tuluppa 04.10.2008 02:56:40 (muokattu 04.10.2008 08:22:05) | |
---|
Oli ihan ok. Aaika jees. muumiii |
PekkaM 04.10.2008 10:05:23 | |
---|
Samat sanat! Bultaco Saturnoa jäin kaipaamaan, mutta muuten erittäin kova settilistä. Daddy, Brother... oli helvetinmoinen yllätys. En tosiaan odottanut kuulevani sitä, mutta niin se vaan tuli! Luulen että ei-kitaristit olisivat diganneet laulupainotteisemmasta setistä, mutta mulle putosi kyllä täysin tämäkin. Aivan mahtavaa. Kuten tuolla toisessa threadissa totesin, itsekin olisin kuunnellut mielelläni enemmän Paulin laulettuja kappaleita. Omat suosikit tällä keikalla oli Daddy, Brother..., sekä Down to Mexico. Ibanez PGM90HAM kaupan. Katso ilmoitus profiilistani. |
sandelius 04.10.2008 10:31:48 | |
---|
Keikka oli vielä parempi kuin mitä odotti! Paul vetää livenäkin vaan niin tunteella ja tarkasti. Uskon, että Paul viihyi itsekkin. Lupasihan hän tulla useamminkin :) |
Swan 04.10.2008 11:24:55 | |
---|
Keikka oli vielä parempi kuin mitä odotti! Paul vetää livenäkin vaan niin tunteella ja tarkasti. Uskon, että Paul viihyi itsekkin. Lupasihan hän tulla useamminkin :) Kyllä sen lavameiningistä näkyi, että diggasi ihan kybällä. Sen jätkän tuntien tulee ihan varmasti uudestaan. Jumankauta kun olikin tiukkaa settiä, vaikka itsekin tosiaan toivoin laulettua kamaa enemmän. Ehkä sitten seuraavalla kerralla. Goodness gracious, what a start! You nearly stopped my little heart. >-)))> #26 S.M.A.K. |
PekkaM 04.10.2008 11:28:51 | |
---|
Vähän harmi myös ettei mitään klassista tullut. Tosin joku Gilberto Concerto olisi varmaan ollut yhdellä kitaralla aika rujoa kuultavaa ;) Ibanez PGM90HAM kaupan. Katso ilmoitus profiilistani. |
kimurantti1 04.10.2008 11:29:53 | |
---|
Vetikö se Alligator Farmia tai El Beckoa? |
PekkaM 04.10.2008 11:31:48 | |
---|
Vetikö se Alligator Farmia tai El Beckoa? Ainoat ei-instrumentaalit olivat: Down to Mexico Suicide Lover Daddy, Brother... Green Tinted Sixties Mind pelkistetty versio Individually Twistedistä niin joo... "Motherfuckeeeeeer!", eli Burning Organ vaikka instrumentaalina sitä pidänkin :p Ibanez PGM90HAM kaupan. Katso ilmoitus profiilistani. |
Eddie 04.10.2008 11:33:13 | |
---|
Ai saatana, soitannollisesti ehkä paras keikka, mitä olen koskaan ollut todistamassa. Ostetaan soittotaito. |
Swan 04.10.2008 11:36:57 | |
---|
Niin, tuo Drill Song tuli aika puun takaa kyllä. Ässä veto oli kyllä. Se, mikä ihmetytti, oli viime päivinä nopeasti loppuunmyydyt liput. Vielä joku aika sittenhän niitä oli reilusti vielä jäljellä. Liekö sillä ilmaisjakelulla ollut jotain osuutta asiaan? Goodness gracious, what a start! You nearly stopped my little heart. >-)))> #26 S.M.A.K. |
topperharley 04.10.2008 11:52:49 | |
---|
Hyvä keikka. Häiritsemään jäi Technical difficultiesin soolo, jonka Gilberto tuntuu vetävän joka keikalla eri tavalla, fiilis pohjalta. Levyn versio olisi kyllä todella rautaa. Voi olla ettei se itsekään muista miten menee. Soitto oli pirullisen tarkkaa vaikkakin Paulin vaimo ei aivan saman kategorian tiluttelija koskettimien takana ollut. 60e tuli osteltua keikan jälkeen. Molemmat Dvd:t ja paita lähti mukaan. Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovesta hiihto |
Jucciz 04.10.2008 12:36:35 | |
---|
