Ozzyneito 02.10.2008 20:47:08 | |
---|
Eikä se sitten päässyt sitten edes jatkoon. Tä. No sitä mäkin. Sen sijaan tuolla on miljoona pissistä, jotka ei osaa laulaa. Sitäpaitsi tollakin olis ollu tissit, joilla myydä levyjä. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Dunga 02.10.2008 21:35:22 | |
---|
Salkkariketjun kautta: Tää ruotsalainen on vähän takki auki / mä oon paras -asenteella mukana. Ulos vaan.. Interstellar overdrive. |
lethus1 02.10.2008 22:13:53 (muokattu 02.10.2008 22:14:28) | |
---|
Creep veto oli hyvä. Vielä epäilin itteäni että oliko se oikeesti hyvä vai ei. Pitäis kattoa uusiks. Eikä päässy jatkoon, wtf. Isis:ksen Carry soi aika pitkään. Nam. Muutenki helvetin hyviä taustamusiikkivalintoja, taas. Pitää vähän ruveta vissiin kattelemaan mitä muut täällä spottailee ja ottaa kuunteluun. "ai mistä löysit tuon bändin" "no idolsista!" Vompatti |
ChangeOfSeasons 03.10.2008 00:52:38 | |
---|
Loistavaa Clint Manselia soi taustalla. Tuo kappale oli the Fountain elokuvan soundtrakiltä. Suosittelen ehdottomasti kaikille. |
Hargon 03.10.2008 08:23:32 | |
---|
Eikä se sitten päässyt sitten edes jatkoon. Tä. Eikö? No voi. Itselle tuli ensin hirveä myötähäpeä, kun kuulin, että joku yrittää vetää Radioheadia. Olin varma, että menee ihan vituiksi. Sitten tajusinkin, että sehän vetää pirun hyvin. Ei kai sitten näyttänyt tarpeeksi popparilta. "Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan." |
Kimmo72 03.10.2008 08:59:01 | |
---|
Uittu se saatanan wannabe japanialainen on ärsyttävä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
bedlam 03.10.2008 09:00:59 | |
---|
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Dunga 03.10.2008 09:19:08 (muokattu 03.10.2008 09:19:54) | |
---|
Interstellar overdrive. |
bedlam 03.10.2008 09:32:08 | |
---|
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
JCM 03.10.2008 09:36:24 | |
---|
Creep-miehen Creep-tulkinta oli ehkä hienointa mitä oon koskaan Idolsissa nähnyt. Nojaa. Oli siinä jotain, mutta ei ollut SITÄ jotain. Hitto miten oli taas tämä jakso ohjattu, ei saatana. En katso tätä sarjaa enää tältä vuodelta eteenpäin.. sissos. Mun mielestä taso on kauttaaltaan heikompi kuin aikaisempina vuosina, siis sen vähän perusteella mitä tuosta ryhmästä on ottanut selvää. |
nappero 03.10.2008 09:38:28 | |
---|
Uittu se saatanan wannabe japanialainen on ärsyttävä. Komppaan! voi vitun kitisiä ja se sormi.. SE SORMI!!! kun se laulaa ja etusormi sojottaa. Terve ja heipähei! |
Hannu H. 03.10.2008 09:58:20 | |
---|
Mun mielestä taso on kauttaaltaan heikompi kuin aikaisempina vuosina, siis sen vähän perusteella mitä tuosta ryhmästä on ottanut selvää. Jaa.. mun mielestä siellä on jo täs teatteriviikonlopussa korviin sattunu huomattavasti vähemmän ku edellisillä kausilla. Mutta makunsa kullakin. Sunnuntaina selvinnee paremmin. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Jaa.. mun mielestä siellä on jo täs teatteriviikonlopussa korviin sattunu huomattavasti vähemmän ku edellisillä kausilla. Se johtunee siitä, että laulajia on näytetty 1/3 siitä mitä aikaisemmilla kausilla. Nyt on kaikkea oheispaskaa niin paljon, että ei pääse kokonaiskuvaan laulajista kiinni. |
Lesko 03.10.2008 11:49:19 | |
---|
Creep-miehen Creep-tulkinta oli ehkä hienointa mitä oon koskaan Idolsissa nähnyt. Kyllä, ja vittu suurin vääryys, että ei päässyt jatkoon... |
Kimmo72 03.10.2008 16:12:36 | |
---|
Komppaan! voi vitun kitisiä ja se sormi.. SE SORMI!!! kun se laulaa ja etusormi sojottaa. Joo just se saatanan SORMI!!! Unohin mainita aikaisemmassa postauksessa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
pässi 03.10.2008 18:24:27 | |
---|
Joo, sil kitisijällä on se vuoronperään sormi, ja sit nyrkki kombo. Vittumaisen näköstä molempi. |
Mediamoguli 04.10.2008 09:19:33 | |
---|
Joo, sil kitisijällä on se vuoronperään sormi, ja sit nyrkki kombo. Vittumaisen näköstä molempi. Niin no mut silleen ne hentai-tytöt tekee, nyrkillä tai sormella. Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus |
Colin 04.10.2008 15:04:57 | |
---|
Niin no mut silleen ne hentai-tytöt tekee, nyrkillä tai sormella. Helevata että laetto pahan :). Lussaa! |
Tikru. 04.10.2008 15:21:10 | |
---|
Joo just se saatanan SORMI!!! Unohin mainita aikaisemmassa postauksessa. Tämä. Mutta siinä Creep-hepussa oli varmaan se, että sen laulu kuulosti ihan täsmälleen kopiolta alkuperäisestä. En tiä, paikoin sen ääni oli kyllä ihan komee. "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
Tikru. 04.10.2008 15:23:28 | |
---|
Ainiin, ja se Wellu. En tiiä mikä siinä hepussa mua ärsyttää, mutta jotenkin en vaan tykkää. Suosikkini on se punatukkainen mimmi, joka pääsi kitaran kanssa mukaan muistaakseni Kuopiosta. Laulaa sillee ihanan rikkinäisesti. "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |