Olen jumala. |
Apricot 29.09.2008 22:58:06 | |
---|
Mielenkiintoista. Ensin kattoin että ei se oo Lerche, mutta pakko sen on olla kun tuohon aikaan oli ko. bändissä - ja oli siellä sitten tuttuja ilmeitäkin :) Ei taida tuollainen musa olla ihan Peterin leipälaji, mutta toisaalta Suomessa ei tuohon aikaan juuri jazz- / fuusiokitaristeja ollut siinä mielessä kuin nykyään. |
Sammo 29.09.2008 23:10:12 | |
---|
Kiitos linkistä -- lupasin etsiä tänään aikaisemmin kaverille jotain Lercheä kuunneltavaksi ja Pohjolan Blues Vernerille on tietenkin paras tapa aloittaa. Ise olen aina miettinyt millä BV on vedetty, ja Mesaa itse epäillyt. Tuo '84 Pori on aika lähellä Jokamiehen julkaisua ('83), joten ei se ehkä täysin tuulesta temmattu ajatus ole. Saattaa myös olla saman tuon samaisen Mesan kotelo oli myöhemmin Lerchen Dumblen komerona 90-luvun alussa ... "In what respect, Charlie?" - McCain / Palin 08 |
John Titor 30.09.2008 15:49:16 | |
---|
Muniinpuhaltelu on hauska harrastus! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Zeeboo 18.10.2008 12:59:59 | |
---|
Piti kaivaa lootan pohjalta Jukkiksen Avenida... Tämä Joseph muutti nimensä kolme vuotta myöhemmin The Individualist:ksi. Lerchen tontilla soitti Mike Stern, Pepa Päivisen tilalla oli Bob Minzer, jne... Ei niinkään huono biisi. Vähän tässä on käynyt niinkuin vanhojen luokkakuvien kanssa. Tänään sitä hymähtää sellaiselle, mikä ennen oli viileintä coolia ja kuuminta hottia... Tuon ajan raameihin asetettuna tuo oli oikein ponteva veto, mutta ajat muuttuu ja soittajat kehittyy. Onneksi. Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
Epämuusikko 18.10.2008 18:10:41 | |
---|
Piti kaivaa lootan pohjalta Jukkiksen Avenida... Tämä Joseph muutti nimensä kolme vuotta myöhemmin The Individualist:ksi. Lerchen tontilla soitti Mike Stern, Pepa Päivisen tilalla oli Bob Minzer, jne... Ei niinkään huono biisi. Kunnon pastissi-levy. plussaa erilliskreditoidusta parturista. R.I.P Oksanen |
Zeeboo 18.10.2008 18:15:57 | |
---|
Kunnon pastissi-levy. plussaa erilliskreditoidusta parturista. Tottahan Pirjo oli kiitoksensa tienannut... Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |