Aihe: Pääseekö soittaja taivaaseen?
1 2 3 4 59 10 11 12 1319 20 21 22 23
EP
30.09.2008 15:16:04
Niin just. Joko osaa laulaa tai ei. Ei siinä sen kummemasta oo kysymys. Jos siihen lähtee niin tasantarkkaan tietää mistä on kyse.

Se ompi vaan niin, että pitäisi "tyvestä puuhun" tuossa laulajan hommassakin.
Onhan tuon seuraaminen joillekin ajanvietettä..
veeka
30.09.2008 17:48:15
Se ompi vaan niin, että pitäisi "tyvestä puuhun" tuossa laulajan hommassakin.
Onhan tuon seuraaminen joillekin ajanvietettä..

Jaa että "oikeaksi" laulajaksi voi tulla vain kiertämällä jotain pitserioiden nurkkia parikytvuotta. Ja niitä esimerkkejä riittää ettei se tie ole mikään laadun tae. Ei oo kyllä välttämättä Idols-voittokaan.(Ilkka Jääskeläinen). Mutta onneks jyvät seuloutuu akanoista pitkässä juoksussa. Ja totta, loistavaa ajanvietettä se on.
keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja
EP
30.09.2008 18:10:05
Jaa että "oikeaksi" laulajaksi voi tulla vain kiertämällä jotain pitserioiden nurkkia parikytvuotta..

No, se on se toinen ääripää, ei kai kauhean houkutteleva sekään, paitsi jos tykkää tosissaan laulamisesta..
jajuhani
30.09.2008 18:11:44
Pääsee! Kaikki pääsevät taivaaseen. Ei helvettiin kukaan joudu.
Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle.
mack the knife
30.09.2008 18:18:44 (muokattu 30.09.2008 18:44:42)

Kukas sulle on tullu takaisin kertomaan.

edit: Vittu miten huono lause. Siis kuka on tullut takaisin sulle kertomaan?
COVS n:o 1.
EP
30.09.2008 18:23:24

Tuossa toivossa ainakin kannattaa elää ja elää sen mukaan..
Timi
30.09.2008 18:23:24
Ja jumalauta, jos mä näin ton vaivan tossa postamisessa ja nimimerkin takaa paljastuukin Uruttaja tai Ibby Love, niin mä en anna sitä ikinä anteeksi.

Elä Jussi pelkää!Tai ei ton kokoisen tarvi ennes pelätäkkään.Kyl hän oikeelta tyttö ihmiseltä vaikuttaa.Ainaski laulunäyteen myötä.Ei lainkaan huono,mutta ei säväytä.Hiukan tuoreempia biisejä oisin kaivannut mukaan.Samaa toivoi myös kiipparistimme.Joka on aina tahtonut säestää taitavaa ja kaunista naista.Kerrankin säesti.Mutta ei jaksanut pysyä samassa biisissä kipaleeen aikana.Oisitte nähny sen ilmeen kun hihiteltiin.Mitä mä nyt tein?Tangorinsessa meinas olla totinen.Yleisöstä taatusti ei kukaan hiffannut.Ainakaan kielteistä palautetta ei tullut.Pääsisköhän Antero COVS Klubiin?
Kylmän viileesti!
Timi
30.09.2008 19:26:40
Siis, hetkinen ..miksei "säväytä" ..tuoreempien biisien puuttuminen vai mikä? Kiipparistin sekoilu?
Vai mikä, hä?

Nätisti hän lauloi.Poikkeaa edukseen karaoke ryhmästä.Joita jostain syystä meillekkin on tarjoutunut.Olen häneen ollut yhteydessä yksityisesti ja jatkan siitä. Tähtien tekijäksi minusta ei ole.Kiipparistin harhailu oli tarkoitettu kevennykseksi siitä mitä kaikkea voi sattua:)Olet sinä kuin minä ja kaikki muutkin soittajat elämänsä varrella säestäneet moninaisia solisteja.Minulla ei ole huippukokemusta eikä taitoa.Ainoastaan kerätty kokemus jolla arvostelen.Sekä luontainen sovittelutaitoMikä joskus pettää hetkeksi.
Ei nyt!
Juttelen hänen kanssaan ja jos antaa luvan julkaista kommentttini.Jotka eivät kuitenkaan ole pahoja.Kerron palstalle.Käykö?
Kylmän viileesti!
EP
30.09.2008 19:33:12
Nätisti hän lauloi.Poikkeaa edukseen karaoke ryhmästä.Joita jostain syystä meillekkin on tarjoutunut.Olen häneen ollut yhteydessä yksityisesti ja jatkan siitä. Tähtien tekijäksi minusta ei ole.Kiipparistin harhailu oli tarkoitettu kevennykseksi siitä mitä kaikkea voi sattua:)Olet sinä kuin minä ja kaikki muutkin soittajat elämänsä varrella säestäneet moninaisia solisteja.Minulla ei ole huippukokemusta eikä taitoa.Ainoastaan kerätty kokemus jolla arvostelen.Sekä luontainen sovittelutaitoMikä joskus pettää hetkeksi.
Ei nyt!
Juttelen hänen kanssaan ja jos antaa luvan julkaista kommentttini.Jotka eivät kuitenkaan ole pahoja.Kerron palstalle.Käykö?

Juu, ymmärrän ..oon samaa mieltä ..tosin kuulin vain yhden hänen lähettämänsä biisinäytteen.
Välimatka vaan tekee sen, että en oikein sitten innostunut, kun kuitenkin täällä Hämeessä pyöritään..
Ei tarvitse minun puolestani kommentoida, käsitin ehkä väärin tuon kirjoituksesi ..olemmekin näköjään samaa mieltä :)
Timi
30.09.2008 20:21:50
Mä oon joillekin keikoille ottanut vierailevan naislaulusolistin mutta niillä on ollut näyttö ja hyvä.

Erja,Caron,Helena,Arja,Laura?
Kylmän viileesti!
isojussi
30.09.2008 20:51:07
Elä Jussi pelkää!...Kyl hän oikeelta tyttö ihmiseltä vaikuttaa....Tangorinsessa...

Jaa tää yön siivet?
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
EP
30.09.2008 20:54:06 (muokattu 30.09.2008 20:57:10)
Jaa tää yön siivet?

Sepä se! :)

..tai siis tuosta "tankorinsessasta" en tiiä mutta ihan varteenotettava muuten..
isojussi
30.09.2008 21:00:35
Sepä se! :)

No huh-huh.

Tai no - ei sittenkään mitään....
isojussi
30.09.2008 21:23:27
Tai sittenkin: Minäs vuonna se Uruttaja oli siä tangofinaalissa?
EP
30.09.2008 21:24:50
Tai sittenkin: Minäs vuonna se Uruttaja oli siä tangofinaalissa?

En tiiä, mutta:

http://plaza.fi/viihde/karaoken-mm- … omen-edustajat-ratkeavat-lauantaina

..voe helevetti! :/
jeppeq
30.09.2008 21:42:28
Itse aiheeseen liittyen, pähkäilin ja tulin tällaiseen arvioon:

Taivahanportilla on primavistakoe, kaikilla tanssimuusikoilla sama biisi: "Paratiisi"

Ainoassa teoriakysymyksessä tiedustellaan onko kyseisessä biisissä foxi- vai beatkomppi?

Lopulliset paikat jaetaan ei niinkään soittotaidon, vaan esiintymispuvun, tukan siisteyden, ilmeiden ja hymyn laadukkuuden perusteella. Myös kielen väri tarkastetaan. Ne joilla on enempi maallista mukana, voivat käyttää hissiä, muut roudaavat luunsa rapuista.

Näin luulisin, mitäpä arvelette?
Painava, mutta kevytmielinen.
EP
30.09.2008 21:44:11
Itse aiheeseen liittyen, pähkäilin ja tulin tällaiseen arvioon:

Taivahanportilla on primavistakoe, kaikilla tanssimuusikoilla sama biisi: "Paratiisi"

Ainoassa teoriakysymyksessä tiedustellaan onko kyseisessä biisissä foxi- vai beatkomppi?

Näin luulisin, mitäpä arvelette?

Hähähää!!
On tuota soitettu molemmilla, riippuen rumpalista.. :D
Martso
30.09.2008 21:44:14
Ne joilla on enempi maallista mukana, voivat käyttää hissiä, muut roudaavat luunsa rapuista.

Jäästä/lumesta liukkaita, metallisia ja ahtaita kierreportaita.
Ukko
30.09.2008 21:47:45

Jäästä/lumesta liukkaita, metallisia ja ahtaita kierreportaita.

Mulla on siellä roudarit. Repikää siitä :)
COVS jäsen nro 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)