EP 29.09.2008 22:53:33 | |
---|
Ei tuo olisi ihan ensimmäinenkään kerta, kun joku heittää kunnon trollin. Ei nyt mitenkään Urkupaavolle suunnattuna tämä, vaan yleensä.. Juu ei! ..ja ei kai tuo pikku leikki mitään ..ku ei vaan satu omalle kohalle? :) |
EP 29.09.2008 22:55:20 | |
---|
Mistä uruttajasta? Siitä ku se läks? Mä oon pihalla taas. IJ vaan alako jo eppäilemään josko se täällä jossaki kummittelis? :D |
isojussi 29.09.2008 22:58:44 | |
---|
Mistä uruttajasta? Siitä ku se läks? Mä oon pihalla taas. Ääh - en tod oo. Rupes itteenikin naurattaan, jotta jos toi onkin jonkun vedätys. Vaikka sen Pussy Boynerin. Se joskus vedätteli mua aina joskus aika raskaasti.... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 29.09.2008 23:01:41 | |
---|
A n t e e k s i jos olen nostanut ongelmasi pintaan ... :-) Siinä pitäis loppupuoli olla asiallisia neuvoja. Eikö kelpaa? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
mack the knife 29.09.2008 23:04:01 | |
---|
Mutta pääseekö niillä taivaaseen? COVS n:o 1. |
manjaana 29.09.2008 23:04:18 | |
---|
Siinä pitäis loppupuoli olla asiallisia neuvoja. Eikö kelpaa? Ei tainnu, tai siltä tuntui lukiessa vastinetta :oO Mulla nousi mieleen tämä vanha laulu: Mullemullemulle,hetihetiheti,kaikkikaikkikaikki 8( -Sama pää- |
manjaana 29.09.2008 23:04:53 | |
---|
Mutta pääseekö niillä taivaaseen? Mä voin kertoa millä pääsee..... -Sama pää- |
Fuzzy Boner 29.09.2008 23:04:58 (muokattu 29.09.2008 23:06:13) | |
---|
Ääh - en tod oo. Rupes itteenikin naurattaan, jotta jos toi onkin jonkun vedätys. Vaikka sen Pussy Boynerin. Se joskus vedätteli mua aina joskus aika raskaasti.... Pussystä ei koskaan tiedä. Hahaa, Hyvää yötä ... :-) |
Yön siivet 29.09.2008 23:30:02 (muokattu 30.09.2008 09:03:36) | |
---|
Hei isojussi-kulta, sun hyvät neuvot on ihan hyviä ja oikeita sellaiselle, joka yrittää ihan oikeasti tavoittaa tähtitaivasta tai jotain muuta kuusen latvaa. Ma en yritä! Mutta ma haluan laulamaan johonkin porukkaan vähän niin kuin harrastusmielessä, säännöllisesti, jatkuvasti ja esiintymäänkin. Taiteilijana tajuat varmaan; se on vietti. Ma olen tehnyt kaikenlaista (töikseni siis) tähänasitsessa elämässäni mutta en vielä koskaan sitä mitä mun olisi pitänyt tehdä koko elämäni. Tahtoisin nyt vielä kokeilla nouseeko siivet. Ei sitten kiikutellessa tarvitse harmitella, että miksi en koskaan edes yrittänyt. Mulla on valitettavasti vain ääni ja halu ja tahto. Mun pitäisi löytää joku, joka 'ihastuu' tjs. niihin niin sokeasti, että aukaisee tien laulutaivaaseen. Nyt olen yrittänyt näillä sivuilla eikä täällä ole kukaan kuin vihastunut. Se ei ollut tarkoitukseni, olen ihan h-n pahoillani. Ja niin ymmälläni ettei mitään rajaa ... Mutta koeta kestää, että tällaisiakin on. Toivoo :-) |
isojussi 29.09.2008 23:35:30 | |
---|
No olisit heti sanonut, etkä vaan valittanut, että meillä on väärä asenne. Kuoroihin ja karaokeen pääsee aina, mutta bändit eivät ota, jolleivät tarvitse. Tää on realiteetti. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
paice60 29.09.2008 23:37:33 | |
---|
No olisit heti sanonut, etkä vaan valittanut, että meillä on väärä asenne. Kuoroihin ja karaokeen pääsee aina, mutta bändit eivät ota, jolleivät tarvitse. Tää on realiteetti. Miksi ottaa jos ei tartte? Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen 7? |
baron 29.09.2008 23:38:50 | |
---|
Mä oon joillekin keikoille ottanut vierailevan naislaulusolistin mutta niillä on ollut näyttö ja hyvä. |
isojussi 29.09.2008 23:39:49 | |
---|
Miksi ottaa jos ei tartte? Älä ny vittu sääkin alota.... Ei vaan siis sitä mäkin oon yrittäny tolkuttaa. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
EP 29.09.2008 23:41:00 | |
---|
Lopettakaa jo! ..jokin kohtuus sentään pitää olla ..aatelkaa vähän, ei kaikki ymmärrä näitä juttuja täällä eikä tarvikkaan!! :/ |
Lopettakaa jo! ..jokin kohtuus sentään pitää olla ..aatelkaa vähän, ei kaikki ymmärrä näitä juttuja täällä eikä tarvikkaan!! :/ Taatanan taatana - ten kellan kun on kellankin hautkaa... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
paice60 30.09.2008 00:32:18 | |
---|
Älä ny vittu sääkin alota.... Ei vaan siis sitä mäkin oon yrittäny tolkuttaa. Kyllä vittu alan jos haluan. Kuka maksaa sille laulajalle palkan ja jos ei tosiaan tartte niin miksi pitäisi ottaa moinen vaivoikseen? Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen 7? |
isojussi 30.09.2008 08:12:03 | |
---|
Kyllä vittu alan jos haluan. Kuka maksaa sille laulajalle palkan ja jos ei tosiaan tartte niin miksi pitäisi ottaa moinen vaivoikseen? * Madaltaa ääntään * Anna olla - ei se ymmärrä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
EP 30.09.2008 11:31:01 | |
---|
Tämän voi varmaan lukita, painoin itselleni varoitusta! |
isojussi 30.09.2008 11:53:09 | |
---|
Tämän voi varmaan lukita, painoin itselleni varoitusta! Aivan sama - tosin paskan seassa on oikeeta asiaakin - toisin kuten esin bändinnimiketjussa. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
veeka 30.09.2008 12:36:44 | |
---|
Mitäs vikaa Idolssissa on? Niin just. Joko osaa laulaa tai ei. Ei siinä sen kummemasta oo kysymys. Jos siihen lähtee niin tasantarkkaan tietää mistä on kyse. keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja |