Aihe: juhuuu
1 2
heksuli
29.09.2008 22:02:35
Jos alottaisitte opettamisen lapsille, niin mitä opettaisitten ekana?
moderndrummer88
29.09.2008 22:05:51

Ihan ilman rumpuja sellasia perusmotoriikkaharjoituksia käden ja jalan kordinaatiota varten.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Deino
29.09.2008 22:07:38

Selkäsauna Kailiksen tapaan.
passe
29.09.2008 22:18:08
Minkä ikäisistä lapsista on kyse?

Iästä riippumatta pitäisin kuitenkin hauskanpitoa tärkeimpänä elementtinä koko hommassa.
Sometimes more is more
moderndrummer88
29.09.2008 22:24:03
Iästä riippumatta pitäisin kuitenkin hauskanpitoa tärkeimpänä elementtinä koko hommassa.

Jep! Ite ainakin olen tehny niin, että kun oppilas jaksaa kiltisti sohvalla paukutella noita motoriikkajuttuja saa se tunnin lopuksi "palkinnoksi" mennä kolistelemaan setillä mitä haluaa.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Kailis
30.09.2008 00:08:08

Selkäsauna Kailiksen tapaan.

Tota...mikä se on?
markkuliini
30.09.2008 00:24:39

Tota...mikä se on?

Viruaaliselkäsauna? Niistä tykkäät kaikkien kanssa, mutta aidoista voit nauttia vain perheen kesken?

Sori, olikohan liian mustaa huumoria tämä.... jännityneenä jään odottamaan....
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Kailis
30.09.2008 00:35:53 (muokattu 30.09.2008 00:36:29)

Viruaaliselkäsauna?

Ihan tavallisesta saunasta nautitaan perheen kesken. Mä sain junnuna ihan tarpeeksi pataan, mun ei tarvii siirtää sitä eteenpäin.
markkuliini
30.09.2008 00:37:21

Ihan tavallisesta saunasta nautitaan perheen kesken. Mä sain junnuna ihan tarpeeksi pataan, mun ei tarvii siirtää sitä eteenpäin.

Niin mutta jos itse tykkäät pienestä piiskauksesta? Vaikka ansaittuna myöhään menneen "jami-illasta".
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Kailis
30.09.2008 00:42:17 (muokattu 30.09.2008 00:44:24)

Niin mutta jos itse tykkäät pienestä piiskauksesta? Vaikka ansaittuna myöhään menneen "jami-illasta".

Höpö höpö. Ollut sellainen mandoliinikrapula, että piiskaaminen olisi ollut jopa kiva vaihtoehto.
passe
30.09.2008 00:44:03

Kuinkas se menikään, kun sadisti ja masokisti sekstailevat:

(Masokisti on kontallaan sängyllä ja sadisti seisoo piiska kädessä sängyn vierellä)

Masokisti: "LYÖ!! LYÖ!!"

Sadisti: "En lyö.."
Sometimes more is more
Foe mounier
30.09.2008 12:04:36
Gravity blästiä.
koera
30.09.2008 14:52:34

Opettaisin heidät ensin kirjoittamaan kunnollisia otsikoita keskustelupalstojen kirjoituksiin, älyvapaiden juhuuiden ja muiden sijaan.
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
Aqualung
30.09.2008 15:58:17
puhumaan ja kävelemään.
OPJ1974
30.09.2008 18:22:52

Käymään pienen ja/tai ison tarpeen tullen potalla/pytyllä. On perin nöyryyttävää, jos kahdeksanvuotiaana osaa kirjoittaa ja lukea lähes täydellisesti, mutta silti täytyy työntää rojut Pamperseihin/Liberoihin tai mikä pahinta, Muumivaippohin.
lakjsdf. hö laoalal! kskdoaosk. prkl.
Epämuusikko
30.09.2008 18:27:45
Huolestuttavan paljon eri palstoilla näitä "mitä kannattaa opettaa aloittelijalle". vaikka opetustoiminnan aloittaminen on usein hakuammuntaa, jos ei ole asiasta minkäänlaista käsitystä, niin kannattaisiko delegoida opettaminen jollekin toiselle?
R.I.P Oksanen
hollmi-5
30.09.2008 21:57:07

Ei tuota olisi ihan noin tarkkaan tarvinnut kuvailla.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Strumbali
30.09.2008 22:12:21
Huolestuttavan paljon eri palstoilla näitä "mitä kannattaa opettaa aloittelijalle". vaikka opetustoiminnan aloittaminen on usein hakuammuntaa, jos ei ole asiasta minkäänlaista käsitystä, niin kannattaisiko delegoida opettaminen jollekin toiselle?

Niin siinä voi käydä näinkin, kun ihan outoa alaa lähtee opastamaan: http://www.iltalehti.fi/oulu/200809308353270_ou.shtml :)
Coelhinho21
01.10.2008 01:44:15 (muokattu 01.10.2008 01:47:29)

Paska otsikko.

Jep..eikä ketjun aloituskaan ihan nappiin.

Aihe mulla kiinnostaisi silti; mulla pojat 2 vee 9 kk ja nuorempi 1 vee 4kk.
Vanhempi tykkäs paukuttaa rumpua jo alle 1 vee ja teki sitä vieläpä kaksin käsin (molemmissa käsissä vieläpä kapulat) ja alle 2 vee ikäisenä polki jo bassariakin mukana, kun paukutteli koko setin kanssa.
Nuorempi parisen viikkoa kopsutellut kahdella kapulalla, tosin samaa rumpua tahi peltiä kerrallaan. Siihen bassariin ei toki vielä yltäisikään jalalla.

Tässä vaiheessahan se vielä leikkiä heille ja matkimista. Saavat kokeilla kun haluavat, eivätkä nyt ihan ensimmäisenä ainakaan säikähdä pauketta enää. Vanhempi jo vähän jonkun kompin suuntaista lyhyitä pätkiä kopistelee, mutten ole edes yrittänyt mitään opettaa. Muskarissa on käyty, nyt myös nuorempi. Muskariahan se kotonakin periaattessa. Rumpujen lisäksi pojilla oma lasten kitara ja löytyy myös piano, joihin ovat tutustuneet. Vanhempi on ylivoimaisesti eniten ollut aina kiinnostunut rummuista, nuorempi pianosta, oivalsi noin kuukausi sitten hienomotoriikan (eli eri sormilla painetaan eri koskettimia vuorotellen) käytön.

Kunhan kommunikaatio on jonkinlaisella tasolla, niin saatan kokeilla jonkinlaista opettamista, jos tuntuvat innostuneilta. Siihen löytyy oppaita vaikka kirjastosta..
..tai sitten ostan pojille tennismailat, eikö sillä tienaa..?
"Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)