Aihe: Playstation 3
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Rakoni
23.06.2008 21:04:58
En odottanut noin pitkiäkään, jos totta puhutaan.

Ei mulla ainakaan käynyt peli tylsäksi kertaakaan. Ne välidemot oli ihan tajuttoman näyttäviä. Omaan makuuni MGS on aivan eri sfääreissä kuin GTA. Juoni nyt varsinkin.
Lottohevi on paskimmillaankin parasta
Mule
23.06.2008 22:28:06

...the quest continues

Vein laitteen takaisin liikkeeseen (kiitin muuten luojaani etten tilannut netistä!) ja siellä lyötiin kiinni telkkariin sama laite, samat johdot, sama peli. Ja no mites siinä kävi? Installoinnissa ei mitään ongelmaa, peli pyöri moitteettomasti. Itseäni hieman huvitti, kiikuttaa nyt koko roina sinne ja kaikki A-Okay. Laite kotiin ja kaikki pelaa mallikkaasti.

Ja komea peli se mgs, hitto.

Tattista Raision Giganttiin.
äh.
Mule
24.06.2008 21:40:30

...the quest continues

Vein laitteen takaisin liikkeeseen (kiitin muuten luojaani etten tilannut netistä!) ja siellä lyötiin kiinni telkkariin sama laite, samat johdot, sama peli. Ja no mites siinä kävi? Installoinnissa ei mitään ongelmaa, peli pyöri moitteettomasti. Itseäni hieman huvitti, kiikuttaa nyt koko roina sinne ja kaikki A-Okay. Laite kotiin ja kaikki pelaa mallikkaasti.

Ja komea peli se mgs, hitto.

Tattista Raision Giganttiin.

edit/ kirjoitettu Kolmosella :D
äh.
Rattata
27.06.2008 18:48:59
HD Readylla pärjää ihan hyvin, 720p:n ja 1080p:n välinen ero on hyvin pieni.

Tätä kuulee aina silloin tällöin, jota mä en ymmärrä. Jos noilla ei ole juuri eroa, niin sitten ei varmaan huomaa 576:n ja 720:n eroakaan? Enää ei ole mun mielestä mitään järkeä ostaa HD readya, sen verran on Full hd:n hinnat tulleet alaspäin. Ja kyllä sen eron huomaa, ainakin itse huomaan selvästi.
BondakeBunny
27.06.2008 19:56:02

Offtopikki liittyy littu telsuun.
Kannattaa muuten ostaa uusin mikrobitti ja säätää se tölsä sen lehen ohjeitten mukaan. Saa paljo paremman kuvan ku yhelläkää valmis asetuksella.
end
Gentlemen... I, am PAIN
bedlam
27.06.2008 21:41:19 (muokattu 27.06.2008 21:46:18)

Offtopikki liittyy littu telsuun.
Kannattaa muuten ostaa uusin mikrobitti ja säätää se tölsä sen lehen ohjeitten mukaan. Saa paljo paremman kuvan ku yhelläkää valmis asetuksella.
end

No toivottavasti tosiaan kukaan ei katsele taulutöllöään tehdasasetuksilla. Sama asia olisi ostaa se kaikista paskin ja halvin vehje, jos näin tekee. Porukat osti uuden Full-HD Samsungin ja sen tehdasasetukset olivat täysin sietämättömän kauheat. Tarkempia säätöavustimia löytyy muuten esim Star Wars-dvd-levyiltä.

Töllön resoluutiosta sen verran, että itse katselen kyllä mielummin 768-plasmaa kuin 1080-lcd:tä. No, ne kalleimmat Sampat ja Pioneerit voisin ottaa tilalle, mutta suunnilleen tuosta samasta hintahaitarista. Ainut juttu mikä tässä kyrsii hieman on juuri se, mitä teen tällä hetkellä. Eli pleikkarin nettiselaimessa pienimmät tekstit tahtovat hieman puuroutua. Mutta tän Panan Full-hd-versio kuluttaa kuulemma moninkertaisesti sähköä, joten pienempi paha tämä tihrustaminen.

Edit: oli muuten storeen ilmestynyt legendaarisen Commando-pelin uusi teräväpiirtoversio demottavaksi. Hieno meisinki, paitsi musiikki ei ollut se vanha tuttu!
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Rakoni
27.06.2008 23:18:31 (muokattu 27.06.2008 23:25:07)
Tätä kuulee aina silloin tällöin, jota mä en ymmärrä. Jos noilla ei ole juuri eroa, niin sitten ei varmaan huomaa 576:n ja 720:n eroakaan? Enää ei ole mun mielestä mitään järkeä ostaa HD readya, sen verran on Full hd:n hinnat tulleet alaspäin. Ja kyllä sen eron huomaa, ainakin itse huomaan selvästi.

Usko mitä huvittaa, mutta tästä on ihan tieteelliset käyrät, että 40-tuumasen full hd:n ollessa kyseessä, jos katseluetäisyys on suunnilleen yli 2.3 metriä niin ihmissilmä ei kykene erottamaan hd readyn ja full hd:n eroa. 1.5 metrissä on full hd:n optimaalinen katseluetäisyys tuolla töllön koolla. Se ero mitä sä näet on hyvin todennäköisesti muihin tekijöihin liittyvää kuin pikselimäärään. Esim kontrasti vaikuttaa aika runsaasti.

Voisit verrata tätä siihen että 500e ja 1000e kitaroilla on valtava ero, mutta 1000e ja 3000e kitaroilla ei niin kovin iso.
Rakoni
27.06.2008 23:23:38
Töllön resoluutiosta sen verran, että itse katselen kyllä mielummin 768-plasmaa kuin 1080-lcd:tä.

Plasmahan on kaiken kaikkiaan ylivoimainen, mutta pelikäyttöön/tietokoneen ruuduksi se ei oikein sovellu. Elinikä kun on lyhyempi ja sitä burn-in riskiä saa aina varoa.
bedlam
28.06.2008 02:03:33

Plasmahan on kaiken kaikkiaan ylivoimainen, mutta pelikäyttöön/tietokoneen ruuduksi se ei oikein sovellu. Elinikä kun on lyhyempi ja sitä burn-in riskiä saa aina varoa.

Pleikkarille ainakin on sopinut plasma oikein hyvin. Kuvan kiinnipolttaminen ei ainakaan tällä Panalla onnistu, vaikka pidät kellon ympäri samaa pysäytyskuvaa. Käytännössä moisesta ei "parempien" töllömerkkien kanssa tarvi nykyään huolehtia ollenkaan.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
wrshredder
28.06.2008 14:34:49 (muokattu 28.06.2008 14:35:10)
Edit: oli muuten storeen ilmestynyt legendaarisen Commando-pelin uusi teräväpiirtoversio demottavaksi. Hieno meisinki, paitsi musiikki ei ollut se vanha tuttu!

Haha. Hetken jo luulin että puhuit mun tekemästä Commandopelistä xD
Pitäisi muuten vähän kalibroida itekki tota videotykin kuvaa jollain asetushärpäkkeellä ,sekä kotiteatteriasetuksia kans. En o varma onko ihan priimakunnossa vielä. Tähen asti oon kyllä pärjäilly, ei siinä mitää.
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
moikki
24.09.2008 11:28:55
Onko 40gigan ja 80gigan versioilla muuta eroa kuin kiintolevyn koko? Vaikuttaako pelaamiseen mitenkään?
Albert Järvinen on jumala!
jp8000
24.09.2008 11:35:16

Onko 40gigan ja 80gigan versioilla muuta eroa kuin kiintolevyn koko? Vaikuttaako pelaamiseen mitenkään?

Eikai, koska siinä ei ole edes sitä ps2 pelien peluu mahdollisuutta niinkuin 60gb:n versiossa
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Informaatiokameli
24.09.2008 11:36:30

Täysin sama vehje, kovalevy vaan isompi ja mukana tulee tärisevä ohjain.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Rakoni
25.09.2008 16:31:24
Täysin sama vehje, kovalevy vaan isompi ja mukana tulee tärisevä ohjain.

Ja sähkönkulutusta on supistettu.
wrshredder
26.09.2008 11:14:59 (muokattu 26.09.2008 11:15:30)
Perkele menin ostamaan 15euron edesta shaissea PSN storesta :D
Aattelin ostella muutaman wanhan pleikan pelin että voin verestellä muistoja. Ostin wipeoutin, destruction derbyn sekä driverin. Wipeout ja DD oli vääriä versioita sekä driverikään ei oikeen kiinnosta. Epic fail. En kyllä ihan heti rahaani vanhaan roinaan laita. Tuli kyllä todettua että on kyllä kovasti pelit kehittyneet vuosien varrella..

Ostin sitten myös tuon uuden Wipeout HD:n. Saa nähdä millanen on..
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
Meadow
26.09.2008 11:25:17
Mega Man 9 on Storessa!
jp8000
26.09.2008 17:32:21

Pitäs ostaa Gauntlet II:n, kun kerran se on myynnissä psn-storessa
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Randomizer
29.09.2008 23:27:51
Mega Man 9 on Storessa!

Ja roikkailee ehkä enemmän kuin mikään aikaisempi blue bomber-peli!!!! Nerokkuutta alusta loppuun ja ne haasteet! Uskomatonta. Vuoden pelien joukossa ehdottomasti!
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
Tumocs
29.09.2008 23:32:25

Ja roikkailee ehkä enemmän kuin mikään aikaisempi blue bomber-peli!!!! Nerokkuutta alusta loppuun ja ne haasteet! Uskomatonta. Vuoden pelien joukossa ehdottomasti!

Pakko myöntää että ihan hiton tiukkaa settiä tuo yhdeksäs. Turhat liukumiset ja muut karsittu poies. Mutta väitän kuitenkin että tuo ei kakkosta voita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)