Aihe: Parasta You Tubesta
1 2 3 4 516 17 18 19 20122 123 124 125 126
Prophet
03.10.2008 20:50:01
Esa Kotilaisen haastattelu vuodelta 1979:

http://www.youtube.com/watch?v=CwgaNpJQqVQ

Pitäis kai ostaa Kotilaisen Ajatuslapsi cd.
Tankero
03.10.2008 22:31:37
Joitain esiintyviä taiteilijoita olen katsettu ja kuunnellut. En tykkää. On näköjään tunkua julkisuuteen. No näille pyrkijöille tämä lienee tarkoitettukin. Narsisteja riittääpi.

Niin minäkin, enkä ole tykännyt yhdestäkään. No yhdestä kerran vähän. Mitä vittua ne oikein änkiää esiintymään.
Humppajyrä
Tankero
03.10.2008 22:33:48

Hattu päästä. Mahti uran on tehnyt ja hienosti taittuu vieläkin.
Humppajyrä
Tankero
03.10.2008 22:41:33
Kyllä toi esikuva soittaa paremmin kuin Paice :)

Ylittäneekö se uutiskynnyksen, kun joku niin tekee.
Humppajyrä
Coelhinho21
04.10.2008 03:54:33

Joitain esiintyviä taiteilijoita olen katsettu ja kuunnellut. En tykkää. On näköjään tunkua julkisuuteen. No näille pyrkijöille tämä lienee tarkoitettukin. Narsisteja riittääpi.

Nyt pyhkii tältä pojalta ohi ja lujasti, siis täh??

Ehkä olen tyhmä, tai siis olenhan minä.
Ja narsistikin vielä, tänään taas olin ja huomenna heti uudestaan. Tuleeko musta nyt sitten julkkis, ei muutaku takki auki ja kaulukset pystyyn; "etsä v"#¤u tiedä..jne.."? HOHO :-D
"Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla."
mack the knife
04.10.2008 03:57:30
jajuhani saa haistaa pitkän vitun. Ja piste. Vittuako tuommoset haitariäijät rupeaa vouhottamaan. Tänne vaan keskelle parkkipaikkaa, vittu mä vedän sua, pidä pää pystyssä, koko ilta tulee. Lainaus Esa Tikkaselta...
COVS n:o 1.
isojussi
04.10.2008 04:16:17
...Lainaus Esa Tikkaselta...

Pöh - Tiki on pehmee, Mäkki - sä et.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
mack the knife
04.10.2008 04:20:31
Pöh - Tiki on pehmee, Mäkki - sä et.

Katopa juutuubista tikitalk vs. jokerit. Sitä se on tehnyt koko ajan, anna tuosta sitten junnuille esimerkki. Mä kyllä pistin pojille luurit korvaan ja sanoin, että tuon takia mä tykkään, että olette futiksessa kingejä.
isojussi
04.10.2008 04:24:49
Kun on kerran nähny sen kunnolla sukeltavan, niin arvostus laski rankasti.
EP
04.10.2008 07:01:26
jajuhani saa haistaa pitkän vitun. Ja piste. Vittuako tuommoset haitariäijät rupeaa vouhottamaan. Tänne vaan keskelle parkkipaikkaa, vittu mä vedän sua, pidä pää pystyssä, koko ilta tulee. Lainaus Esa Tikkaselta...

Nyt saisit kyllä pyytää anteeksi vanhemmalta ihmiseltä.
Mun mielestä jonkinlainen kunnioitus pitää sentään olla, ei varmaan mitään pahaa tarkoittanut :/
isojussi
04.10.2008 09:29:50
Äläs ny Elli - Eihän täällä katota ikää ja kaikki on saman arvoisia. Kyllähän ynnäkaiman lausunto hakee katkeran epäloogisessa mottipäisyydessään vertaistaan. Artisti arvotetaan suurimmilta osin julkisuusarvonsa määrittelemän markkina-arvon mukaan.

Sitäpaitti eihän Mäkki sanonu millä vetää mmihin ja mitä tulee koko illan....
mack the knife
04.10.2008 11:28:04
Nyt saisit kyllä pyytää anteeksi vanhemmalta ihmiseltä.
Mun mielestä jonkinlainen kunnioitus pitää sentään olla, ei varmaan mitään pahaa tarkoittanut :/

Mä pyydän sitten anteeksi kun on aihetta. Nuoremmilta kanssa, ja olen monta kertaa tehnytkin sen. Soittajia mä en kunnioita iän mukaan, siinä on ihan toiset kriteerit.
Riksteri
04.10.2008 12:02:03

Hyvä linkki ja hieno biisi tuo Keksijälapsen yölaulu. Mitenkäs, Kotilaisen mukaan vuonna 1979 ei kuulemma ollut juuri ketään muusikkoa, joka olisi ammattimaisesti keskittynyt syntetisaattorimusiikkiin. Onko tilanne näin huono vielä tänäkin päivänä kun tuntuu siltä, että melkein kaikki kaupallinen konemusiikki tehdään jotenkin puolivillaisesti?
mack the knife
04.10.2008 12:04:48
Onko tilanne näin huono vielä tänäkin päivänä kun tuntuu siltä, että melkein kaikki kaupallinen konemusiikki tehdään jotenkin puolivillaisesti?

Mitä tarkoitat tuolla kaupallisella konemusiikilla?
Tankero
04.10.2008 12:09:25
Nyt pyhkii tältä pojalta ohi ja lujasti, siis täh??

Ehkä olen tyhmä, tai siis olenhan minä.
Ja narsistikin vielä, tänään taas olin ja huomenna heti uudestaan. Tuleeko musta nyt sitten julkkis, ei muutaku takki auki ja kaulukset pystyyn; "etsä v"#¤u tiedä..jne.."? HOHO :-D

Lue kirjoituksia niin ymmärrät.
Humppajyrä
Tankero
04.10.2008 12:10:58
Kun on kerran nähny sen kunnolla sukeltavan, niin arvostus laski rankasti.

HOHO, niin just. Paskahan se on.
Humppajyrä
Riksteri
04.10.2008 12:21:39
Mitä tarkoitat tuolla kaupallisella konemusiikilla?

No sellaista musiikkia, joka on tehty myyntiä varten, mahdollisimman kustannustehokkaasti. Syntikalle ei siis tavallaan ole sävelletty eikä sitä käsitellä samalla tavalla soittimena kuin muita 'oikeita' soittimia.
EP
04.10.2008 13:07:22
Itänaapurin pojat menossa keikalle, minnekähän?

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=48399
Coelhinho21
04.10.2008 13:12:05

Lue kirjoituksia niin ymmärrät.

Esiintyvän taitelijan julkisuudessa mielestäni mitään vikaa. Julkisuushakuisuus, jotta voisi keekoilla esiintyvänä taiteilijana sitten eri juttu.
Olenko kartalla..?
"Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)