritä se, että tämä Mr Muscle -tyyppinen ukkeli soittaa vissiin aina tautisen lujaa ja runnoen... jopa tuossa jatsipätkässä. Ei yllä parhaiden groove-rumpaleiden kastiin. |
Youni 04.10.2008 17:57:04 | |
---|
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
welho 04.10.2008 18:28:22 | |
---|
bailaamisen ammattilainen! |
LaKu 04.10.2008 20:07:37 | |
---|
Jos on nähnyt Kennyn livenä niin ymmärtää miksi hän on niin arvostettu. Itse olin Fogertyn ekalla Suomen keikalla n. 10 vuotta sitten enkä tiennyt kuka siellä "soittaa" (lue lyö!) rumpuja. Ihmettelin koko keikan läpi että kuka tuo rumpali oikein on. Todella kova rumpali! |
Youni 05.10.2008 18:52:57 | |
---|
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
DrmBug 05.10.2008 19:03:28 | |
---|
Jep, Kennyhän on toisaankin tunnettu varsinkin liverumpalina. Todellakin lyö rumpuja fiiliksellä, mutta tekniikkakin on sangen puhdasta. Kylläpä se hurjan paljon on tehny noita studiomusiikon hommia, ja tunnetumpi taitaa niistä olla. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Niq 05.10.2008 19:50:00 | |
---|
Rumpujen asettelu on kyl jotain käsittämätöntä. Saa miehen näyttämään neljäsosan huonommalta soittajalta kuin mitä onkaan. Onkohan toi joku vitsi tai jotain... :P "I have a cunning plan" -Baldrick |
hollmi-5 05.10.2008 20:27:10 | |
---|
Kun ei tarvitse katsella, niin menee hienosti läpi. En ymmärrä herran tyyliä soittaa niin helvetin kovaa. Fogertyn livekeikoilla ihan selkeää ylisoittamista. Kyllä se hiukan vähemmälläkin toimisi. Rummut soundaisivat paremmalta, kun ei hakkaa ihan tukkoon. Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 05.10.2008 21:03:42 | |
---|
Arbialla joku vuosi takaperin piti kliniikan. Soitti kyllä ihan täysillä koko ajan. Mutta silmät kiinni kuulosti hyvältä. Paitsi big band-kohkauksessa. Olisko ollu Straight no chaser-biisi minkä soitti B.Rich tribuuttilevyn päälle. Se oli ihan kauheaa.... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
passe 05.10.2008 21:18:30 | |
---|
En ymmärrä herran tyyliä soittaa niin helvetin kovaa... Rummut soundaisivat paremmalta, kun ei hakkaa ihan tukkoon. Me like, me like! Rokissa "power-drumming"- kuten Aronoff itse muistaakseni sanoo- toimii usein very bra! Eräs laulajaystäväni vuosien takaa karrikoi tämän mielestäni aikoinaan osuvasti: "vittu mua vituttaa sellaset rumpalit, että pitää arvailla mitä ne soittaa...". Sometimes more is more |
markkuliini 05.10.2008 21:23:10 | |
---|
Me like, me like! Rokissa "power-drumming"- kuten Aronoff itse muistaakseni sanoo- toimii usein very bra! Toki, kunhan on tarpeeksi iso sali. n. 500 hengen Arabia-sali meni kaverin soittaessa ihan tukkoon. Joskin salin akustiikka on berberistä, mutta ei ollut takarivissäkään toivoakaan pystyä kuuntelemaan ilman korvatulppia. Mutta jäähalleissa/Tavastian kokoisissa toimii hienosti. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
passe 05.10.2008 21:28:06 | |
---|
Toki, kunhan on tarpeeksi iso sali. n. 500 hengen Arabia-sali meni kaverin soittaessa ihan tukkoon. Joskin salin akustiikka on berberistä, mutta ei ollut takarivissäkään toivoakaan pystyä kuuntelemaan ilman korvatulppia. Mutta jäähalleissa/Tavastian kokoisissa toimii hienosti. Se on totta, että tilan koon huomiointi ym. on aina plussaa. Mutta älä nyt oo tollanen tylsis, että alat heittelemään tollasta arkirealismia;-) Sometimes more is more |
Phil 05.10.2008 21:34:03 | |
---|
Toki, kunhan on tarpeeksi iso sali. n. 500 hengen Arabia-sali meni kaverin soittaessa ihan tukkoon. Joskin salin akustiikka on berberistä, mutta ei ollut takarivissäkään toivoakaan pystyä kuuntelemaan ilman korvatulppia. Se olikin jo etukäteen varoitellut että on rikkonut monia PA-laitteistoja mutta ilmeisesti Arabian kamat pysyi ehjänä ;) Hyvä puoli siinä klinikassa oli että se sai sisäänsoitettua mun tulevat rummut :) |
markkuliini 05.10.2008 21:48:02 | |
---|
Se on totta, että tilan koon huomiointi ym. on aina plussaa. Mutta älä nyt oo tollanen tylsis, että alat heittelemään tollasta arkirealismia;-) No sori. Kaipa se kylläkin aika isoissa paikoissa pääosin vetää . Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Tankero 06.10.2008 01:09:37 (muokattu 06.10.2008 09:07:00) | |
---|
Onkohan se halpa vai mikä lie, kun on noinkin paljon saanut hommia ottaen huomioon, että on liian lujaa soittava, typerästi irvistelevä jne luuseri. performed with: Ricky Martin John Fogerty Lynyrd Skynyrd Melissa Etheridge Garth Brooks Smashing Pumpkins John Fogerty Dave Navarro Tony Iommi Celine Dion Amanda Marshall Michael Sweet Eddy Money The Freddy Jones Band Mary Chapin Carpenter Philip Claypool Dave Uhrich Richie Sambora Rod Stewart Rolling Stones Kim Fox Joe Jackson Joe Cocker Meatloaf John Cougar Mellencamp Bob Seger Poor Boys Brian Setzer Belinda Carlisle Paul Pesco Bill Carter The Graces Seth Marsh Indigo Girls Elton John Jon Bon Jovi Bob Dylan Jimmy Ryser Richie Sambora Shannon Curfmant Celine Dion Michael Sweet ...and many more No. 1 Studio Drummer - MD Magazine No. 1 Pop/Mainstream Rock Drummer - MD Magazine HOHO, voi helevetti teiän kans. Humppajyrä |
Veikkaisin, että tässä on hyvä esimerkki siitä, että ei tarvitse olla mikään virtuoosi soittajana, kunhan on vaan mukava tyyppi ja hoitaa hommat perusvarmasti ja kerran saa sit jalkaa vähän oven väliin niin se on siinä. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Tankero 06.10.2008 12:32:29 | |
---|
Veikkaisin, että tässä on hyvä esimerkki siitä, että ei tarvitse olla mikään virtuoosi soittajana, kunhan on vaan mukava tyyppi ja hoitaa hommat perusvarmasti ja kerran saa sit jalkaa vähän oven väliin niin se on siinä. Niin varmaan. Jenkeistähän ei luultavasti löydy huippuvetäjiä, jotka olisivat vielä mukaviakin. HOHO Humppajyrä |
Tankero 06.10.2008 12:32:31 (muokattu 06.10.2008 12:34:14) | |
---|
Ohops Humppajyrä |