Aihe: Pääseekö soittaja taivaaseen?
1 2 3 4 511 12 13 14 1519 20 21 22 23
paice60
01.10.2008 14:11:15
Mitenkähän se kitarointi liittynee kappaleen bassarin polkemiseen?

Näköjään kovastikin. Mulle on ihan sama mitä siellä soitetaan kun saan vaan liksan.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen 7?
Coelhinho21
01.10.2008 14:18:23

Itseasiassa se kitarointi ei tunnu liittyvän yhtään mihinkään siinä biisissä, elelee omaa elämäänsä pitkin matkaa.

Kynnys ylittyi; kuulostelenpa sen bassarin polkemisen, kun ei tässä nyt muutakaan tekoa keksi.. :-)
"Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla."
EP
01.10.2008 14:52:34
Mun mielestä se biisi on sen takii eläny näin pitkään, että sen on laulanut sellainen siihenaikaan protestoiva teini-idoli, sitten toi kitara soolo joka kuuleman mukaan aika sattumankaupalla siihen saatiin ja jota kaikki aloittelevat kitaristit yrittää kopioida :)
Sovitus on muutenkin erikoinen tavallaan foksi sovitettu nopeaksi beatiksi.
Lisäksi ei kannata unohtaa Arja Tiaisen mahtavaa sanoitusta!
Kaiken kaikkiaan todella onnistunut biisi, niin kaupallisesti kuin muutenkin.
KoskPaavo
01.10.2008 15:32:28

Kaikki loppupelissä liittyy toisiinsa universiaalisessa mustassa aukossa.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Johannes kurkunkastaja
01.10.2008 18:28:04
Mun mielestä se biisi on sen takii eläny näin pitkään, että sen on laulanut sellainen siihenaikaan protestoiva teini-idoli, sitten toi kitara soolo joka kuuleman mukaan aika sattumankaupalla siihen saatiin ja jota kaikki aloittelevat kitaristit yrittää kopioida :)
Sovitus on muutenkin erikoinen tavallaan foksi sovitettu nopeaksi beatiksi.
Lisäksi ei kannata unohtaa Arja Tiaisen mahtavaa sanoitusta!
Kaiken kaikkiaan todella onnistunut biisi, niin kaupallisesti kuin muutenkin.

On se! Kyllä kansa tietää.
Jupi57
01.10.2008 21:33:49
Pääsee...
En tiedä mitään syytä miksei pääsisi.
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Yön siivet
03.10.2008 10:56:44
Pääsee...
En tiedä mitään syytä miksei pääsisi.

Ai et vai? - Tai kyllähän sinne pääsevät kaikki, ressukatkin. Siellä vihdoinkin joutuvat miettimään uudestaan mm. sitä(kin), mitä tällä palstalla taannoin tulivat itsestään kertoneeksi:

Inhimillisyys / ihmisyys / ystävällisyys / lähimmäisenrakkaus / kohteliaisuus / positiivisuus yms. elämänasenteet puuttuvat näiltä tyystin ja kokonaan ... :-)
mack the knife
03.10.2008 11:20:03
Ai et vai? - Tai kyllähän sinne pääsevät kaikki, ressukatkin. Siellä vihdoinkin joutuvat miettimään uudestaan mm. sitä(kin), mitä tällä palstalla taannoin tulivat itsestään kertoneeksi:

Inhimillisyys / ihmisyys / ystävällisyys / lähimmäisenrakkaus / kohteliaisuus / positiivisuus yms. elämänasenteet puuttuvat näiltä tyystin ja kokonaan ... :-)

Tämä on vaarallinen aihe. Mä en sano muuta kuin että mihin vitun taivaaseen. Ja tämän jälkeen en tähän osallistu.
COVS n:o 1.
Johannes kurkunkastaja
03.10.2008 12:20:21
Tämä on vaarallinen aihe. Mä en sano muuta kuin että mihin vitun taivaaseen. Ja tämän jälkeen en tähän osallistu.
Samat sanat.
Aamen!
isojussi
03.10.2008 13:27:21 (muokattu 03.10.2008 13:50:51)

Joo joo.

Mieti itse minkälaisen kuvan itsestäsi ensin annoit ja minkälaiset vastaukset ansaitsit.

Puhut ihmisistä joista et oikeasti tiedä yhtään mitään.

Luepa ajatuksella tää ketju ja omatkin kommenttisi uudelleen. Mä tein niin.

Toisaalta - totuudenpuhujista ei oo ennenään tykätty ja nimierkkin takaa on helppo huudella: "Miksei kukaan tee mun uran eteen mitään?"

Mä käytän paljon peiliän omien onnistumisieni kriitikkona. Suosittelen muillekin.

EDIT: Luin vielä kerran.

Ensin aloitat asian aivan offtopiccina syyttäen muusikoita asennevammasta, kun eivät päästä sua laulamaan. Sitten syytät meitä asennevammasta ja sovinismista, kun koetetaan (ensin hyvällä, sitten - mikä ei ole ihme - ei niin hyvällä) minkä takia ei nyt niin helposti pääse laulamaan eikä sisäpiiriin ja mitä pitäisi tehdä, että päsisi laulamaan.

Olisit aloittanut asiasta fiksusti oman ketjun, etkä lähtenyt liikkeelle tyyliin "Ootte asennevammasia, kun ette leiki mun kaa."

Kyllä pitää olla järjettömän hyvä laulamaan, että tolla prinsessa-asenteella pääsee mihinkään bändiin.

No - jos sä oot kerran oikeesti pärjänny siin kisassa mikä täällä on mainittu, niin eiks Auraviihteen pitäis myydä sulle keikkaa, kun ketun nenää, jos kerran yleisökin niin tykkää?

Joo - sorry vaan suorapuheisuuteni, mutta karun tuomion annoit itse.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
EP
03.10.2008 13:54:06
Lainatakseni erästä anonyymiä ajattelijaa:

M-Netin paras ketju!

Ehdottomasti, KYLLÄ! Hehe..
Yön siivet
03.10.2008 22:51:28
H a y EDIT ! Missä kisassa ma olen pärjännyt? Kertoisitko mullekin ... :-)
manjaana
03.10.2008 23:01:34
Vosikohan sitä jo hiljallensa lopettaa turhan vääntämisen täällä ja keskittyä vaan siihen asiaan, hiukan alkaa väsyttää jatkuvat natinat, jotka ei ees johda mihinkään... ???

Peace...
-Sama pää-
Yön siivet
03.10.2008 23:12:30
Onko E M P A T I A - sana teille kenellekään tuttu?

Kuvan olette luoneet TE ! Teistä kukaan ei tiedä miusta yhtään mitään mutta silti katsotte oikeudeksenne haukkua ja latistaa ja arvostella ja ties vaikka mitä ...

Olen vain kysellyt ja ihmetellyt asioita mutta se näyttääkin olevan muusikon laissa kiellettyä. Tarkoitukseni ei ole ollut sellainen, mikä teidän on. Tyhmänrohkeahan tietenkin olen; kylmiltään keskelle ulvovaa susilaumaa.

Mutta pääasia, että rohkea. Ei täää ole edes eka kerta kun hyppään 'vieraalle planeetalle' ... :-)
Yön siivet
03.10.2008 23:38:39

Vielä yksi: Taivasasiat joko ovat ihmisen alitajunnassa tai sitten ne eivät ole. Aika usein mietityttää, että jos ne eivät ole, jos ei ole tajua, niin tarkoittaako se, että sellainen ihminen - siis sielu taijokusellainen - ei nouse ylös sitten kun maallinen jäännös pannaan multaan.

Vai mitäköhän se tarkoittaa ... Mut nyt hei kaikille, viimeistään taivaassa tavataan! :-)
Tankero
03.10.2008 23:38:46
Onko E M P A T I A - sana teille kenellekään tuttu?

Kuvan olette luoneet TE ! Teistä kukaan ei tiedä miusta yhtään mitään mutta silti katsotte oikeudeksenne haukkua ja latistaa ja arvostella ja ties vaikka mitä ...

Olen vain kysellyt ja ihmetellyt asioita mutta se näyttääkin olevan muusikon laissa kiellettyä. Tarkoitukseni ei ole ollut sellainen, mikä teidän on. Tyhmänrohkeahan tietenkin olen; kylmiltään keskelle ulvovaa susilaumaa.

Mutta pääasia, että rohkea. Ei täää ole edes eka kerta kun hyppään 'vieraalle planeetalle' ... :-)

Piti oikein huvikseen lukea koko ketju läpi, jotta näin kirjoittelus.
Joko oot Jenkkamies tai sitten sulla viiraa pöntössä oikein kympillä.
Humppajyrä
Yön siivet
03.10.2008 23:44:41
Piti oikein huvikseen lukea koko ketju läpi, jotta näin kirjoittelus.
Joko oot Jenkkamies tai sitten sulla viiraa pöntössä oikein kympillä.

Jooo, mulla on pakko viirata kun ma olen näillä sivuilla ... :-)
baron
03.10.2008 23:50:12

Jooo, mulla on pakko viirata kun ma olen näillä sivuilla ... :-)

Ihan oikeesti, mitä sä haluat?
Vittuilemalla niille, joilla on bändi, pääsisit niitten bändiin laulamaan?
Että se on jonkun TM-palstalaisen vika että et ole päässyt?
Sä oot saanut hyviä neuvoja, mitä sun pitäisi tehdä päästäksesi.

Haluatko oikeesti? Tykkääkö sun laulusta kukaan muu kuin sä itse?
Tankero
03.10.2008 23:54:02
Ihan oikeesti, mitä sä haluat?
Vittuilemalla niille, joilla on bändi, pääsisit niitten bändiin laulamaan?
Että se on jonkun TM-palstalaisen vika että et ole päässyt?
Sä oot saanut hyviä neuvoja, mitä sun pitäisi tehdä päästäksesi.

Haluatko oikeesti? Tykkääkö sun laulusta kukaan muu kuin sä itse?

Jne...

Hyvä Barska,asiaa.
Humppajyrä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)