pelsu 02.10.2008 23:10:48 | |
---|
Varmasti hieno show tulossa :). Mukavia hetkiä kaikille. miau |
John Titor 02.10.2008 23:17:59 (muokattu 02.10.2008 23:19:19) | |
---|
Mitä veikkaatte minkälainen keikka luvassa? Hyvin valaistu näyttämö ja hyvin yleisöläheistä soittoa vai valoshowmainen "kitarajumalashow?" Who cares??? Kaljaa saa ostettua vaikka ois paska keikka! P.S. Oon pettynyt jos se ei vedä sitä kania kitarasta. Sitä samaa siis. Se mahtaa haista tänä päivänä jo aika hyvälle. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Swan 02.10.2008 23:26:59 | |
---|
P.S. Oon pettynyt jos se ei vedä sitä kania kitarasta. Sitä samaa siis. Se mahtaa haista tänä päivänä jo aika hyvälle. Inttikaverilla oli 17-vuotias kani. Goodness gracious, what a start! You nearly stopped my little heart. >-)))> #26 S.M.A.K. |
Ambitus 02.10.2008 23:52:31 | |
---|
Mä haluisin nähä sen moottorisahatempun livenä! Ois aika rautaa! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
John Titor 03.10.2008 00:49:24 (muokattu 03.10.2008 00:51:12) | |
---|
Mä haluisin nähä sen moottorisahatempun livenä! Ois aika rautaa! Mä haluisin nähä ku Paul sahais kätensä irti sillä moottorisahalla, tunkis plektraporan toiseen tynkään ja vetäis vakiopatterniaan tempoon 1000! Se ois rautaa! Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
kid ego 03.10.2008 08:12:39 | |
---|
Inttikaverilla oli 17-vuotias kani. Onkohan se sama joka on meidän duunin pihassa takapää syötynä? |
sandelius 03.10.2008 08:44:05 | |
---|
No tänään pääsee näkemään oman kitarasankarin livenä! Hyvä, että yöllä sai nukuttua :D Saakohan tuolla mitenkään nimmaria vaikka levyyn? |
Moneltakohan se soitto mahtaa alkaa? Onko lämppäriä? |
Booligan 03.10.2008 11:31:34 | |
---|
No tänään pääsee näkemään oman kitarasankarin livenä! Hyvä, että yöllä sai nukuttua :D Saakohan tuolla mitenkään nimmaria vaikka levyyn? yleensä se tulee moikkaamaan faneja ~20 min keikan jälkeen jonneki narikan lähettyville ja jakelee nimmareita. oikeestaan koko bändillä on tapana tehä näin. ei enää kauaa! tuskin housuissa pysyy. Paul Gilbert Tavastialla 3.10! onhan sinulla jo lippu? |
Parni 03.10.2008 12:26:59 | |
---|
Oisko jyväskyläsä lähössä ketään ajotaitoista lähössä, joka ajais samal ku kaks suurta Paul gilbert fania juo kaljaa toisilla penkeillä? :D Auto ois ja mahdollisesti voitais maksaa sisällekkin kuski jos ois lähös... metal on metal |
Ambitus 03.10.2008 12:34:15 | |
---|
Moneltakohan se soitto mahtaa alkaa? Onko lämppäriä? Mä veikkaan et joskus 23 aikoihin...tuskin ennen sitä. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Soma city ward 03.10.2008 13:29:02 | |
---|
Oisko jyväskyläsä lähössä ketään ajotaitoista lähössä, joka ajais samal ku kaks suurta Paul gilbert fania juo kaljaa toisilla penkeillä? :D Auto ois ja mahdollisesti voitais maksaa sisällekkin kuski jos ois lähös... Hoh. Huokutteleva tarjous vaikka mulla jo lippu onkin, mutta päätynen junaan. Ei viitti eilisen appron jälkihöyryissä rattiin lähtee. Bussilla pääse yölläkin takas jkl:ään niin saanee kelvata. Gun down a school or blow up a car.
The media circus will make you a star
-Steven Wilson |
hanskma 03.10.2008 13:32:45 | |
---|
Mainostetaan nyt sen verran, että jos joku keikalle vielä haluaa, niin täältä löytyy yksi ylimääräinen lippu hintaan 15€. Ilmoitus yhteystietoineen torilla. |
Kasperi Tervonen 03.10.2008 18:53:40 | |
---|
Moneltakohan se soitto mahtaa alkaa? Onko lämppäriä? Ainakin Indica alotti tuos noin viikko sit muistaakseni vähän ennen puol kahtatoista (niillä ei siis ollu lämppäriä), oli muuten kova keikka! :D Esiintyjien ulkonäöllä tosin saattoi olla hieman osuutta asiaan, mutta hienostihan se soittokin skulas. :) "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Ambitus 03.10.2008 20:52:34 | |
---|
Ei sviddu...ei kellään ois myydä yhtä ylimääräistä lippua?!?!? Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Robert R 03.10.2008 21:11:23 | |
---|
AI VITTU! MEIKÄ ON VIELÄ HIMASSA YHEN FRENDIN KANSSA JA KUUNNELLAAN JUST PAUL GILBERTIÄ! KOHTA ON MATKAMME KÄYPÄ TAVASTIALLE JOTEN NÄHDÄÄN SIELLÄ. ARVON KUMPPANIT, TOIVOTAAN, ETTÄ PAUL VETÄÄ HIENON KEIKAN TAVASTIALLA. HUUMORIMIEHIÄ AINAKIN, JOS EI MUUTA. |
Fleda 04.10.2008 01:41:06 | |
---|
Mahtava keikka oli, äärettömästi taitoa ja fiilistä. Paskaa. |
Booligan 04.10.2008 02:06:26 | |
---|
ihan älytön. varmaan tajuun kunnolla vasta huomenna. tää oli JUST se mitä olin odottanu monta vuotta, ei yhtään vähempää. (no Bultaco Saturnon kun ois settiin vielä saanut niin ois ollu ihan täydellinen) Paul Gilbert Tavastialla 3.10! onhan sinulla jo lippu? |
juikkipuikki 04.10.2008 02:21:01 | |
---|
Jumalaut oli ankara meininki! Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
kid ego 04.10.2008 02:43:11 | |
---|
ihan älytön. varmaan tajuun kunnolla vasta huomenna. tää oli JUST se mitä olin odottanu monta vuotta, ei yhtään vähempää. (no Bultaco Saturnon kun ois settiin vielä saanut niin ois ollu ihan täydellinen) Samat sanat! Bultaco Saturnoa jäin kaipaamaan, mutta muuten erittäin kova settilistä. Daddy, Brother... oli helvetinmoinen yllätys. En tosiaan odottanut kuulevani sitä, mutta niin se vaan tuli! Luulen että ei-kitaristit olisivat diganneet laulupainotteisemmasta setistä, mutta mulle putosi kyllä täysin tämäkin. Aivan mahtavaa. |