Illu 28.09.2008 20:21:01 | |
---|
Noi taukopaikat kuulosti vähän oudoilta. No varmasti, meni vähän hideawayt ja stumblet sekasin... Meinasin ensin, että näin, mutta keksinkin vauhdissa muka paremman idean ja lopputulos onkin sitten kuultavissa. |
Tuomo_ 28.09.2008 20:29:01 | |
---|
No tulihan se nollapeli sieltä :D Nyt taisi tulla mullekin. Eilistä ei ole, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Illu 28.09.2008 20:30:51 | |
---|
Nyt taisi tulla mullekin. Kuten myös... |
SikaSilu 28.09.2008 20:41:26 | |
---|
Juu aika hiljasta on. Pitöskähän sittenkin vaan keskittyä tuonne soolopuolelle, vaikka "taidot" viittais enempi tälläseen roots-puoleen. Ehkä mulla ei ole sitä mojoa sisällä, tai en ole tarpeeks monta kertaa tullut jätetyksi :D No jatkan sinnittelyä. Kai tääkin jotenkin kehittää. Jos ei muuta, niin ainakin kasvattaa kritiikinsietokykyä... "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
stratomaster 28.09.2008 21:39:59 (muokattu 30.09.2008 18:55:57) | |
---|
Onnea Kuhalle taas kerran. Oli muuten aika tiukkaa kärjessä. Sovittiin tuossa Masan kanssa, että minä vetäisin seuraavan skaban. Edit: Vai haluaisiko Matero vetää, tulis vähän vaihtelua skabaisännissä? |
blaekie 28.09.2008 21:52:32 | |
---|
Onnea voittajalle, ja kiitoksia pisteistä ja kommenteista, jotka pitivät hyvinkin paikkansa, asiantuntevaa porukkaa Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Tuomo_ 28.09.2008 22:07:30 | |
---|
Onnea vain voittajille. Taas on hyvä lähteä etsimään niitä kadoksissa olevia pisteitä. Eilistä ei ole, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
haukkis 28.09.2008 22:36:01 | |
---|
Kiitoksia pisteistä, ne lämmittää aina. Mutta kyllä muutamat kerää kovia pistesaaliita, onnea vaan voittajalle! Ain't nothing the blues can't cure... |
WanhaWetäjä 29.09.2008 01:08:43 | |
---|
Oma kommentti sliden soitosta On se vaikeeta... (Willie) Ja vähän siltä ehkä kuulostaakin.. Hiukka päämäärätöntä soittoa, vaikka aina slideä onkin mukava kuulla. Mainio kuva : http://muusikoiden.net/dyn/users/38344.jpg Kato, ite turakainen on päässyt ruutuun!Saako lähettää terveisiä??HOHO! Ei vais, vaikka mä olen aika tosikko joskus, niin itseironiaakin löytyy tarvittaessa ;-) Sliden soitto ON hiton vaikeeta, varsinkin kun ei oo tullut sitä ikinä treenattua... Mutta ihan ok, ei ihan nollille jääty kuitenkaan, tästä on hyvä jatkaa... Onnea voittajalle, ja eikun uutta matoa koukkuun! yy kaa...mikä laatikko? |
stratomaster 29.09.2008 08:32:55 (muokattu 29.09.2008 09:38:24) | |
---|
Juu aika hiljasta on. Pitöskähän sittenkin vaan keskittyä tuonne soolopuolelle, vaikka "taidot" viittais enempi tälläseen roots-puoleen. Ehkä mulla ei ole sitä mojoa sisällä, tai en ole tarpeeks monta kertaa tullut jätetyksi :D No jatkan sinnittelyä. Kai tääkin jotenkin kehittää. Jos ei muuta, niin ainakin kasvattaa kritiikinsietokykyä... Rakentava kommentti: Mun mielestä sä väläytät jokseenkin joka skabassa erittäin hienoa soittoa, ja sä olet ilmiselvästi musikaalinen tyyppi. Ainoa ongelma mun mielestä on, että kokonaisuudessa on joskus vähän sellaista "roiskimisen" makua. Vähän enempi malttia ja bluesin kuuntelua, niin sulla olis aineksia voittaa näitä skaboja. Taidosta se ei ainakaan ole sulla kiinni. Edit: Aloitellaan varmaan tänään illemmalla uutta skabaa. |
SikaSilu 29.09.2008 13:35:48 | |
---|
Juu kiitos kommentista. Ihan asiaahan se oli. Pitänee kai malttaa ja pikkusen hillitä soittoa, eikä vetää kerralla purkkiin mitä sattuu :D "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
Johnnycaster 29.09.2008 20:18:06 | |
---|
En tiä haittaako mutta voisin vannoa että toi tausta on ollut jossain soolo- tai roots-skabassa jo taustana. |
Aloitellaan Roots-skaba 45. Nyt olisi tarjolla vähän enemmän kuin kolme sointua, mutta aika helppo tuohon on mielestäni vetää: tuossahan on ihan mukavan gruuvava komppi , hyvä tausta En tiä haittaako mutta voisin vannoa että toi tausta on ollut jossain soolo- tai roots-skabassa jo taustana. ei ainakaan rootsskabassa, jos ei muistini petä. Ja en muista ainakaan SS:stä (n 1.5v kokemus) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
stratomaster 29.09.2008 20:22:49 (muokattu 29.09.2008 20:23:36) | |
---|
En tiä haittaako mutta voisin vannoa että toi tausta on ollut jossain soolo- tai roots-skabassa jo taustana. Oisko tosiaan, täähän on näitä nettilöytöjä, jonka saksin sopivaksi. Itse en muista, mutta en väitä vastaankaan. Muistaako joku muukin/haittaako tuo? Edit: OK, blaekien mielestä ei ole ollut. |
Kuha 29.09.2008 20:24:45 | |
---|
Oisko tosiaan, täähän on näitä nettilöytöjä, jonka saksin sopivaksi. Itse en muista, mutta en väitä vastaankaan. Muistaako joku muukin/haittaako tuo? Ei oo ollut missään skabassa, mutta joskus tuon oli joku laittanut malliksi, aivan jammailuhengessä. |
Johnnycaster 29.09.2008 20:28:35 | |
---|
Joo näin voi olla, ehkä mulla on tuo koneella vaan jamitaustana itellä, onpahan tuttu ainakin :) |
stratomaster 29.09.2008 20:40:28 | |
---|
Ilmeisesti siis tuo tausta on ok. Löytyy multa kyllä jokunen vaihtoehtokin, jos on tarvis vaihtaa. |
Johnnycaster 29.09.2008 20:42:56 | |
---|
Kyllä mun puolesta ainakin käy. Kielet vaan katkeilee niin ei tuu juuta eikä jaata näistä hommista taas. |
krk 30.09.2008 08:01:56 | |
---|
Tausta on mainio, mistä netistä tällaisia löytyy? |
stratomaster 30.09.2008 08:19:45 | |
---|
|