reppana 01.10.2008 23:09:55 | |
---|
Mulla on tollanen planet wawesin kostutin joka laitetaan kielten väliin kaikukoppaan. Sellasta kysyisin että pidän kitaraa telineessä, niin hyödyttääkö se kostutin silloin mitään? Mulla ei ole kovaa laukkua joten muualla ei oikein voi pitää. Harjottelemalla oppii=) |
panadol 01.10.2008 23:17:17 | |
---|
|
Harjottelemalla oppii=) |
flattopguitar 02.10.2008 11:26:50 | |
---|
Mulla on tollanen planet wawesin kostutin joka laitetaan kielten väliin kaikukoppaan. Sellasta kysyisin että pidän kitaraa telineessä, niin hyödyttääkö se kostutin silloin mitään? Kosteus ei pysy kitaran sisällä, koska tuo ei sulje kaikuaukkoa. Joten se ei hyödytä paljoa, huonompi vaihtoehto olisi olla käyttämättä mitään, mutta suurta apu ei tuosta tule, jos kitaraa ei kuivalla säilytä laukussa. |
reppana 02.10.2008 11:30:16 | |
---|
Saako jostain sitten jotakin parempaa vaihtoehtoa? Tai jos tekis itse jonkun suojan siihen. Harjottelemalla oppii=) |
flattopguitar 02.10.2008 11:57:10 | |
---|
Saako jostain sitten jotakin parempaa vaihtoehtoa? Tai jos tekis itse jonkun suojan siihen. Laukku olisi minusta paras vaihtoehto, jossa kitaraa säilyttää kuivalla tuon kosteuttajan kanssa. Voit tietenkin itse tehdä kovasta pahvista tai muovista kaikuaukon peittävän suojan, jonka keskellä on vaikka kolo, johon tuo evä mahtuu. Se pitäisi saada jotenkin lukittua kanteen tai kaikuaukon reunoihin kiinni, jotta kosteus ei pääse ihan heti haihtumaan, joten siitä pitäisi tehdä tiivis. En keksi nopeasti mikä olisi helppo ja toimiva ratkaisu..? |
Lag 03.10.2008 18:53:10 | |
---|
Meikäläinen hoitaa tuon kosteushomman pistämällä kostutettua vessapaperia vessapaperirullan sisään ja rullan sitten laukkuun kitaran lavan alle jäävään koloon. Luulis ton toimivan, tietty jos ei oo kovaa laukkua niin pitää funtsia jotenki eri tavalla. |