Mua henk koht on hieman Mapexin metallit ja esim tomiripustukset aina hieman epäilyttäneet. Voin toki olla väärässäkin.
Jos niikseen tulee, niin en ole ihan vakuuttunut kaikkien muittenkaan HW:sta (kysyjälle: HW = hardware = telineet, metallit jne).
Jokseenkin jo kyllästymiseen saakka täälläkin hoettu juttu on, että Taman ja Yamahan telineisiin luottaa kaikki (Sonorin hi-end sitten toki myös). Osaa sitä toki muutkin, mutta jos ostaa käytettyjä, niin kannattaa kiinnittää telineisiin huomiota, eli vaikka saisi hyvän setin, mutta telineet on jotain ihan muuta, niin joutuu lisäämään helpostikin budjettiin väh 300 - 400 euroa (bassaripedaali, hi-hat, virveli, pari symbaaliständiä), eli jos budjetti oli n kaksi kiloeuroa ja ostaa pelkät rummut, niin rumpujen hinnaksi ei juuri voi tulla yli tonnia, telineisiin 400 ja pelteihin 600.
Ei saa unohtaa, että niitä telineitä sitä eniten ruuvaa ja jos ne on jotain ihan tinaa, niin homma menee jo pelleilyksi. Thomannilla on joitain hyviä Taman telinepaketteja, alla siitä paremmasta päästä:
http://www.thomann.de/fi/tama_he5wn_hardware_set.htm Jos aloittelee harrastusta, niin toimivat telineet on mun mielestä olennaisempi kuin se ihan hienoin hifistely itse rummuista (pelkästään virittämisen oppimiseen menee yleensä vuosia). Siihen nähden sopivan hintainen uusikin Yamahan tai Taman setti saattasi olla ihan jees, jos hinta telineineen on n 1400,-