No niin karvaiset ja karvattomat kuomat, saatiin vihdoin demo painosta! Nyt löytyy koko demo mikseristä (laiskoille linkki: www.mikseri.net/treachery ). Kiittäkää, kehukaa tai haukkukaa jos siltä tuntuu. Keikka-asiaa: Ei täältä sattuisi löytymään samanhenkisiä bändejä, jotka olisi halukkaita heittämäään yhteistä keikkaa etelä-suomen suunnassa? Sekä niinpäin, että olemme itse hakemassa keikkoja, että niinpäin että teillä olisi jo keikkoja tiedossa? Ps. Kiitokset viime perjantaina kaikille Vernissalla paikalla olleille. Thrash 'Em! Asiaa!! Thrash 'em! "Hei kattokaa mua, mä riehun!!" |
DethBanger 30.09.2008 12:45:03 | |
---|
Keikka-asiaa: Ei täältä sattuisi löytymään samanhenkisiä bändejä, jotka olisi halukkaita heittämäään yhteistä keikkaa etelä-suomen suunnassa? Sekä niinpäin, että olemme itse hakemassa keikkoja, että niinpäin että teillä olisi jo keikkoja tiedossa? Turun alueella toimiva bändi nimeltä Räyhä tahtoisi keikkoja ja yhteistyökykyisiä bändejä siinä samassa. Meillä on yksi keikka tiedossa 31.10 S-Osiksella, jossa on 2 vahvistettua artistia meidän lisäksi, ja pyydettiin erästä Thrash-orkesteria meidän lisäksi. Jos he eivät tule, voin ottaa teihin yhteyttä, jos kiinnostaa. http://maihinnousu.net/a/?artist_id=46 |
The Clairvoyant 30.09.2008 23:31:14 | |
---|
Turun alueella toimiva bändi nimeltä Räyhä tahtoisi keikkoja ja yhteistyökykyisiä bändejä siinä samassa. Meillä on yksi keikka tiedossa 31.10 S-Osiksella, jossa on 2 vahvistettua artistia meidän lisäksi, ja pyydettiin erästä Thrash-orkesteria meidän lisäksi. Jos he eivät tule, voin ottaa teihin yhteyttä, jos kiinnostaa. Kävin kuuntelemassa teidän mikseri sivustolta, ja asiallista mättöä jätkät muuten vääntää! Pistin sulle privaattia viestiä. Thrash 'Em! |
The Clairvoyant 25.11.2008 23:06:28 | |
---|
Treacheryn demo Skeleton Transformer on päässyt Imperiumin kuukauden demoksi! http://www.imperiumi.net/dem_2.php?id=2050 Ja sitten keikkamainostusta: Pe 28.11.08 @ Tikkurilan Vernissa - Tukkanuotta, Soulhate, Treachery Kuolorässi raikaa Perjantaina 28.11.2008 Tikkurilan Vernissassa! VANTAA VAPISEE!!! Tukkanuotta, Soulhate & Treachery lauteilla! Pikku-Joulujen rumimmat orkesterit saman katon alla! Liput 3 € + narikka 1 € klo 20-01 -S-/K18 Keikalla Treacheryn nimi vaihtuu ArchiTortureksi, sillä isossa maailmassa toinen Treachery on saanut täyspitkän ulos. Thrash 'Em! Thrash 'Em! |
zuppermuhle 27.11.2008 21:59:37 | |
---|
Laulusta tulee vähän Carcass mieleen. Tosin monotonisempana. Joskus kuuntelin noita vanhoja piisejä ja niihin verrattuna ainakin on parannusta tullut itse biiseihin. M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
Sälski 27.11.2008 23:04:49 | |
---|
Mahtavaa! Iskeviä riffejä, menoa ja pauketta! Ehkä vähän korniakin menoa osittain, laulu kuulostaa vihaiselta merirosvolta. Niin hyvässä kuin pahassa. Yääärrr! Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |