Aihe: micheal angelo
1 2
routa
13.02.2004 21:05:00
laittaisko joku linkin ton äijän kotisivulle et vois kattoo niit videoita..
minä kylvän kuolemaa ja kasvatan kaaosta....
guitarmonkey
14.02.2004 00:09:00
laittaisko joku linkin ton äijän kotisivulle et vois kattoo niit videoita..

Hakua tietysti helpottaa jos kirjoittaisit miehen nimen oikein eli MICHAEL Angelo.

Mut kuitenkis..

www.angelo.com
toxic
14.02.2004 12:36:16
Hauskan näköinen.
Eddie
14.02.2004 16:45:49

Ihan kiva se Speed Kills- shreddaus video.
"If you like metal, you´re my friend."
toxic
14.02.2004 17:35:57
Ihan kiva se Speed Kills- shreddaus video.

Onko se yks kohta nopeennettu, missä se "heiluttelee" sitä kättä sillee siististi? On muuten rumin kitaristi mitä oon ikinä nähny :-D
Jimi Henri
14.02.2004 18:14:28 (muokattu 14.02.2004 18:16:28)
On muuten rumin kitaristi mitä oon ikinä nähny :-D

Mä tiedän ainakin yhden. Kyllä Frank Gambale 90-luvun alussa neonkeltaisen kitaran kanssa, tiukoissa nahkahousuissa ja Sylvester & Tipi-teepaidassa oli huomattavasti rumempi.
LaXu
14.02.2004 18:30:14
Onko se yks kohta nopeennettu, missä se "heiluttelee" sitä kättä sillee siististi?

Kyllä herralla tuntuu käsi vipattavan ihan livevideoissakin (klinikoilta yms.) samaan tahtiin.
Eemil
14.02.2004 19:50:49
Kyllä herralla tuntuu käsi vipattavan ihan livevideoissakin (klinikoilta yms.) samaan tahtiin.

Kyllä se heiluttelee kättään ihan oikeasti sillä tapaa joo. Tiedä miten on vasuria sitten treenannu...:) Ja Michael Romean täytyy olla rumempi. Angelo on sentään bodari...(gold gym) :)
Bantuteurastaja
14.02.2004 20:08:21
Mä tiedän ainakin yhden. Kyllä Frank Gambale 90-luvun alussa neonkeltaisen kitaran kanssa, tiukoissa nahkahousuissa ja Sylvester & Tipi-teepaidassa oli huomattavasti rumempi.

Gambale rankka, vaikka itse olenkin nähnyt äijän vain sammareissa ja nahkaliivissä tuon samaisen neonkeltaisen kitaransa kanssa. Ihana kampaus myöskin.
Zaphod
16.02.2004 12:17:02
Gambale rankka, vaikka itse olenkin nähnyt äijän vain sammareissa ja nahkaliivissä tuon samaisen neonkeltaisen kitaransa kanssa. Ihana kampaus myöskin.

Näin on!!! :)
Jimi Henri
16.02.2004 13:42:12 (muokattu 16.02.2004 13:43:49)
Näin on!!! :)

Ootteko nähny Gambalen opetusvideon "Modes No More A Mystery"? Siinä tunnari kappaleen lopussa Frank sweeppaa hieman. huh... Ei mitään kolmisointu-sweeppejä vaan jotain ihan hämärää kamaa. Se video on ihan samaa tasoa naurettavuudessaan kun Angelon speed kills ;-)
Eddie
16.02.2004 14:06:32

Ootteko nähny Gambalen opetusvideon "Modes No More A Mystery"? Siinä tunnari kappaleen lopussa Frank sweeppaa hieman. huh... Ei mitään kolmisointu-sweeppejä vaan jotain ihan hämärää kamaa. Se video on ihan samaa tasoa naurettavuudessaan kun Angelon speed kills ;-)

Jep, ihan aloittelijakamaa kaikki tiluvideot!
alphamale
16.02.2004 14:08:20

Toi over-under tekniikka näytti kyllä vähintäänkin kasarininjaleffamatskulta. Ehkä syömäpuikot ois voinut jotenki lisätä vielä tekniikkaan :)

Mielestäni kyllä Jim Gillette vokaaleissa oli vielä överimpi kuin Angelo. Siis tuossa Nitro-orkesterissa.
Lahtelaista, totta kai
Eemil
16.02.2004 17:24:01
Mielestäni kyllä Jim Gillette vokaaleissa oli vielä överimpi kuin Angelo. Siis tuossa Nitro-orkesterissa.

Samaa mieltä. Se on kyllä kilipää äijä. Paras laulaja mitä löytyy. :)

Nitron reunioinista on muuten ilmeisesti tullut totta:
http://www.thisishowifeel.com/nitro/nitrhome.html
Bantuteurastaja
17.02.2004 15:43:32
Se video on ihan samaa tasoa naurettavuudessaan kun Angelon speed kills ;-)

Siis tuo Speed Killshan on aivan loistava video. Kohtalaisen viihdyttäväkin, mutta varsinkin selvensi Angelon motiiveja. Äijähän itse asiassa vaikuttaa varsin lupsakalta sedältä, eikä niinkään sellaiselta kyrpä otsassa virtuositeettiaan mainostavalta perusshreddaajalta.
toxic
17.02.2004 16:01:35
Siis tuo Speed Killshan on aivan loistava video. Kohtalaisen viihdyttäväkin, mutta varsinkin selvensi Angelon motiiveja. Äijähän itse asiassa vaikuttaa varsin lupsakalta sedältä, eikä niinkään sellaiselta kyrpä otsassa virtuositeettiaan mainostavalta perusshreddaajalta.

jees.

Toi Angelo on tosiaan sellane "kunnon" tilujäbä. Ei tee vain sellasta palikkamaista paskaa jota soitetaan nopeasti, vaan sellaista kunnon "pallit-tutisoo" Musiikkia. (nopeasti :-D )
Ja hyvin näyttää tuo soittaminen onnistuvan otekäsi? kaulan yläkautta. Ja vittu jos ette tajunneet :-D

Eli lyhennettynä: Angelo on ruma, mutta kova jätkä.

Ja saksaksi: Scheiße ist, nam nam. läßt tun die Scheiße gut. ich bedeute, angelo Richtlinien.
Eddie
18.02.2004 11:01:29 (muokattu 18.02.2004 11:02:00)

Toi on video on oikeastaan hyvä. Mistäs löytyy samantapaisia tilluvideoita, joissa ei pelkästään tiluteta? Siis kunnon "tilujäbien" videoita.
Absoluto
18.02.2004 11:12:56

Joo ei ota itseään liian vakavasti, muutenkin aika itseironisesti selittää ihmetekniikoistaan. Hauska video, voisikin taas kirjastosta hakea ja ihmetellä. Ja kyllä se siinä videolla ihan käyttökelpoisia vinkkejäkin antaa.
Elämä on täynnä yllätyksiä, valitettavasti niistä suurin osa on perseestä.
hörhö
18.02.2004 13:06:52

Unelmabändi:

Michael Angelo kitara
Wictor Wooten basso
Dennis Chambers rummut
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)