Enpäs esittele vielä sen tarkemmin. Aukeaako? Alla pinnan virrassa mustan veden armoilla aallokossa, hukkuneena mieleni ruumiini Minä tein kaiken, mitä minun käskettiin Vaan saanut en - edes sulkaa joutsenen Palasina, osiksi lyötynä hakattuna kappaleiksi murrettuna suruun sydämeni ruumiini Minä tein kaiken, mitä minun käskettiin Ja nuolen selkääni sain - sijan virran pyörteisiin Kai harja vuotaa jo verta äiti, kai harja jo vuotaa? Kai harja vuotaa jo verta äiti, kai harja jo vuotaa? Eivät riitä taitoni seisauttamaan juoksua veren Anna anteeksi äiti kun sanaasi kunnellut en En uskonut näin kesken matkan - ikävä kotiin yllättää Kerro terveiset rakkaalleni - pidä pystyssä pää Kai harja vuotaa jo verta äiti, kai harja jo vuotaa? Kai harja vuotaa jo verta äiti, kai harja jo vuotaa? Noudatko minut täältä luota noutajain äiti, noudatko minut mailta mustan lautan soutajain Palasina, osiksi lyötynä Hakkattuna kappaleiksi Murrettuna suruun sydämesi ruumiini Kai harja vuotaa jo verta äiti, kai harja jo vuotaa? Kai harja vuotaa jo verta äiti, kai harja jo vuotaa? Pelastatko minut äiti astutko rajan taa? Astutko rajan taa? Astutko rajan taa.. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
huomenta, oletan ymmärtäneeni tuon sinun tarinan sisällön, mutta säkeet ja koko juttu jotenkin hajanainen, siis siksi vajavainen.... aa.. Ehkäpä tämä sitten on liiankin sisäänpäin kääntynyttä, kun itse pidän ehdottomasti yhtenä parhaistani täällä julkaisemistani. ..Kirja auki sieltä Lemminkäisen kohdalta voisi ehkä valaista tämän laulun täysin. Terve, ja kiitos kaloista!
Tykkään kyllä, vaikka aika sisäänpäinkääntynyttä onkin. Ja yhdistin kyllä lemminkäiseen, viimeistään näillä kohdin: Noudatko minut täältä luota noutajain äiti, noudatko minut mailta mustan lautan soutajain |
Tykkään kyllä, vaikka aika sisäänpäinkääntynyttä onkin. Ja yhdistin kyllä lemminkäiseen, viimeistään näillä kohdin: Jep. Kiva.. Ajattelin kyllä kirjoittaessani, että toivottavasti yhteys Lemminkäiseen löytyy. Muuten etenkin tuo kertosäe "Kai harja jo vuotaa verta äiti", jää aivan pimentoon. Terve, ja kiitos kaloista!