60e tuli osteltua keikan jälkeen. Ostit keikan jälkeen 60 euroa? |
JeKo 04.10.2008 13:51:15 | |
---|
Veti kyllä Pauli aika perkeleen tiukasti. Kaikki hititkin tais sieltä aikalailla tulla ja pari plekuakin sattu osumaan käsiin. Tämmösiä lisää! Äijällä on kyllä ihan mieletön rokkitatsi tohon soittoon, ei voi muuta kun ihailla. Ja monet biisit oli paljon kovempia livenä kuin levyllä. Pauli on kyllä ehdottomasti livenä parhaimmillaan. Nyt sitten kattomaan digikameran antimia... Ei ollu paha se Gilbertin vaimokaan :) Ihan hyvännäkönen ja soittaakin osas! Pitääköhän itekin tilata japanilainen postimyyntivaimo? |
Nyt sitten kattomaan digikameran antimia... Haluaisitko siirrellä jonnekin nähtäväksi niitä? Olisi kova kiinnostus. I/08 Gonabeach
"Vesitorni myötäpäivän vastaisesti, vastapäivän myötäisesti kiertäen, samaan paikkaan samaan muotoon järjesty. MARS MARS!" |
juikkipuikki 04.10.2008 13:57:20 (muokattu 04.10.2008 13:58:37) | |
---|
Haluaisitko siirrellä jonnekin nähtäväksi niitä? Olisi kova kiinnostus. Siirrä ne helposti ja vaivattomasti vaikkapa www.xs.toSinne uppaat ja laittelet linkit kuviin, jotta muutkin pääsee näkemään ne. Tai sitten vaihtoehtoisesti voit tehdä photobucketiin oman albumin ja laittaa linkin siihen. Se on ehkä järkevämpi vaihtoehto. E: Tämä viesti oli jeko:lle siis. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Kasperi Tervonen 04.10.2008 14:44:29 | |
---|
Tosi jees keikka! Kyllähän se Gilbert vetää aivan älyttömän nätisti, ja ainakin mulle jäi sellanen kuva, että mies myös nautti siitä esiintymisestä. Tosi hyvä maku jäi suuhun. Sais äijä tosiaan luvan tulla uudestaankin tänne suomeen, niin kuin meni lupaamaankin. :) "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
John Titor 04.10.2008 15:21:42 | |
---|
Vittu, olin aika kännissä! Kova keikkahan moinen oli, en oo noin hyvää kitarasaundia kuullu Tavastialla vielä kertaakaan. Paul ei suostunu kirjottamaan nimmaria mun perseeseen, täyty tyytyä opiskelijakorttiin:D Se tuntu hyvältä idealta siinä vaiheessa... Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Parni 04.10.2008 15:57:20 | |
---|
Olin kahden ekan biisin aikana kovin liikuttunut kun vihdoinkin näki tuon jumalaolennon livenä. Keikka oli mahtava ja Paul todellakin on niin tarkka kuin mitä kaikki levyt ja videot ovat antaneet odottaa. Meininki oli rento lavalla ja selvästi Paulille on nautinto soittaa. Toivottavasti tulee uudestaan suomeen, sillä tämä oli 39 asteen kuumeesta riippumatta parhaita keikkoja mitä olen todistanut... metal on metal |
geeza 04.10.2008 16:46:04 | |
---|
Pirun kova keikka, olin ihan hurmoksessa koko ajan. Löytyykö kellään videomatskua niiltä Paulin kitaratunneilta? Olis magee nähdä. You want the shity beef? |
topperharley 04.10.2008 18:00:46 | |
---|
Ostit keikan jälkeen 60 euroa? haha.. kielipoliisejakin liikkeellä. 60e:lla ostin siis. Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovesta hiihto |
Kiksaus 04.10.2008 19:03:44 | |
---|
Aika känässä tuli oltua, mut ei se mitn. Hyvä keikka. Parhaiten kolahti Bronx 1971 ja joku jonka nimeä en tiedä, sellanen aika Hendrixmäinen biisi. Ei kukaan sattuis muistamaan settilistaa? Diggailin muuten Paulin uudesta saundista, paljon parempi kuin entinen. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |