Aihe: Oasis
1 2 3 4 563 64 65 66 6795 96 97 98 99
MV
01.10.2008 16:37:51
Tuo I Believe In All on ihan hyvä ralli.

On muuten loistavan hyväntuulinen biisi! Sanoisin, että melkein paras näistä uusista. Kuka on muuten kirjoittanut?
Are you madferit?
carnation
01.10.2008 16:43:47
On muuten loistavan hyväntuulinen biisi! Sanoisin, että melkein paras näistä uusista. Kuka on muuten kirjoittanut?

Bonus-cd:ltä löytyvät I Believe in All ja Boy with the Blues ovat molemmat Liamin kynästä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
elais
01.10.2008 21:54:26 (muokattu 01.10.2008 22:01:08)
Nyt tuli haettua Suomalaisesta kirjakaupasta se NME:n Oasis-spesiaali. Oli kyllä yllättävän ponneton loppupeleissä. Kyllä joku tuosta CD-Romista varmasti saa jotain irti, mutta ei oikein mulle irronnut paljon muuta kuin hieno kansi ja nätti läpyskä. Haastattelussa ei "yllättäen" mitään yllättävää ollut, uusimman Soundin Oasis-haastattelu vie kyllä tämän sata-nolla ("Jos Be Here Now tappoi brittipopin, olen vitun ylpeä. Kiitän Jumalaa ja ostan sen vielä kerran" -Liam). Itse lehti oli aika mielenkiinnoton. Mutta tulipa hankittua tuokin.

E: Ei hitto, Liam kuulostaa hyvältä I Believe in Allissa!
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
reverend
02.10.2008 08:08:30
Nyt tuli haettua Suomalaisesta kirjakaupasta se NME:n Oasis-spesiaali. Oli kyllä yllättävän ponneton loppupeleissä. Kyllä joku tuosta CD-Romista varmasti saa jotain irti, mutta ei oikein mulle irronnut paljon muuta kuin hieno kansi ja nätti läpyskä. Haastattelussa ei "yllättäen" mitään yllättävää ollut, uusimman Soundin Oasis-haastattelu vie kyllä tämän sata-nolla ("Jos Be Here Now tappoi brittipopin, olen vitun ylpeä. Kiitän Jumalaa ja ostan sen vielä kerran" -Liam). Itse lehti oli aika mielenkiinnoton. Mutta tulipa hankittua tuokin.

E: Ei hitto, Liam kuulostaa hyvältä I Believe in Allissa!

Kannattaa ostaa uusin Q-lehti, siinä on n.50 sivun Oasis-spesiaali, mm. pitkiä haastatteluja.
Stain
02.10.2008 10:41:27
Kannattaa ostaa uusin Q-lehti, siinä on n.50 sivun Oasis-spesiaali, mm. pitkiä haastatteluja.

Joo, ja hyviä kuvia joista osaa en ainakaan itse ole nähnyt.
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
mullet3000
02.10.2008 14:27:34
Jokos on tässä ketjussa mainittu, et uusinta lättyä voi kuunnella Myspacessa?

http://fi.myspace.com/oasis
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel
Stain
02.10.2008 15:23:14
Euroopan kiertuetta odotellessa..
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
Mesikehrääjä
02.10.2008 21:17:34
On tullut varmaan 4 kertaa nyt kuunneltua läpi tämä uusi levy ja täytyy sanoa, että kerrassaan mainio teos. Etenkin levyn alkupään kipaleet ovat laatutavaraa! Suosikkibiisit on Im outta time, Bag it up ja The turning. Annan levylle kokonaisuutena 8/10 ja rankkaan sen Oasis albumien listalla 3. parhaaksi levyksi kahden itsestään selvän kärkialbumin perään.
Stain
03.10.2008 09:09:16
On tullut varmaan 4 kertaa nyt kuunneltua läpi tämä uusi levy ja täytyy sanoa, että kerrassaan mainio teos. Etenkin levyn alkupään kipaleet ovat laatutavaraa! Suosikkibiisit on Im outta time, Bag it up ja The turning. Annan levylle kokonaisuutena 8/10 ja rankkaan sen Oasis albumien listalla 3. parhaaksi levyksi kahden itsestään selvän kärkialbumin perään.

