jp8000 05.10.2008 22:47:22 | |
---|
On muuten mielenkiintosempi ohjelma Riivattuihin taloihin verrattuna Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
kville 05.10.2008 22:50:58 | |
---|
Tää meedio on kyllä pirun hauskaa kateltavaa. Tälläisiä ammattilaisia tarvitaan enemmän, milloin haamujengi saapuu paikalle? The deep shit effect! http://www.sloganizer.net/en/ |
Kimmo72 05.10.2008 22:52:34 | |
---|
Aika jänskä on. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
kitaraontahtoni 05.10.2008 22:53:45 | |
---|
hakkaa riivatut talot 6-0 Love me fender kalamies#49 >-)))> |
Kimmo72 05.10.2008 22:56:20 | |
---|
Inkan uudet seikkailut. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Tympee Huttunen 05.10.2008 23:04:54 | |
---|
Ihan yllättävän hyvä oli. Ei tuossa oltu haettukaan (ei oltu saatu) mitään kummitusvideoita. Mielenkiintoisia tarinoita kyllä ja sopivan positiivinen henki noiden kummitusten suhteen. Ne Saija-Riitan omat fiilistelyt olisi ehkä voinut jättää vähemmälle, kun tiedossa on muutenkin hänen näyttelijätausta. |
Misse 05.10.2008 23:20:26 | |
---|
Tosiaan kyllä positiivinen yllätys. Pelkäsin vähän sellasta tekokauhistelua ja hirvittelyä, mutta sehän puuttui kokonaan. Ja tän talon asukilla oli kyllä hyvä asenne kämppiksiin. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
masterhat 05.10.2008 23:27:20 | |
---|
vittu mä olin ihan paniikis, eihän tollasta uskalla katsoa. Ens yönä tulee varmaan aika hurjat vibat. mut hyvä oli http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
En minä tältä paljoa odottanutkaan, mutta sen matalimmankin riman ali onnistui tämä ektoplasmapökäle ryömimään. Aivan uskomatonta sontaa alusta loppuun. Sinänsä itse tarinat olivat mielenkiintoisia ja alun rauhallinen tatsi vaikutti hyvältä idealta, mutta sitten meediovaiheessa samat pätkät tulivat toisen kerran uusiksi, mikä nosti vitutuskäyrää reippailla kierrosluvuilla. Ja kuka näihin meedioihin oikeasti jaksaa uskoa vielä, paitsi meediot itse? Kuka tahansa hyvän päättelykyvyn, mielikuvituksen ja alueesta vankan historiantiedon omaava henkilö pystyy vastaavankaltaiseen keskusteluun henkimaailman kanssa. Ja lopussa kummitusfiilistely oli aivan ponnetonta, kaikki valot päällä ja samalla kuva väännetty niin rakeiseksi, ettei mistään saa selvää. Koko ajan tuntui olevan kiire jonnekin, ja lopputiivistelmää tehtiin lopputekstien päälle. Ei näin. Riivatut talot kaikessa feikkeydessäänkin hakkaa tämän roskan viihdearvollisesti mitattuna 100-0. Ainoa syy katsoa seuraava jakso on Salkkareista merkittävästi kuumistunut Saija-Reetta ja alun mielenkiintoiset historiasetit. Ja ei, tämä ei kyllä voi ihan oikeasti ketään täysijärkistä pelottaa vähääkään. Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin. |
masterhat 06.10.2008 00:01:37 | |
---|
Ja ei, tämä ei kyllä voi ihan oikeasti ketään täysijärkistä pelottaa vähääkään. no mut mä oonkin herkkä-poika... En mä tiedä, oliks nuo tarinat totta vai ei, mut tyyliin jo se kartanon piha oli ihan huima. Heti alko mielikuvitus juoksemaan Ja ei se salkkareiden Inka on kuuma vaikka sit pitäis uunissa 5h 200asteessa. Lanny on kuuma http://b0.ac-images.myspacecdn.com/00289/08/82/289972880_l.jpghttp://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
juuso a 06.10.2008 12:45:21 | |
---|
Ne Saija-Riitan omat fiilistelyt olisi ehkä voinut jättää vähemmälle, kun tiedossa on muutenkin hänen näyttelijätausta. Samaa mieltä tässä asiassa. Yllättävän hyvä ohjelma. Juokaa ja polttakaa enemmän |
JCM 06.10.2008 13:00:33 | |
---|
Tää oli ihan jees, siihen asti kun se meedio tuli mestoille. Sen jälkeen alkoi alun toisto ja alleviivaus. Ihan niin kuin tällä "meediolla" ei olisi ollut kyseisestä kummituskartanosta ensikäden tietoa, luulisi tällaisen meedion kuitenkin Suomen kummitustaloista olevan aika hyvin selvillä kun ei tämä mikään iso maa ole. Se yöllä kynttilöiden kanssa räpeltäminen vaikutti vähän turhalta kyllä, mutta muuten ihan asiallinen aloitus. |
shamoon 06.10.2008 15:20:54 | |
---|
Suurinta mutaa kyllä mitä hetkeen on tullut tv:stä katsottua :I Ei säväyttänyt. Kahvia ei voi koskaan juoda liikaa, mutta aina liian vähän |
Meadow 06.10.2008 15:23:00 | |
---|
Helvetinmoista soopaa. Muija kulkee talossa uhkaavan musiikin soidessa taustalla ja sanoo jotain tyyliin "mulla tulee tosi surullinen fiilis tästä sängystä". |
arancia 06.10.2008 15:26:27 | |
---|
Katselin tätä ohjelmaa eilen toisella silmällä. Mainosten perusteella olin odottanut jollakin tavalla jännää ja mielenkiintoista ohjelmaa, mutta eilinen jakso lähinnä huvitti mua. Suoraan sanottune melkoista komediaa mun makuuni. Täytyy katsoa seuraavakin jakso, jos taso vähän nousisi. |
Hetfield 06.10.2008 16:27:24 (muokattu 06.10.2008 16:27:57) | |
---|
Helvetinmoista soopaa. Muija kulkee talossa uhkaavan musiikin soidessa taustalla ja sanoo jotain tyyliin "mulla tulee tosi surullinen fiilis tästä sängystä". Mietinkin eilen, että on tosi rankka duuni tytöllä, vuoropuhelee meedion kanssa sanoilla "Joo, kyllä, aivan, mmmm...". Sitten makaa sängyllä sanoo, että tulee surullinen fiilis. Jooh... Ne omistajan kertomat jutut oli ihan mielenkiintoisia, suhteellisen uskottavia kyllä. I quit the band... Now I just play with myself. |
Tikru. 06.10.2008 17:53:44 | |
---|
Alun tarinoista tykkäsin minäkin. Jopa siinä määrin, että näin niistä sitten painajaisia. "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
Deep Shadow 13.10.2008 12:43:14 | |
---|
Jokos porukka kyllästyi tähän, kun kukaan ei ole vielä eilistä jaksoa kommentoinut :D Vähän sellainen tää tuntuu olevan, että mainoskatkoon asti ihan ok, kun ne tarinat on mielenkiintoisia, mutta sitten jotenkin lähtee lapasesta kun se meedio hyökkää paikalle ja näyttelijä kokee kaikki samat asiat yössä. Eipä sillä, itsestäni olisi kyllä ihan mielenkiintoista tavata tuollainen meedio, koska silloin voisi oikeasti tietää, ettei sillä ole mitään taustatietoa. Tämän ohjelman osaltahan vähän ongelma on tosiaan se, että esim. tuosta Seinäjoen kaupunginteatterista kyllä varmasti löytyy tietoa ja moinen meedio on niistä varmasti myös tietoinen. Repesin siinä kohdassa kun meedio meinasi kaatua. "Huh, No nyt ei meinaa pysyä millään pystyssä" :D Leuka maassa kohti uusia murheita |
Rattata 13.10.2008 13:27:50 | |
---|
Jokos porukka kyllästyi tähän, kun kukaan ei ole vielä eilistä jaksoa kommentoinut :D Katselin puolet. Vaikutti todella tylsältä ja huonolta. |
Dunga 13.10.2008 13:38:55 | |
---|
Aika perseestä. Meedion selityksiä nyt ei usko naapurin Erkkikään. Ja Erkki se vasta hyväuskonen onkin. Ainoa plussa, että juontaja näyttää rutkasti hehkeämmältä, kuin salkkari-aikoina. Niijoo, se huimauskohtaus hajotti melkoisesti :D Interstellar overdrive. |