Niklodeus 05.10.2008 12:35:31 | |
---|
Vapaa-painija koulutus, ei hrnnjml. Wanna-be tr0lli. |
TKT 05.10.2008 13:41:14 | |
---|
Vapaa-painija koulutus, ei hrnnjml. Katoin tuon yhden videon tuolta. Ei jumaliste mitä menoa. "The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett |
Dunga 05.10.2008 13:45:56 (muokattu 05.10.2008 13:51:17) | |
---|
Ei ehkä olisi kannattanut mainostaa tota omaa R.I.P.A Corporation media- ja mainostoimistoa tuolla, jos noin paskoja sivuja tekee :D Noh, eivätpä puljun omat sivutkaan parempaa osaamista näytä... Interstellar overdrive. |
aivokuolio 05.10.2008 13:58:35 | |
---|
Ei ehkä olisi kannattanut mainostaa tota omaa R.I.P.A Corporation media- ja mainostoimistoa tuolla, jos noin paskoja sivuja tekee :D Noh, eivätpä puljun omat sivutkaan parempaa osaamista näytä... Voi herranjumala... haluaisinpa nähdä minkälainen asiakas innostuu moisista sivuista. Ja äijällä sivut vielä täynnä omia kuvia. EI näin. |
carnation 05.10.2008 14:24:17 | |
---|
Perhana toi Antti, puuttuva lenkki, on salee treffiraiskaaja. Hohhoo, kuinka monta kirjoitusvirhettä löydätte tästä? http://www.rkuoppala.net/etusivu/index.htm Kannattais varmaan opetella Suomen kieli, jos pyrkii politiikkaan.... "Ammattilais vapaa-painijan koulutus", vielä isolla kirjaimella keskellä lausetta. Suomen kieli kirjoitetaan pienellä: suomen kieli. No, ainakaan et kirjoittanut tuota yhteen. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
NHR 05.10.2008 14:57:31 | |
---|
Suomen kieli kirjoitetaan pienellä: suomen kieli. No, ainakaan et kirjoittanut tuota yhteen. Äh, tota siis, eikse kirjoteta isolla, kun tarkotetaan maata, ja sillon pienellä, kun tarkotetaan kieltä? Siis Suomen kieliä ovat mm. suomi ja ruotsi. Mahtoko kukaan taas ees tajuta mitä koitin selittää? No, samapa tuo... "It's really something other than else!" |
Pepe2 05.10.2008 15:08:59 | |
---|
Harri oli mun suosikki. Antti lähtee kyl tänää jos ei ole jo lähteny. There we were Now here we are |
masterhat 05.10.2008 15:10:30 | |
---|
Antti on mun suosikki, 4ever http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Äh, tota siis, eikse kirjoteta isolla, kun tarkotetaan maata, ja sillon pienellä, kun tarkotetaan kieltä? Siis Suomen kieliä ovat mm. suomi ja ruotsi. Jåå, tuossa on vivahde- ja merkitysero. Mutta kommentoimassasi tekstissä oikea kirjoitusmuoto tulisi olla suomen kieli. Kyseessä on poikkeus, kuten lähes kaikissa kielioppisäännöissämme. Ruotiessani lukioaikana kieliopin epäloogisuuksia, vastasi opettaja-mummo tunkkaisella päiväpeiteäänellä lähes jokaiseen tarkennusvaatimukseeni: "Tämä on poikeus.". Luokassa leijui tekstiilin tuoksu. "Miulla on vittu, suuri musta vittu." -Jussi Hyyrynen |
DJKaaos 05.10.2008 16:17:51 | |
---|
Harri oli mun suosikki. Antti lähtee kyl tänää jos ei ole jo lähteny. Harri oli aika väsykkä tapaus, lähinnä lapanen tai villasukka tuli mieleen. Ja se irokeesi... todella väsynyt, ei vaan jaksa. Minä olen minä. |
Henko 05.10.2008 19:51:23 | |
---|
Äh, tota siis, eikse kirjoteta isolla, kun tarkotetaan maata Mietin kyllä tätä, mut en ollu varma. Anyway: http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200810028364429_bb.shtml "Uskottavuus meni". Mikä uskottavuus? "Hän on kyllä aika neitimäinen mies." Jätkä ite meikkas tuolla talossa. Ja liukuovikin narisi. No, voihan se huorata paskamedialle BB:stä, kun vaitiolovelvollisuus loppuu. Volvo on voimarauta |
Disposable 05.10.2008 20:58:05 | |
---|
Äh, tota siis, eikse kirjoteta isolla, kun tarkotetaan maata, ja sillon pienellä, kun tarkotetaan kieltä? Siis Suomen kieliä ovat mm. suomi ja ruotsi. Näin itsekin olen asian käsittänyt. Eli Suomen kieli ja suomen kieli ovat molemmat periaatteessa oikein, tarkoittaen vain hieman eri asioita. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
pässi 05.10.2008 21:49:27 | |
---|
|
Meadow 06.10.2008 10:38:15 (muokattu 06.10.2008 10:38:25) | |
---|
Ei saatana, paras tekoitkuesitys pitkään aikaan. Teeskentelijöiden valtakunta! |
Rattata 06.10.2008 11:56:41 | |
---|
Ei saatana, paras tekoitkuesitys pitkään aikaan. Teeskentelijöiden valtakunta! Puhutko nyt Nikosta vai Cherystä? Oikeasti, Niko joko feikkaa oikein kunnolla tai sitten sillä on ongelma. Veikkaan molempia. |
Exhausted 06.10.2008 12:01:45 | |
---|
Cheryllin itkeminen kyllä kuulosti näytellyltä, mutta Nikon avautuminen melko aidolta. |
Meadow 06.10.2008 14:32:10 | |
---|
Puhutko nyt Nikosta vai Cherystä? Cheryllistä, kun vielä lainasin tämän sanoja loppuun. Ei mikään ole nolompaa kuin katsoa jonkun väkisin puskevan kyyneleitä. |
TKT 06.10.2008 15:25:02 | |
---|
Oikeasti, Niko joko feikkaa oikein kunnolla tai sitten sillä on ongelma. Veikkaan molempia. Minulle alkaa pikkuhiljaa muodostumaan ajatus, että tuo Niko on noista se feikki. Kerjää yleisöltä ja asukkailta sympatioita olemalla muka aito. Minua se ei huijaa! "The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett |
Kampela77 06.10.2008 15:54:39 | |
---|
Cheryllin itkeminen kyllä kuulosti näytellyltä, mutta Nikon avautuminen melko aidolta. Ihme yhy-yhy-nyyhkyttämistähän se oli, mutta kyllä sillä räkä alkoi tukkia röörejä, joten en oikein usko näytteli. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Baraka 06.10.2008 16:59:14 | |
---|
Ihme yhy-yhy-nyyhkyttämistähän se oli, mutta kyllä sillä räkä alkoi tukkia röörejä, joten en oikein usko näytteli. Voisko joku kertoa miks se itki? Jäi välistä tuo jakso. |