Yön siivet 29.09.2008 12:19:36 | |
---|
- Kyllä sinä olet vastannut minun kysymyksiini tietyllä asenteella. - Yhtään oikeaa, hyvää neuvoa en ole teilannut. Kuka sulle on niin sanonut? Mun on vain valittava niistä ne, jotka pystyn toteuttamaan. - Miksi mun pitää välittää muista "laulamaan kinuajista"? Kyllä kuuntelijat sitten loppujen lopuksi päättää, ketä ne haluaa kuunnella. - Kun en ole teilannut enkä itkenyt enkä koskaan sanonut, että tahdon 'tähdeksi' niin kuka on ymmärtänyt väärin ja mitä ... - Lauluni arvostelut ovat olleet pelkkää nannaaa ... :-) |
KoskPaavo 29.09.2008 12:55:05 | |
---|
Kuitenkin mielestäni se " itse tekeminen" on se ainoa tie vaikka laulajaksi pääsemiseen. Levyä pitää tehdä oikein " stutijolla" ja sitä sitten pitää ohjelmamyyjille tyrkyttää. Imagoa pitää luoda ja muuta shittiä. Rahaa pitää itse satsata kovin. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Tankero 29.09.2008 13:43:45 | |
---|
Onko tämä yön siivet ihan puhdas provo juttu !? Minusta alkaa tuntumaan siltä. Heh heh, no hupaisa keskustelu joka tapauksessa. Minä olen tässä koittanut myydä imureita, kotona olen päivät pitkät mutta ovikello pysyy hiljaisena, kukaan ei ole käynyt kysymässä ja ostamassa imuria, vaikka olen koittanut myydä näitä jo kohta viisi vuotta. ;) Minusta on tuntunut jo pitemmän aikaa. Humppajyrä |
Tankero 29.09.2008 13:44:54 | |
---|
Kaikki oli faktaa, mitä kirjoitin. Ja sovinisti on se, miks mua viimeiseksi on näissä hommissa sanottu. Minlkä helvetin takia just naisilla on tapana änkee ja tunkee itteensä laulamaan joka perkeleen välissä, missä ei edes kuulu ja itkee, että kun ei kelpaa? Sä et ihan oikeesti ymmärrä, kuinka isoon joukkoon kuulut. Oot meille saatanan vihanen ja haukut ties miksi, kun ei kuulematta oteta sua bändiin ja haukuta muita idiooteiks, kun ei näin tee. Ei jumalauta - tee v***u itte ensin sama työ, minkä mä oon tehnyt pästäkseni edes tähän asti, että nippa nappa nirkosesti elätän perheeni tällä duunilla. Se ti on kestäny yli 30 vuotta. Anteeksi purkaukseni, mutta olen oikeesti ollut auttamassa eteenpäin aika montaa naislaulajaa - ilman mitään taka-ajatuksia. Joukossa on ihan mukavasti menestyneitä, hyviä, URANSA ETEEN OIKEESTI TÖITÄ TEKEVIÄ, hienoja ihmisiä. Ystäviäni. Että on saatana aikoihin eletty, jos joku wannabekukkahattukotiäitikaraokeblondi sanoo mua sovinistiks, kun ei itte ymmärrä alasta yhtään mitään. Perkeleen Idols ja muut helvetin paavomarkkinat. Tämmösiä ne poikii. Mutta että mä oon sovinisti, jos sanon totuuden ...prklprklprjlprkl..... Anteeksi. Menen rauhoittumaan. Enkä editoi. Mitäs vikaa Idolssissa on? Humppajyrä |
EP 29.09.2008 14:26:44 (muokattu 29.09.2008 14:27:39) | |
---|
Tämä ompi masentava säije! Tullee mieleen veteraanipoliittiikko Uffe Sundqvistin kuolematon lause: "..kaikesta huolimatta luotan huomiseen" :D |
stagestar 29.09.2008 15:26:24 | |
---|
Jos sulla on ihan oikeesti hyviä imureita niin voisin yhden ostaa, noi tämänpäivän kauppamiehet jotka änkee oville ja soittelee kännykkään tarjouksia hermostuttaa ja kiellän heti kun kuulen jotain kaupattavan! no tuo oli jonkin sortin vitsi, ei ole imureita ei ! rok rok !!! |
Meisseli 29.09.2008 21:23:13 | |
---|
Mulla kans helkatin huono imuri. Mutta kunnolliseen, kalliiseen imuriin ei oo vielä varaa. Siihen asti ryönään paskassa ja toivon että yön siiviltä tulisi laulunäyte, rupeaa jo hiukka kiinnostamaan.. Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
EP 29.09.2008 21:27:36 | |
---|
Mulla kans helkatin huono imuri. Mutta kunnolliseen, kalliiseen imuriin ei oo vielä varaa.. Vanhan imurinkin saa monta kertaa ihan pelittään kun putsaa sen sisältä pölypussin vaihdon yhteydessä ja vaihtaa/puhdistaa myös suodattimen! |
isojussi 29.09.2008 21:43:49 (muokattu 29.09.2008 21:45:14) | |
---|
Humalasten ja tyhmien kanssa ei kannattais väitellä, mutta... Vastaan, kun en usko tän olevan trolli - ei kukaan osaa tommosta näytellä. Ei edes FB. Asenteesta nalkuttaa ihminen (???), joka alkaa lähes ensi töisee kätistä: Tervetuloa! Jos ma nyt voin toivottaa kun ei muakaan ole toivotettu. Aika sisäänlämpiäviä näää muusikoitten jutut tuntuu olevan. Sisäpiirin juttuja, joihin muita ei päästetä mukaan. Mutta sehän on vanha viisaus; kaikki uusi on vähän (tai paljon) pelottavaa. Meilläpäin vieras ensin esittäytyy, kyllä sitten toivotetaan tervetulleeksi. - Kyllä sinä olet vastannut minun kysymyksiini tietyllä asenteella. - Yhtään oikeaa, hyvää neuvoa en ole teilannut. Kuka sulle on niin sanonut? Mun on vain valittava niistä ne, jotka pystyn toteuttamaan. Aijaa: Heti menen koelauluun kun keksin, missä pidetään. ILMOITA! Mistä h-stä ma sen kasaan? Ehkä sun pitäisi helpommin suostua kuulemaan. Kaikki turhat kysymykset selviävät ihan helposti. Ja kaikki muutkin t e k o s y y t asian missaamiseksi tiedän ... :-) Tääkin foorumi täynnä wanted-palstoja stna... - Miksi mun pitää välittää muista "laulamaan kinuajista"? Kyllä kuuntelijat sitten loppujen lopuksi päättää, ketä ne haluaa kuunnella. Usko nyt jo, että sen helpommin ei tee itsestään hölmöä näissä hommissa, kuin menemällä tyrkyttämään itseään bändiin, joka ei hae laulajaa. Jos kaikki "saaksmätullalaulaanmäoonhyvälauloinyläasteellakuorossatarviiksäälaulajaamävointullalaulaanhommaamullekeikkoja" - hölömöt laitettais päiväntasaajalle riviin, niin.... Kokeile välillä mennä koputtamaan jonkun ovelle ja sanomaan "Woixmä tulla teille syömään, kun mulle maittaa aina kaikki ruoka niin hyvin ja mä syön aina kotona lautasen ihan tyhjäx?" - Kun en ole teilannut enkä itkenyt enkä koskaan sanonut, että tahdon 'tähdeksi' niin kuka on ymmärtänyt väärin ja mitä ... No mitä sä sit haluut? (tota ei kai kannattais naiselta kysyä - tuskin tietää) - Lauluni arvostelut ovat olleet pelkkää nannaaa ... :-) Monesti kehumalla pääsee halpommin eroon... No tosissaan; Ovatko kehujat olleet sellaisia, että voisivayt hoitaa sulle keikkoja? Yritetään vielä kerran hyvällä, jos vaikka joku fiksu, samassa tilanteessa oleva lukee tätä: - Demo kuntoon - PR-kuvat kuntoon - Useamman kymmenen biisin monipuolinen ohjelmisto, joka taittuu käytännössä ulkoa, joiden sävellajit muistat ulkoa ja joihin on kunnon mapit. Sitten vaan: - Haravoimaan solistia etsivää bändiä wanted-palstoilta - Tai yksittäisiä muusikoita yhteidstyökumpaniksi bändiä kasaamaan - Kiertämään kaikki mahdolliset isot ja pienet laulukisat hakemassa meriittejä ja kokemusta - Tai osta vaikka Ketroni tai Tyros ja pääset heti bändiin. Vain keikat puuttuu. Plussaa on: - Soittotaito - Oma pa - Oma auto Muista että tärkeätä on erottua massasta. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Ja jumalauta, jos mä näin ton vaivan tossa postamisessa ja nimimerkin takaa paljastuukin Uruttaja tai Ibby Love, niin mä en anna sitä ikinä anteeksi. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
manjaana 29.09.2008 22:04:25 | |
---|
Ja jumalauta, jos mä näin ton vaivan tossa postamisessa ja nimimerkin takaa paljastuukin Uruttaja tai Ibby Love, niin mä en anna sitä ikinä anteeksi. Voi pertaani..., *reps* -Sama pää- |
Coelhinho21 29.09.2008 22:12:20 | |
---|
Voi pertaani..., *reps* Kerkesit ensin, sama reaktio täällä :-D "Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla." |
Yön siivet 29.09.2008 22:40:28 | |
---|
A n t e e k s i jos olen nostanut ongelmasi pintaan ... :-) |
EP 29.09.2008 22:45:18 | |
---|
A n t e e k s i jos olen nostanut ongelmasi pintaan ... :-) Eläpä muuta virka! ..saattaapi olla hällä jonninlainen vainoharhaisuus, ehkä? Helekutti ko mie nauroin vetet silmissä tuota "U-J" nimitystä! :D |
Fuzzy Boner 29.09.2008 22:47:47 (muokattu 29.09.2008 22:47:57) | |
---|
Vastaan, kun en usko tän olevan trolli - ei kukaan osaa tommosta näytellä. Ei edes FB. Mitämitä mitä musta hä ja heh? |
EP 29.09.2008 22:49:16 | |
---|
Mitämitä mitä musta hä ja heh? Isojussi on ny saanu jonninlaisen vainoharhasuuden kai siitä uruttajasta? :D |
manjaana 29.09.2008 22:50:11 | |
---|
Eläpä muuta virka! ..saattaapi olla hällä jonninlainen vainoharhaisuus, ehkä? Helekutti ko mie nauroin vetet silmissä tuota "U-J" nimitystä! :D Sullahan on pystön paikka auki, siinähän se on nyt tyrkyllä.. -Sama pää- |
EP 29.09.2008 22:51:32 | |
---|
Sullahan on pystön paikka auki, siinähän se on nyt tyrkyllä.. On siitä ollunna juttua jo! |
manjaana 29.09.2008 22:51:57 | |
---|
Isojussi on ny saanu jonninlaisen vainoharhasuuden kai siitä uruttajasta? :D Ei tuo olisi ihan ensimmäinenkään kerta, kun joku heittää kunnon trollin. Ei nyt mitenkään Urkupaavolle suunnattuna tämä, vaan yleensä.. -Sama pää- |
Fuzzy Boner 29.09.2008 22:53:07 | |
---|
Isojussi on ny saanu jonninlaisen vainoharhasuuden kai siitä uruttajasta? :D Mistä uruttajasta? Siitä ku se läks? Mä oon pihalla taas. |