Aihe: Energianeuvoja kiitoskonsertti @ Helsingin jäähalli 11.10.2008
1
Lape
29.09.2008 14:09:12

Elikkäs onko tänne menijöitä?
Siis tällainen energiansäästö propaganda konsertti jossa esiintyy The Sounds, Don Johnsons Big Band ja Apocalyptica. Itse olen tuota Soundsia menossa katsomaan, onhan se aika kovaa känninousumusiikkia.
Itse hyvä puoli tässä konsertissa on se, että se on ilmainen, maksat vain lipun toimituskulut max 3 euroa. Netissä täytyy kertoa lupaus energian säästämiseksi ja saat sen jälkeen koodin jolla voit lunastaa lipun Lippupalvelussa. Ei paha! Eli jos vähänkin nappaa yksikään artisti näistä niin kannattaa mennä, ei oo paha hinta:)
Elikkäs täältä sen koodin saa
http://www.energianeuvoja.fi
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
Lape
29.09.2008 14:50:02

Nää on just hyviä, että tuhlataan energiaa ja luonnonvaroja silmittömästi sanoman levittämiseen. Miettikää ny niitä päästöjä, jotka syntyy suoranaisesti ja välillisesti tollasen tapahtuman järjestämisestä.

Hirveetä bullshittiä muutenkin, mut hyvät artistit.

Hehehe tätä oon kanssa miettiny kaikkien Live Earthien ja muiden hyväntekeväisyyskeikkojen kanssa. Mutta eipä siinä mittää eipä tarvi rahaa tonne ainakaa tuhlata.
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
ANNII
29.09.2008 19:06:03
Onkohan nyt sitten luvassa ihan kunnollisen pituiset keikat esiintyjiltä, vai vaan jotku lyhyemmät vedot?
--
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)