Aihe: Big Brother 2008
1 2 3 4 544 45 46 47 4870 71 72 73 74
Hannu H.
01.10.2008 20:56:22

Timo Kinnunen presents
http://timokinnunen.net/TK%20-%20No%20niin%20Mariluu320.mp3

Melko komeat nuo sivut.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Dunga
01.10.2008 22:49:49
Hoho, joku teki Nikolle käsisuihkukällin...
Interstellar overdrive.
Meadow
01.10.2008 22:58:56
Ylläri että jätettiin näyttämättä se pätkä, jossa Tero pisti hanttiin Andreaksen paskanjauhannalle.

Cheryll: "Mä en ainakaan myy elimiäni ennen ku kuolen"
bedlam
01.10.2008 23:19:42

En mää tuota Kinnus-jutun "vitsiä" tajunnut ennenkuin luin kommentit.

Antti ulos, ällöttää jotenkin suunnattomasti.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
Alpha
02.10.2008 01:04:08
Hohoo...

Antti kiehnää Chipan kimpussa eikä C:tä vois vähempää kiinnostaa. Antti vois kyllä lähtä tuolta jo tänä yönä.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Jormaz
02.10.2008 02:07:21
En nyt käsitä mikä tuossa on niin älyttömän hauskaa, tahaton väärinymmärrys. Meni itselläkin helkkarin kauan ennen kuin tajusin missä se 'vitsi' oli jemmassa koska Vappu kysyy 'Timo kuka' ikäänkuin kysyen sukunimeä. Itsekin olisin varmaan heittänyt tuossa tilanteessa sukunimen sen kummempia miettimättä!

Noniin, alan mäkin tajuta. Mutta ei se tässä vaiheessa enää hauskaa ole. En tiiä olisko ollut alun perinkään jos olisin heti tajunnut. Se on tavallaan aika hauskaa että Vappu on niin vitun huono juontaja.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
MV
02.10.2008 06:02:52 (muokattu 02.10.2008 06:03:46)
Mä en tajunnut tuota kinnusjuttua vieläkään, selittäkää tyhmälle.

EDIT: Vai tarkoittiko vappu asukasta sanottuaan "kuka"?
Are you madferit?
dipshit
02.10.2008 09:21:31
Mä en tajunnut tuota kinnusjuttua vieläkään, selittäkää tyhmälle.

EDIT: Vai tarkoittiko vappu asukasta sanottuaan "kuka"?

Joo se tarkotti että "Timo, kuka (pitäisi häätää ulos)?"
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
Rattata
02.10.2008 09:40:49 (muokattu 02.10.2008 09:42:57)

Jep, eli ei mitään hauskaa. Itse olisin vastannut samalla tavalla sukunimellä. Hauskinta tuossa oli tapa jolla Kinnunen vastasi tohon. Sillee "kyl sä tiedät" -tyyliin heilutti päätään. Nojooo....

Antti pihalle. Turha ja rasittavan näköinen jätkä. Petyin kuin eilisessä jaksossa ei näytetty saunakohtausta. Kai ne haluaa Andreasin voittavan.
Meadow
02.10.2008 09:51:27

En kyllä ymmärrä miksi tuo on muka niin hauskaa. Tuo oli aivan meikäläisen tasoista läppää, siksi ei varmaan huvittanut millään tavalla.
Mediamoguli
02.10.2008 10:21:58

Aaaa! No sitte, hahahaa! Niin siis että ei helvetti, onpa hauskaa. Toivottavasti miehestä tulee oikein netti-ilmiö kun teki vähintään kola-ollin tasoisen suorituksen...

Toivottavasti toi Tero saa pikkuhiljaa enemmän itestään irti, vois meinaan mun puolesta voittaa koko homman. Tälleen satunnaisesti seurattuna vaikuttaa ihan fiksulta - ainakin tuossa seurassa. Saakohan Harri jonku säälipalkinnon, esim. 45 000 e ja tontin Vihdistä kun se noin kurjasti joutu kesken lähteen..?
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
masterhat
02.10.2008 14:04:46
Jep, eli ei mitään hauskaa. Itse olisin vastannut samalla tavalla sukunimellä. Hauskinta tuossa oli tapa jolla Kinnunen vastasi tohon. Sillee "kyl sä tiedät" -tyyliin heilutti päätään. Nojooo....

Antti pihalle. Turha ja rasittavan näköinen jätkä. Petyin kuin eilisessä jaksossa ei näytetty saunakohtausta. Kai ne haluaa Andreasin voittavan.

Anttihan on vitun smooth, toivottavasti voittais.
Ja kyl tuo kinnusläppä on ihan vitun "hauska", voi kaveria kaivella kun jäbän kustannuksella pidetään hauskaa youtubessa

Antti käyttäytyy hyvin, antti näyttää hyvältä, mikä antissa on siis vialla ?

se ettei se ole perus juntti, jolta vaikka tero mun mielestä vaikutaa?
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
NHR
02.10.2008 14:07:10

Kinnus-läppä oli kyl ihantäysin Vapun moka, vaikka tuskinpa se ite sitä ees tajus...
"It's really something other than else!"
bedlam
02.10.2008 14:24:53

Huomaa tästä monen sivun Kinnus-keskustelusta, että itse ohjelmassa ei ole pitkään aikaan tapahtunut yhtään mitään. Vois kyllä jotain äksöniä tulla jo pikkuhiljaa.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
phren
02.10.2008 15:27:09
Hehee, mäkin analysoin nyt tota Kinnus-juttua. Nimittäin video olisi paljon parempi, jos siinä näytettäis vähän useampia niitä haastateltavia, jolloin siitä paremmin ymmärtäis, mitä Vappu "kuka":lla tarkoitti. Tilannekomiikkaahan tuo, mutta ei se oikeen toimi, jos se tilanne ei täysin käy klipistä selville.
masterhat
02.10.2008 15:51:12
Hehee, mäkin analysoin nyt tota Kinnus-juttua. Nimittäin video olisi paljon parempi, jos siinä näytettäis vähän useampia niitä haastateltavia, jolloin siitä paremmin ymmärtäis, mitä Vappu "kuka":lla tarkoitti. Tilannekomiikkaahan tuo, mutta ei se oikeen toimi, jos se tilanne ei täysin käy klipistä selville.

no käyhän se jos ei ole talon hitaimpia hissejä...
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
KillingMachine
02.10.2008 16:43:25
Antti tai Marianne hiitee, aika sama mulle. Antti vaa ärsyttää jotenki jo ulkonäkönsäki puolesta nii hitosti. Ne hymykuopat ja se ihme takatukka...
Exhausted
02.10.2008 16:45:08

Kyllä Antti voisi lähteä pihalle. Tuo nimeämistapa ei suosinut Jari-Mattia ja Anniinaa, jotka olisivat voineet olla monien mielestä kolmanneksi suosituin asukas, mutta esimerkiksi Tuulia tuskin olisi kukaan muu äänestänyt niin korkealle kuin Tero.
Hannu H.
02.10.2008 23:33:16

Antti tai Marianne hiitee, aika sama mulle. Antti vaa ärsyttää jotenki jo ulkonäkönsäki puolesta nii hitosti. Ne hymykuopat ja se ihme takatukka...

EI Mariannea! Se nyt puolustaa talon viimeisen söpön tytön paikkaa siellä... prkl..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)