Aihe: Darkane
1
Ben_D
19.09.2005 10:49:00 (muokattu 19.09.2005 10:56:44)

Kävin kuunteleen klippejä ko. bändin sivuilta. Potkii kiitettävästi. Aika rässähtävää menoo. Itseä jonkin verran häiritsee noi svedujöötteporimelodiakohdat, mutta menkööt kun on muuten niin asiallista pauketta. Ihmettelin, että mitä ne vouhkasivat tästä bändistä tuolla eräällä bay area foorumilla, mutta nyt ymmärrän. Varsinkin toi Secondary Effects biisi jyrää.

Käykää kuunteleen -> http://www.darkane.com/
MV
19.09.2005 11:37:03
Rässähtävää??
Joskus mullakin oli joitain biisejä koneella mutta ne oli muistaakseni aika laimeeta heviä tai jotain...No e muista kunnolla, täytyy illalla katsoa uudestaan.
"perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE
Ben_D
19.09.2005 11:50:58 (muokattu 19.09.2005 11:51:19)

Rässähtävää??
Joskus mullakin oli joitain biisejä koneella mutta ne oli muistaakseni aika laimeeta heviä tai jotain...No e muista kunnolla, täytyy illalla katsoa uudestaan.

Nimenomaan....thrashriffejä tai sen suuntaisia löytyy noista biiseistä ihan reilusti. Ei nää nyt mun mielestä mitään kauheen laimeeta ole. Rumpali on todella hyvä.
arppah8
19.09.2005 12:22:59

Hieno orkesteri. Expanding senses on loistava levy, kannattaa tutustua. Mielestäni bändi yhdistelee Göteborgmelodiaa ja Meshuggahmatematiikkaa varsin omaperäisellä otteella.
Nudge nudge wink wink... say no MORE!
WyW
19.09.2005 13:04:48

KYllä mä ainakin iha ostin levyn. On se edeltäväkin tuotos, Expanding senses siis...
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
Tora
19.09.2005 18:10:00

Hyvä bändi! Itse löysin myös tämän vasta muutama viikko sitten... Laulaja vetää hienosti, ja biisit rokkaa. Toimii kyllä!
"Ohan meillä rokkia, metallii, stemmoi, huutoo, örinää, pauketta, volvo-soolo, kissa, ja siisti päivä" -J.Hintikka
iso paha susi
20.09.2005 14:36:05
Expanding Senses kuulosti mun korvaan tylsimmältä levyltä Darkanelta. Insanity, Rusted Angel ja viimeisin Layers of Lies ovat mielenkiintoisempia.

Insanity on ehkä edelleen kovin, johten ehkä siitä että se oli eka levy jota bändiltä kuulin. Kahdeksankätinen rumpalointi ja elämää kireämmät laulut!
Cocktus
20.09.2005 21:45:51

Ihan jees bändi kokemuksieni perusteella. Joskus menee ehkä hieman liian kikkailuksi minun makuuni. Darkanen vahvuudet ovat suoraviivaisemmassa rässimätössä ei niinkään siinä kikkailussa. Taitavia kavereita, se täytyy myöntää.
hognabbt
21.09.2005 13:11:49
Hyvä bändi, ehdottomasti paras levy on kuitenkin bändin eka pitkäsoitto Rusted Angel. Suosittelen lämpimästi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)