Salkin 02.10.2008 15:50:53 | |
---|
Juu, elikkäs oon ihmetellyt mites nämä tämmöset parantaa äänen laatua? minkä väliin kyketään (basson ja vahvistimen, vai vahvistimen ja kaapin väliiin? voisko joku suositella jotain? Ittelläni on tällä hetkellä Laneyn DP 300 nuppi ja marsun 4x10 kaappi 8Ohmisena. Nii jotta kertokaas kokemuksia etuasteista.. |
Juu, elikkäs oon ihmetellyt mites nämä tämmöset parantaa äänen laatua? Ei mitenkään. |
ReBeat 02.10.2008 22:10:08 | |
---|
|
NitroJeesus 02.10.2008 22:52:48 | |
---|
Vahvistimen ja kaapin väliin ei kytketä ikinä mitään Onhan noita tuohon väliin kytkettäviä DI-boxejakin? The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |
ReBeat 02.10.2008 23:07:18 | |
---|
Onhan noita tuohon väliin kytkettäviä DI-boxejakin? Joo, niinhän se taitaa olla. Ajattelin että nuo olisivat samalla aina jonkinlaisia keinokuormia, mutta löytyy vissiin pelkkiä "läpimenoboksejakin" (vailla mitään kuormaa), joilla muokataan ohimennen linjatasoinen signaali omaan ulostuloonsa. |
Cornflake 02.10.2008 23:10:56 | |
---|
Salkin: Ittelläni on tällä hetkellä Laneyn DP 300 nuppi ja marsun 4x10 kaappi 8Ohmisena. Nii jotta kertokaas kokemuksia etuasteista.. Käsitteet taitaa olla vähän hukassa. Tossahan sulla on etuaste. Toi nuppi käsittää etuasteen ja pääteasteen. Jos sä haluat tohon sotkea lisää etusia messiin, niin ne kannattaa pistää ohittaan ton nupin oma etunen -> suoraan päättärille. Noin niinkuin pääsääntöisesti:-) I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
NitroJeesus 02.10.2008 23:55:17 | |
---|
Joo, niinhän se taitaa olla. Ajattelin että nuo olisivat samalla aina jonkinlaisia keinokuormia, mutta löytyy vissiin pelkkiä "läpimenoboksejakin" (vailla mitään kuormaa), joilla muokataan ohimennen linjatasoinen signaali omaan ulostuloonsa. Totta toinen jalka. Eli kyllähän niissä DI-boxeissakin jonkinlainen kuorma aina sisällä on. Samalla tietysti signaalin saa puhtaana läpikin. Ajattelin tuon keinokuorma käsitteen tylsästi pelkäksi perinteiseksi keinokuormaksi. :) The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |
Salkin 03.10.2008 08:36:12 | |
---|
Kiitoksia vastaneille, ja kiitos että kerrot enemmän mun nupista.. mulla on tosiaan piuhat ilmeisen ristissä päässä.. |
monoculture 03.10.2008 08:55:18 | |
---|
Etusena Ladan kaasari... |