Ihan totta! Paljon mielummin laitan kaikki rahani kitarakamoihin, kuin johonkin muuhun! Kyllä se on paljon mukavampi katsella sitä half-stackia ja soitella kunnon kitaralla, kuin potea joka toinen aamu krapulaa, ja joka toinen ilta olla kännissä. Itse en ole ikinä oikein sisäistänyt tätä "pakko ryypätä kaikki rahat" - mentaliteettia. Kyllä ottaminen on välillä kivaa, mutta, että edes joka viikonloppu, tai kuukausi? Ei kiitti. Katotaa sit ku oon oikee rokkitähti ;) Komppia. Kyllähän sen rahan voi kaljaan laittaa jos ei muuta keksi, mutta itelläni on tosiaan parempiakin kohteita. Niin ja itse kysymykseen, lonkalta: 8000 euroa 15 vuodessa. Ei hirveästi. Dillon, you son of a bitch! |
off: mikäs sen kivempaa kun muutaman päivän ammusta iltaa putket vailla mitään väliä. menee sinne minne huvitaa ja pitää kännykkää kiinni. Toki pitää olla saman henkisiä ystäviä, koska yksin ei o (niin) mukavaa dokata useampaa päivää ja tuhlata rahaa mihin huvittaa (kohtuuden rajoissa). Rahaa saa aina lisää, mutta kokemuksia ei niin paljoa, joten rahat kokemiseen http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |