Aihe: Biisiä haetaan siskontyttöduuoon 10v.
1
santa
01.10.2008 14:05:25
Kyse on siis siitä. siskoni pikkulikka on nyt 10 vuotta. olen huomannut sen lauleskelevan esim. sunrise avenueta silloin tällöin. itse teen musiikkia ja pyysin sen laulamaan mukaan ja hän suostui oitis. kysyin että mikäs on lempi biisi. ei se osannut vastata oikein. nyt kumminkin etsin sopivaan cover biisiä yhteis lauluun. se voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä mutta laulun pitää olla suht helppo. mielellään suomeksi mut miksi ei jokin helppo englanti biisikin kävisi. joo ja itse soitan kaikki instrumentit (kitara basso kiipparit) sisään ja koneella rummut mutta toi biisien valinta on vähän hakusessa. toivon kuitenkin ettei mitään rap / hippihop biisiä kummiskaan tule.
Foe mounier
01.10.2008 14:08:20
Baarikärpänen.
cruel_destiny
01.10.2008 14:22:29
bitch school - spinal tap
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
ukko idänmies
01.10.2008 14:28:28
Sininen ja valkoinen - Jukka Kuoppamäki. Helppoudesta en tiedä, hieno biisi kuitenkin.
Tuomas
01.10.2008 16:36:18

Veikkaisin, että jos siskontyttö lauleskeli Sunrise Avenueta, kannattaa ponnistaa vähän samaan suuntaan eli kansantajuista poprockia.

10-vuotias varmaan jo diggailee kavereidensa kanssa jotakin, niin kannattaa udella että mikä on porukassa kuuminta hottia. Jos on vaikea sanoa jotain tiettyä lempibiisiä, niin kannattaa kysyä mitä bändiä siskontyttö tykkää kuunnella ja sitten siitä lähteä pikkuhiljaa valitsemaan biisiehdokkaiden joukosta. Kuten huomattua, Muusikoiden.netistä kysyminen ei välttämättä ole sitä hedelmällisintä :)
Kirjoituksia:
Ajassa irrallaan.
@ 25.09.2008 / Fiktiivisiä keskusteluja. @ 1.10.2008
santa
02.10.2008 09:27:28
Veikkaisin, että jos siskontyttö lauleskeli Sunrise Avenueta, kannattaa ponnistaa vähän samaan suuntaan eli kansantajuista poprockia.

10-vuotias varmaan jo diggailee kavereidensa kanssa jotakin, niin kannattaa udella että mikä on porukassa kuuminta hottia. Jos on vaikea sanoa jotain tiettyä lempibiisiä, niin kannattaa kysyä mitä bändiä siskontyttö tykkää kuunnella ja sitten siitä lähteä pikkuhiljaa valitsemaan biisiehdokkaiden joukosta. Kuten huomattua, Muusikoiden.netistä kysyminen ei välttämättä ole sitä hedelmällisintä :)

sanoin parhaaksi biisikseen sunrise uusimman levyn ja biisi numero 9. hehe.eli Fairytale Gone Bad. lisäksi kwan on kova juttu. minä ajattelin kans tollasta stadion pop/rock biisiä ennemmin kuin räppiä. sanoin myös että kirjaa 5-10 parasta biisiä paperille tai laittaa tekstiviestillä. aika näyttää. jouluksi sukulaisille olisi kiva antaa levy jossa yksi tai kaksi biisiä. lisää vaan ehotuksia. mut oikeesti tollaset spinal tappi läpät voi jättää pois tai tulee miinusta.
mindsnare
02.10.2008 14:32:56
Kuten huomattua, Muusikoiden.netistä kysyminen ei välttämättä ole sitä hedelmällisintä :)

Toi Baarikärpänenhän oli ihan loistava veto.
sub zero
02.10.2008 15:23:14 (muokattu 02.10.2008 15:23:39)
Nils Holgersonin tunnari ja Matka Maailmanympäri 80 Päivässä tunnari

Englanniks hyvä on Duck Talesin tunnari
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale .... he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen.
Karipiirto
02.10.2008 15:51:55

Jotain tuttua mistä varhaisnuoret ja myöhäislapset tätänykyä tykkää...Hmm.

Maija Vilkkumaa? Tai Indica. Tik Takiltakin löytyy meneviä suomenkielisiä kappaleita. Lisäksi vois joku Apulanta ja Zen Café antaa jotain. En sitten tiedä meneekö ihan ohi mutta luulisin että nuo on aika tuttuja tuon ikäselle.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
aksiom
02.10.2008 16:19:38
Mä olen soitellut 10v pikkusiskon kanssa biisejä mm. Absoluuttisen Nollapisteen 'Muovi antaa periksi' ja Kari Peitsamon 'Jatsin syvin olemus' levyiltä. Toimii loistavasti ja siskokin diggailee noita levyjä hulluna ja ymmärtää huumoria.

Taatusti toimivia biisejä ovat esim. Vuoto nieluun, Älkääs nyt äläs nyt, Uskon Beatlesiin ja Country-Hai.

Musta kolmio liukuu veden pinnalla.
Aaltojen alla välkkyy musta kitara.
Syvyydestä nousee ilmakuplia.
Kallioluolasta kuuluu outoa laulua.
Mikä se on?
No sehän on tietenkin
COUNTRY-HAI
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)