Hippoman 27.09.2008 07:45:57 | |
---|
Sitten valokeikalla on tullut noita vähän vähemmän tuttuja biisejä, joissa olen sitten kolmannen säkeistön päätteeksi, kertsin toivossa ladannut oikein täyslaidallisen molea (blindereitä) ja sitten sieltä tuleekin joku ylihempeä leijailu C-osa. Ei sitä kovin moni varmaan sinänsä tajua, mutta hölmö olo tuli kun tuli ammuttua oikein kunnon iskuvalot ja musapuolella lähtikin sitten kertsin sijaan joku padisoundi ja oikein tunteentäyteinen hempeä soololaulu... Hahaa, tää on aika hyvä ja erittäin todennäköinen skenaario. Brings back memories... Elämä auki...ja ranteet. |
arppah8 27.09.2008 12:34:04 | |
---|
Hahaa, tää on aika hyvä ja erittäin todennäköinen skenaario. Brings back memories... Näitä on tosiaan kanssa käynyt. Vielä hulvattomampaa on lätkäistä vastaavassa kohdassa strobo vätkyttämään täysillä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Lennu 27.09.2008 20:13:44 | |
---|
Näitä on tosiaan kanssa käynyt. Vielä hulvattomampaa on lätkäistä vastaavassa kohdassa strobo vätkyttämään täysillä. Juu, ja savut. Isojussi on se puu, se iso puu. |
timus 29.09.2008 15:14:42 | |
---|
Juu, ja savut. ja koko homma kandee tietenkin kruunata mahollisimman mahtipontisilla pyropommiräiskepaukesuihke-osaston tuotteilla... "no sound, no sound problems"
-Henry Rollins |
hevipossu 01.10.2008 10:54:21 | |
---|
Kävi kerran niin että kesken soiton aikana joku tuli yleisöstä riehumaa lavalle, ei siinä vielä mitään, mutta kun kaveri rupesi pomppimaan rumpukorokkeeni päällä niin korokkeesta romahti puolet maihin. Basari liukui poispäin, puolet telineistä ja symbaaleista kaatuilivat ja minä horjun ja yritän pidellä niitä kamoja jotenkin pystyssä ja soitan.. onneksi biisi oli ihan lopuillaan niin ei mitään vakavampaa sekasortoa käynyt..mahtoi olla punk-näky, heh. |
hevipossu 01.10.2008 11:04:38 | |
---|
On sitä myös tullut heitettyä kapulaa jonkun päähän lavalta : D |
Stalkah 01.10.2008 12:50:44 | |
---|
On sitä myös tullut heitettyä kapulaa jonkun päähän lavalta : D Kenties sitä rumpukorokkeella pomppijaa? |
hevipossu 02.10.2008 01:11:06 | |
---|
Ikävä kyllä siihen kaveriin ei tullut osuttua |
Atron 02.10.2008 13:23:52 | |
---|
Noi kapulat voi joskus olla aika vaarallisia kapistuksia, rumpali viskasi joskus treeneissä katkenneen kapulan olan yli kesken soiton ja kapula upposi puoliksi kipsiseinän sisään.. Onneksi ketään harvemmin on rumpusetin takana pörräämässä, tollanen ohjus kun tulee silmään niin voi siirtyä soittamaan bluussia. |
Noi kapulat voi joskus olla aika vaarallisia kapistuksia, rumpali viskasi joskus treeneissä katkenneen kapulan olan yli kesken soiton ja kapula upposi puoliksi kipsiseinän sisään.. Onneksi ketään harvemmin on rumpusetin takana pörräämässä, tollanen ohjus kun tulee silmään niin voi siirtyä soittamaan bluussia. Tai progea: http://blogs.houstonpress.com/rocks/Rich%20Williams.jpg Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
mindsnare 03.10.2008 08:03:57 | |
---|
|
Booligan 07.10.2008 10:52:20 | |
---|
eipä mitään supernoloa ole päässyt tapahtumaan, mutta jotain pientä kuitenkin. Kerran miksaaja ilmeisesti nukahti tai muuten vaan ei homma maittanut, mutta monitorit olivat koko keikan ajan pois päältä, joka johti pariin hassutteluun: vedettiin tyytyväisesti biisiä noin minuutti, ennenkuin pianisti huutaa että "laulajat vetää eri biisiä, tää onki nyt X". ilmeisesti yleisössäkin oli jotain vikaa kun hassuja katseita en juurikaan nähnyt. Toisessa biisissä taas laulajilta loppui ns. sanat kesken (eli meidänkin olisi pitänyt lopettaa), mutta koska emme tätä kuulleet soitimme tyytyväisesti vielä yhden säkeistön ja kertsin. oma pieni Spinal Tap momenttini tuli n kuukausi sitten kun en saanut wahia pois päältä millään, jouduin sitten kesken kappaleen kyykistymään ja painamaan sen sormella bypass asentoon. muutama "mitä toi sählää" tyyppinen katseensäde osui. Paul Gilbert Tavastialla 3.10! onhan sinulla jo lippu? |
kingdom 07.10.2008 15:10:28 | |
---|
Joskus vuonna wtc oli yläasteen vappujuhla lähestymässä ja päätettiin kamujen kanssa vetästä jotain mitä ei ikinä ole yläasteen juhlissa soitettu. Niinpä siis aloimme treenaamaan Iron Maidenin Fear Of The Darkia. Itse päädyin soittamaan bassoa koska kolme muuta tyyppiä kerkes huutaa "kitara!" sillä aikaa kun raavin pallejani. No, anyway, sit kenraaliharjoituksissa ajattelin että vois olla aika siisti jos kiipeisin bassovahvistimen päälle ja hyppäisin alas just sillon kun lähtee se mahtiriffi tokan kertsin jälkeen. Sanomattakin selvää että tää hyppy oli niin mahtipontinen että se sai Sormuksen Herran näyttämään A-studiolta. Treeneissä se onnistu loistavasti. Sit kun juhla alkoi, olin iloinen sillä kohta pääsisin tekemään vaikutuksen koko kouluun ja erityisesti siihen punapäiseen tyttöön johon olin totaalisen ihastunut. Biisi alkoi, moshaan Kerry Kingmäisesti ja pian tuleekin toka kertsi, mietin että mitä vittua mun pitikään tehdä. Sit viimehetkellä se muistuu mieleen, nousen (liian) nopeasti vahvistimen päälle, se horjahtaa juuri kun hyppään ja lennän hienossa kaaressa mahalleni lavalle. Tajusin että nyt tuli mokattua. Katson muihin soittajiin, tempo heittelee kun rumpali nauraa eikä meinaa pysyä pallillaan, musan yli kuuluu naurua yleisöstä. Pakkohan siinä oli itsekin nauraa, ja biisin loputtua yleisö antoi raikuvat aploodit. Tosin se punatukkanen tyttö ei koskaan tullu imemään mun munaa, vaikka näin olin toivonut. |
NHR 07.10.2008 16:35:29 | |
---|
Oikeen viihdyttävä tarina ^^ :D + "It's really something other than else!" |
Stalkah 07.10.2008 21:01:12 | |
---|
Tosin se punatukkanen tyttö ei koskaan tullu imemään mun munaa, vaikka näin olin toivonut. Olet missannut bändisoittamisen päätavoitteen. |
black-dog 07.10.2008 21:28:21 | |
---|
Olet missannut bändisoittamisen päätavoitteen. komppaan Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus! Watch my back sano kyttyräselkä |
Fuzzy Boner 07.10.2008 23:13:58 (muokattu 07.10.2008 23:17:48) | |
---|
Mä vedin Jumpin sooloa tos kesällä Tukholmassa yksissä bileissä ja oli meininkiä niin että menin polvilleni ja KRAAATS; puvun housut repes käytännössä kokonaan ja mun valkoset bokserit loisti hienosti jengille. Ruåttalaiset oli fiilareissa. Ainaki jäbät. jep. Bändiläiset kans nauro kyyneleet silmissä koska se kyllä näky. Noh. Nää on hauskoja muistoja, on sitä joskus pahempiaki sattunu mut ei niistä ny |
Hippoman 08.10.2008 22:55:15 | |
---|
Mä vedin Jumpin sooloa tos kesällä Tukholmassa yksissä bileissä ja oli meininkiä niin että menin polvilleni ja KRAAATS; puvun housut repes käytännössä kokonaan ja mun valkoset bokserit loisti hienosti jengille. Ruåttalaiset oli fiilareissa. Ainaki jäbät. jep. Bändiläiset kans nauro kyyneleet silmissä koska se kyllä näky. Noh. Nää on hauskoja muistoja, on sitä joskus pahempiaki sattunu mut ei niistä ny Hahahaha! Tää on oikeastaan aika hauska. Elämä auki...ja ranteet. |
RekoS 10.10.2008 09:25:59 (muokattu 10.10.2008 09:26:23) | |
---|
Soitin epävireisellä squierin stratolla kasvot Kohti Itää -biisin keikalla, ja kokemattomuuttani yritin virittää sitä kesken soiton :D Onneksi keikka kuvattiin, on nimittäin tullut repeiltyä sille jälkeenpäin aika hiton monta kertaa. Biisin loputtua legendaariset sanat laulumikkiin "kuka saatana tätä on virittänyt". Joo-o. |
Niklodeus 10.10.2008 16:58:39 | |
---|
Soitin epävireisellä squierin stratolla kasvot Kohti Itää -biisin keikalla, ja kokemattomuuttani yritin virittää sitä kesken soiton :D Onneksi keikka kuvattiin, on nimittäin tullut repeiltyä sille jälkeenpäin aika hiton monta kertaa. Biisin loputtua legendaariset sanat laulumikkiin "kuka saatana tätä on virittänyt". Joo-o. Höhöö : ) Pystyykö tuota videomateriaalia laittaa tännekkin ? Wanna-be tr0lli. |