Itselläni tuo rankkaaminen on aika vaikeaa, ainakin vielä tällä hetkellä. Standingilla ja HC:llä on todella rakkaita biisejä, mutta kokonaisuuksina ne on aika kehnoja albumeja. Näkisin että kokonaisuutena Dig Out Your Soul tulee Be Here Now:n jälkimaastossa. Tämä albumi saa DBTT:N tuntumaan todella tylsältä, mitä se tosin oli jo ilmestyessään.
DJKaaos
03.10.2008 15:45:00
Tällä levyllä on selkeät osumat sekä hutivedot. Bag It Up, The Turning, Shock, I`m outta time ja Falling Down ovat kovaa matskua, hirveätä paskaa edustavat taas To be..., High horse...

Hyvin sanottu tuo, että löytyy selkeät hutivedot ja skeidat. Kyllä tällä levyllä on hetkensä, mutta silti mielestäni Oasiksella on vain yksi tätä uutukaista heikompi albumi.
Minä olen minä.
SikaPete
03.10.2008 17:04:22
E: Tällä levyllä on vähän sama homma kuin DBTT:llä...kuka vittu noita rumpusovituksia kehittelee?

Mun mielestä kahessa uusimmass levyssä on nimenomaan ollu parasta noi Zakin rumpusovitusten ennakkoluuttomuus. Ei enää sitä Alanin yhtä komppia ja yhtä filliä jota tuli viljeltyä ihan tarpeeksi. Mulle kaks uusinta levyä seuraa tiukasta def mayben vanavedessä eikä vähiten Zakin ansiosta. Todella nostanu oasiksen rummutuksen uudelle tasolla. Saas nähä miten Chris Sharrock onnistuu
Tarva
03.10.2008 21:51:01
Joo, ja hyviä kuvia joista osaa en ainakaan itse ole nähnyt.

Kuvista puheen ollen... alkoi hieman hymyilyttämään 57 sekunnin kohdalla:

http://www.youtube.com/watch?v=Hj-xOkHtHRg

:D
One night with Courtney made me realise why Kurt killed himself.
miscage
03.10.2008 21:58:22
Kuvista puheen ollen... alkoi hieman hymyilyttämään 57 sekunnin kohdalla:

http://www.youtube.com/watch?v=Hj-xOkHtHRg

:D

Hei mistä tää biisi on? Ihan saatanan kova.
Dogs fucked the Pope... no fault of mine.
Tarva
04.10.2008 01:51:55
Hei mistä tää biisi on? Ihan saatanan kova.

Go let it outin b-puoli
One night with Courtney made me realise why Kurt killed himself.
Nazareth
04.10.2008 16:02:08
Hello on hieno kappale.
"Helman alta tupsu vilkkuu, go-go-rytmi soi." - Irwin Goodman
Feggy
04.10.2008 20:58:33

Uusi levy (myspacessa voi kuunnella) on kyllä yllättävän hyvä. Taidanpa harkita ihan ostamistakin.
Stain
06.10.2008 11:21:13
Hei mitäs, joko levyä saa tänään kaupoista? Ainakin briteissä julkaisupäivä on tänään. Äxän sivuilla lukee että ilmestyy 8.10.
estribillion
06.10.2008 23:26:34 (muokattu 06.10.2008 23:26:57)
Hei mitäs, joko levyä saa tänään kaupoista? Ainakin briteissä julkaisupäivä on tänään. Äxän sivuilla lukee että ilmestyy 8.10.

Eiköhän se Suomessa tule keskiviikkona kauppoihin kun taitaa olla se yleinen julkaisupäivä täällä. Omani taisi Äx jo lähettää tulemaan.
riimu
07.10.2008 01:24:48 (muokattu 07.10.2008 01:48:51)
Eiköhän se Suomessa tule keskiviikkona kauppoihin kun taitaa olla se yleinen julkaisupäivä täällä. Omani taisi Äx jo lähettää tulemaan.

Äxästä tuli tänään mailia että huomenna voi Ltd. boksin hakea postista. :)

Edit: siis tänään.
Don't ask me about Grim Fandango.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)